דף הבית » תרופות סבתא » כאבי שיניים – 6 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים
dbddd daddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa ddad

כאבי שיניים – 6 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים

מה זה כאב שיניים?

כאב שיניים הוא כאב בשן או בסביבתו, בדרך כלל הנגרם כתוצאה מבעיית שיניים כמו עששת, מחלת חניכיים, שן סדוקה או זיהום.זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר.ניתן לנהל כאב שיניים באמצעות תרופות לכאבים ללא מרשם, אך אם הכאב נמשך, חשוב לבקר אצל רופא שיניים בהקדם האפשרי.

6 התרופות הפופולריות של סבתא לכאבי שיניים

כאבי שיניים יכולים להיות חוויה כואבת ולא נעימה, אך עם הטיפול הנכון ניתן לנהל אותם.להלן 6 תרופות פופולריות של סבתא לטיפול במשקפי שיניים ששימשו במשך מאות שנים.

שטיפת מי מלח

תרופה זו היא אחת התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לכאבי שיניים.שטיפת מי המלח יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב, כמו גם להרוג כל חיידקים בפה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים ושלטו אותה בפה במשך כדקה, ואז ירקו אותו.

שום

לשום תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בכאב שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, הניחו שן שום על השן הפגועה למשך מספר דקות.לחלופין, תוכלו להכין משחה של שום ושמן זית ולהפעיל אותה על האזור הנגוע.

ציפורן

ציפורן שימשו זה מכבר כתרופה טבעית לכאבי שיניים.יש להם תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאב שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן זית ומורחים אותו על האזור הנגוע.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאב שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית חומץ תפוחים עם כוס מים ושלטו אותו בפה במשך כמה דקות, ואז לירוק אותו.

שמן עץ התה

לשמן עץ התה תכונות אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאב שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית ומורחים אותו על האזור הנגוע.

שמן מנטה

לשמן מנטה יש תכונות משכך כאבים ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאב שיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כמה טיפות שמן מנטה עם כפית שמן זית ומורחים אותו על האזור הפגוע.

טיפ חשוב

חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות ביתיות אלה במקום ביקור אצל רופא שיניים לטיפול מקצועי.אם הכאב נמשך, חשוב לפנות לטיפול רפואי מקצועי.

תרופות צמחיות עבור כאבי שיניים

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי שיניים.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים בין כל הגילאים.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה פופולרית לכאבי שיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בשמן ציפורן, משרים כדור כותנה בשמן ומורחים את כדור הכותנה ישירות לאזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי שיניים.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת ויכולים גם לעזור להוציא את ההדבקה.כדי לשטוף מים מלח, הוסף כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה עד שלוש פעמים ביום.

תרופות הומאופתיות לשני שיניים

תרופות הומיאופתיות הופכות פופולריות יותר ויותר כאלטרנטיבה לרפואה המסורתית.הנה כמה מה- PO הכי הרבההסעדים של סבתא פולרית לכאבי שיניים בין כל הגילאים.

ארניקה מונטנה

ארניקה מונטנה היא תרופה הומיאופתית שניתן להשתמש בה לטיפול במשקפי שיניים.זה מועיל במיוחד לכאבי שיניים הנגרמים כתוצאה מטראומה, כמו נפילה או מכה לפה.כדי להשתמש בארניקה מונטנה, קח שתי כדוריות של התרופה שלוש פעמים ביום.

Chamomilla

Chamomilla היא תרופה הומיאופתית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול במשקפי שיניים.תרופה זו מועילה במיוחד לכאבי שיניים הנגרמים כתוצאה משיניים רגישות.כדי להשתמש בקמומילה, קח שתי כדוריות של התרופה שלוש פעמים ביום.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות ההומאופתיות והצמחים הללו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים.רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך דורות והם עדיין פופולריים כיום.ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להפחית את הדלקת, לשלוף זיהום ולהפחתת הכאב.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לכאב שיניים?

התרופה הטובה ביותר לכאב שיניים תהיה תלויה בגורם לכאב השיניים.אם כאב השיניים נגרם כתוצאה מטראומה, כמו נפילה או מכה לפה, ארניקה מונטנה עשויה להיות התרופה הטובה ביותר.אם כאב השיניים נגרם כתוצאה משיניים רגישות, קמומילה עשויה להיות התרופה הטובה ביותר.

האם תרופות צמחיות והומיאופתיות בטוחות?

תרופות צמחיות והומיאופתיות בדרך כלל בטוחות כאשר משתמשים בהן כמופנים.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית או הומאופתית.

לסיכום, כאבי שיניים יכולים להיות כואבים ולא נעימים, אך ישנם מגוון של תרופות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.סבתות משתמשות בסעדים צמחיים והומאופתיים במשך מאות שנים לטיפול במשקפי שיניים, ורבים מהתרופות הללו עדיין פופולריות כיום.ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להפחית את הדלקת, לשלוף זיהום ולהפחתת הכאב.עם זאת, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בכל תרופה צמחית או הומאופתית.למידע נוסף על כאבי שיניים, לחץ כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן