דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון בילדים – 8 תרופות רפואיות ישנות שכדאי לדעת
dbdd ddaddf dddcdddd  daadaddaddaa dadadddddaa ddadaddaa

כאב גרון בילדים – 8 תרופות רפואיות ישנות שכדאי לדעת

מהו כאב גרון אצל ילדים?

כאב גרון אצל ילדים הוא סימפטום שכיח למחלות רבות.בדרך כלל זה נגרם על ידי זיהום, כמו הצטננות, שפעת או גרון סטרפ.הכאב עשוי להימשך ימים או שבועות ויכול לגרום לכאב ולקושי בבליעה.בנוסף לחיפוש אחר טיפול רפואי, ישנם כמה תרופות רפואיות ישנות שעשויות לעזור להקל על כאב גרונו של הילד.

8 תרופות רפואיות ישנות שכדאי לדעת

להלן 8 תרופות רפואיות ישנות שעשויות להיות יעילות בסיוע להקל על כאב גרונו של הילד:

1.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית להרגיז גרון כואב.מחקרים הראו כי דבש הוא מדכא שיעול יעיל ויכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.כדי להשתמש בדבש כדי להרגיע את כאב הגרון, מערבבים 1 כפית דבש עם 8 אונקיות מים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ישנה נוספת לגרון כאב.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כדי להרגיע את כאב הגרון, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים.שתו את התערובת לאט.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה ידועה לגרון כאב.זה עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.תה ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לגרון כאב מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.להכנת תה ג’ינג’ר, הרתיחו כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי ב 8 אונקיות מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש ולימון, אם רוצים.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כדי להרגיע את כאב הגרון, מערבבים 1 כפית אבקת שורש ליקוריץ עם 8 גרם מים חמים.שתו את התערובת לאט.

6.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ונוגד חמצון.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון.כדי להשתמש בכורכום לכאבי גרון, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 8 גרם מים חמים.שתו את התערובת לאט.

7.אלם חלקלק

ELM החלקלק שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש ב- ELM חלקלק כדי להרגיע את כאב הגרון, מערבבים 1 כפית אבקת אלם חלקלקים עם 8 אונקיות מים חמים.שתו את התערובת לאט.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונו כאב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי.כדי להשתמש בשורש מרשמלו כדי להרגיע את כאב הגרון, מערבבים 1 כפית אבקת שורש מרשמלו עם 8 גרם מים חמים.שתו את התערובת לאט.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה בנוסף לחיפוש אחר טיפול רפואי בכאביו של הילד.בנוסף, חשוב לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף טיפול רפואי או ייעוץ מרופא.

חשוב גם לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום תרופות שנקבעו שנקבעו על ידי רופא.התייעץ תמיד עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני השימוש באחד מהתרופות הללו.

8 תרופות רפואיות ישנות לגרון כואב אצל ילדים

גרון כואב בילדים הם בעיה שכיחה שניתן לטפל בהם במגוון תרופות.להלן 8 תרופות רפואיות ישנות שכדאי לדעת ולנסות לגרון כואב בילדים.

1.דבש

honeY שימש כתרופה עממית לגרון כאב מאז ימי קדם.על פי ההערכה, היא מסייעת בציפוי הגרון ולהפחית את הגירוי.ניתן לקחת דבש ישירות או להוסיף לתה או למשקאות אחרים.חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל שנה.

2.שורש ג’ינג’ר

שורש ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול בגרונות כאב.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת ומספק הקלה מכאב.ניתן להוסיף זנגביל לתה או למשקאות אחרים או לקחת אותם בצורה כמוסה.חשוב לנקוט בזהירות בעת מתן ג’ינג’ר לילדים, מכיוון שזה יכול לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים.

3.שום

שום הוא תרופה ישנה נוספת לגרון כואב אצל ילדים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.ניתן להוסיף שום למזון או לקחת אותם בצורה כמוסה.חשוב לציין כי שום עלול לגרום לטיחות בקיבה אצל אנשים מסוימים.

4.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לגרונם כואב אצל ילדים.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ולספק הקלה מכאב.יש להכין את מי המלח על ידי ערבוב של 1 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.מי המלח צריכים להיות מגולגשים למשך 30 שניות ואז לירוק החוצה.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה ישנה נוספת לגרונם כואב אצל ילדים.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ולספק הקלה מכאב.ניתן לייצר את הקיטור על ידי הרתחת סיר מים ואז הנחת מגבת מעל הראש ושאיפת הקיטור למשך מספר דקות.חשוב לנקוט בזהירות כשעושים זאת, שכן הקיטור יכול להיות חם.

6.לימון

לימון הוא תרופה ישנה נוספת לגרון כואב אצל ילדים.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ולספק הקלה מכאב.ניתן להוסיף לימון לתה או למשקאות אחרים או לקחת אותם בצורה כמוסה.חשוב לציין כי לימון יכול לגרום לטיחות בקיבה אצל אנשים מסוימים.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה ישנה נוספת לגרון כואב אצל ילדים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.ניתן להוסיף כורכום למזון או לקחת אותם בצורה כמוסה.חשוב לציין כי כורכום עלול לגרום לטיחות בקיבה אצל אנשים מסוימים.

8.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה ישנה נוספת לגרונם כואב בילדים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.ניתן להוסיף ELM חלקלק לתה או למשקאות אחרים או לקחת אותם בצורה כמוסה.חשוב לציין כי אלם חלקלק יכול לגרום לטיחות בקיבה אצל אנשים מסוימים.

מסקנה

ניתן לטפל ב

גרון כואב בילדים במגוון תרופות.8 הסעדים הרפואיים הישנים שנדונו לעיל כדאי לדעת ולנסות לגרונות כואבים בילדים.חשוב לנקוט בזהירות בעת מתן אחד מהתרופות הללו לילדים, מכיוון שהם עלולים לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים.

שאלות נפוצות

  • האם ניתן לתת דבש לילדים מתחת לגיל שנה? לא, אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל שנה.
  • האם שום שום, לימון, כורכום וחלקלקות לגרום לבטן נסערת אצל אנשים מסוימים? כן, שום, לימון, כורכום ואלם חלקלק עלולים לגרום לטיחות באנשים מסוימים.

גרון כואב בילדים יכול להיות בעיה מדאיגה, אך ישנם מגוון של תרופות רפואיות ישנות שיכולות לעזור.הידיעה וניסיון של 8 הסעדים הרפואיים הישנים שנדונו במאמר זה יכולה להועיל להפחתת הדלקת ולהענקת הקלה מכאב.עם זאת, חשוב לנקוט בזהירות בעת מתן אחד מהתרופות הללו לילדים, מכיוון שהם עלולים לגרום לתופעות לוואי אצל אנשים מסוימים.

למידע נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן