דף הבית » תרופות סבתא » כאב אוזניים לילדים – 22 הסעדים של סבתא טבעית זמינים בבית

כאב אוזניים לילדים – 22 הסעדים של סבתא טבעית זמינים בבית

לחיות עם ילדים יכולים להיות אתגר שכן הם מועדים למחלות מסוגים שונים.אחת המחלות הנפוצות ביותר שהילדים סובלים מהן היא כאב אוזניים.זה יכול להיות די כואב ויכול לעצבן את הילד, ולהקשות עליו להתרכז או אפילו לישון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הכאב ולעזור לילד להרגיש טוב יותר.להלן 22 תרופות של סבתא טבעית בהן ניתן להשתמש בבית כדי להקל על כאב כאב אוזניים.

1.קומפרס חם

אחד התרופות הנפוצות ביותר על כאב אוזניים הוא ליישם דחיסה חמה על האוזן המושפעת.כל מה שאתה צריך זה מטלית או מגבת רכה וקצת מים חמים.משרים את הבד במים החמים, סובבים אותו והניחו אותו מעל האוזן למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת.

2.שמן שום

שמן שום הוא תרופה נהדרת לכאבי אוזניים.להכנת שמן שום, מחממים כמה שיני שום בכמה כפיות שמן שומשום.ברגע שהשמן מתחיל לבעבע, כבה את האש ומסננת את השמן.הכניסו 2-3 טיפות של השמן לאוזן הפגועה.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת.

טיפ ייחודי:

כדי להפוך את התרופה הזו ליעילה עוד יותר, תוכלו להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו שמן עץ התה או שמן לבנדר לשמן השום.

3.מיץ בצל

מיץ בצל הוא עוד תרופה נהדרת לכאב אוזניים.פשוט מגרד בצל ולחלץ את המיץ.הכניסו 2-3 טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לכאבי אוזניים.לייצור תמיסה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.הכניסו כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.זה יעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

הבנת כאבי אוזניים אצל ילדים

כאבי אוזניים יכולים להיות נושא בעייתי מאוד לילדים, במיוחד כאשר הם צעירים ואינם מסוגלים להביע את אי הנוחות שלהם.חשוב להורים להיות מסוגלים לזהות את הסימנים והתסמינים של כאב אוזניים על מנת לספק את הטיפול והטיפול הטוב ביותר.כאבי אוזניים יכולים להיגרם על ידי דברים רבים ושונים, כמו דלקות אוזניים, אלרגיות, בקיעת שיניים ואפילו הצטננות.תסמינים של כאבי אוזניים אצל ילדים יכולים לכלול משיכה או משיכה באוזן, קושי בשינה, עצבנות וחום.חשוב לקחת את ילדכם לרופא כדי לקבוע את הגורם ואת מסלול הטיפול הטוב ביותר.

22 התרופות הטבעיות של סבתא הזמינות בבית

למרות שהרפואה המודרנית הקלה על טיפול באוזני האוזניים, עדיין ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית הזמינות בבית שיכולות לעזור לספק הקלה לילדך.תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ רפואי, אך ניתן להשתמש בהן כדי לספק נוחות והקלה מכאב של כאב אוזניים.

1.קומפרס חם

יישום קומפרס חם על האוזן הפגועה יכול לעזור להקל על הכאב והדלקת.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים והסתובבו לפני שמריחים אותו על האוזן.וודא שהדחיסה אינה חמה מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לאי נוחות נוספת.

2.שמן שום

לשמן שום יש תכונות טבעיות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים.כדי להכין את השמן, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית.מחממים את התערובת למשך כעשר דקות ואז מסננים את השמן לפני שמריחים כמה טיפות לאוזן הפגועה.אתה יכול גם לרכוש שמן שום מרוב חנויות המזון הבריאות.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן עץ התה, דללו כמה טיפות בשמן נשא והמרחו אותו על האוזן הפגועה.הקפד לא להשתמש יותר מדי בשמן, מכיוון שזה יכול להיות כואב.

4.שמן מוללין

שמן מוללין הוא מסחרתרופה יונית לכאבי אוזניים וזיהומי אוזניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן מולין, דלל כמה טיפות בשמן נשא והחל אותו על האוזן הפגועה.הקפד לא להשתמש יותר מדי בשמן, מכיוון שזה יכול להיות כואב.

5.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש במיץ בצל, חילוץ את המיץ מבצל טרי ומרחי כמה טיפות באוזן הפגועה.הקפד לא להשתמש יותר מדי, מכיוון שזה יכול להיות כואב.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות טבעיות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האוזן הפגועה.הקפד לא להשתמש יותר מדי, מכיוון שזה יכול להיות כואב.

7.ג’ינג’ר

ל

ג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כמה טיפות מים חמים.החל את העיסה על האוזן המושפעת.הקפד לא להשתמש יותר מדי, מכיוון שזה יכול להיות כואב.

8.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בהם, לרסק כמה עלי בזיליקום טריים ומערבבים אותם עם כמה טיפות מים חמים.החל את העיסה על האוזן המושפעת.הקפד לא להשתמש יותר מדי, מכיוון שזה יכול להיות כואב.

9.Echinacea

Echinacea הוא תרופה טבעית לכאבי אוזניים וזיהומי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, חיטוי ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו, תלולים כמה כפיות של Echinacea מיובש בכוס מים חמים למשך 10

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן