דף הבית » תרופות סבתא » כואב חום על השפתיים – 4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ומשמעותיות
dbddd dddd dadc ddadadaadddd  ddadadddd dadc daddaad dadd daa

כואב חום על השפתיים – 4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ומשמעותיות

כואב קר על השפתיים – 4 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות

פצעים קרים, הידועים גם בשם שלפוחיות חום, הם נגעים כואבים ומכוערים שיכולים להופיע על השפתיים או סביבו.המצב נגרם על ידי נגיף הרפס סימפלקס ויכול להיות לא נוח במיוחד, ומקשה על אכילה או שתייה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות ולהפחית את משך הכאב הקור.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר שהוכחו כתוצאות משמעותיות כאשר משתמשים בהן כראוי.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פצעים קרים.זה בן למשפחת המנטה ובעל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גודל הכואב וחומרתו.כדי להשתמש בזרם לימון, תלול כפית אחת של מזור לימון מיובש בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך חמש עשרה עד עשרים דקות לפני שטיפתו.

אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל פצעים קרים.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות, הנפיחות ואי הנוחות.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך חמש עשרה עד עשרים דקות לפני שטיפתו.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על האזור המושפע נקייה ולהימנע מלהגע בו.זה עוזר להפחית את הסיכון להפיץ את הנגיף לחלקים אחרים בגוף או לאנשים אחרים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי חזק שיש לו תכונות אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות.זה יכול לעזור להפחית את גודל וחומרתו של הכאבים הקרים ויכול אפילו לעזור במניעת התפרצויות עתידיות.כדי להשתמש בשמן עץ התה, דלל טיפה אחת של שמן עץ התה בכפית מים אחת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך חמש עשרה עד עשרים דקות לפני שטיפתו.

סודה לשתייה

סודה לשתייה משמשת זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות, כולל פצעים קרים.זה עוזר להפחתת דלקת ויכול לעזור לייבש את הכאב.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותה על חמש עשרה עד עשרים דקות לפני שטיפתו.

ארבעת התרופות הביתיות הללו שימשו במשך דורות כדי לעזור להקל על אי הנוחות של פצעים קרים ולהפחית את משך הזמן שלהם.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את המצב, אך הם יכולים לספק הקלה מאי הנוחות ולעזור להפחית את חומרת ומשך ההתפרצות.

פצעי חום הם נגעים לא נוחים וכואבים שניתן לראות על השפתיים והסביבה של הפה.הם יכולים להיגרם על ידי השמש, הרוח, הטמפרטורות הקרות ואפילו מאכלים מסוימים.סבתות משתמשות בתרופות שונות לטיפול בפצעי חום במשך דורות, וחלקם הוכיחו כיעילים למדי.

1.דבש

לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ומשמש לעתים קרובות לטיפול בחתכים ופצעים.כאשר מיושמים על פצעי חום, זה יכול לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הנפיחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת דבש על כדור כותנה ומטבל אותו על הכאבים.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגרד הקשורים לפצעי חום.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.אניT יכול לעזור להפחית נפיחות ואודם כמו גם לטפל בזיהום.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו במים חמים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שמקורו בעלים של צמח עץ התה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו במים חמים.

ארבע הסעדים של סבתא אלה הוכיחו כיעילים בטיפול בפצעי חום על השפתיים.הם יכולים לעזור להפחית נפיחות, אדמומיות וכאב הקשורים לפצעים.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי.

סיכום

פצעי חום הם נגעים כואבים ולא נוחים שניתן לראות על השפתיים וסביב הפה.סבתות משתמשות בתרופות שונות לטיפול בפצעי חום במשך דורות, וחלקן הוכיחו כיעילים.דבש, שמן קוקוס, אלוורה ושמן עץ התה התגלו כולם כמוצלחים בטיפול בפצעי חום על השפתיים.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

ש: כמה זמן עלי להשאיר את התרופה ל?

ת: באופן כללי, עדיף להשאיר את התרופה לפחות 15 דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

ש: האם הסעדים הללו הם תחליף לטיפול רפואי?

ת: לא, תרופות אלה אינן תחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים, עדיף לפנות לייעוץ רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן