דף הבית » תרופות סבתא » טיפול UTI – 12 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ולטיפול מהיר
dddaddc uti

טיפול UTI – 12 תרופות של סבתא המועברות במשפחה ולטיפול מהיר

זיהום בדרכי השתן (UTI) הוא אחד הזיהומים השכיחים ביותר שאנשים סובלים מהם.זה יכול להיות כואב ומטריף, ורוב האנשים היו רוצים להיפטר ממנו בהקדם האפשרי.בעוד שאנטיביוטיקה היא דרך יעילה לטיפול ב- UTI, ישנם גם כמה תרופות של סבתא המועברות במשפחה שיכולות לעזור להיפטר מהזיהום במהירות ובבטיחות יותר.להלן 12 תרופות כאלה:

מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד הטיפולים הפופולריים ביותר ב- UTI.הוא עשיר בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להילחם בזיהום.זה גם עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן.שתיית מיץ חמוציות לא ממותק מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת עבור UTI.הוא מלא בוויטמינים ומינרלים המועילים להילחם בזיהום.זה גם עוזר לאזן את רמות החומציות בשתן, מה שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים.עדיף לדלל את חומץ תפוחים עם מים לפני שתשתו אותו.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לדאוג לשתות הרבה מים בעת לקחת אחד מהתרופות הללו.מים עוזרים לשטוף את החיידקים והרעלים הגורמים ל- UTI.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להילחם ב- UTI.אכילת כמה שיני שום גולמיות מדי יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI ולהאיץ את תהליך הריפוי.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נהדרת עבור UTI.זה עובד על ידי איזון בין רמות ה- pH בשתן, שיכול לעזור להפחית את צמיחת החיידקים.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים ושותה אותה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

UVA URSI


UVA URSI הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול ב- UTIS.זה עובד על ידי הפחתת דלקת ונלחם מהזיהום.עדיף לקחת את זה בצורה קפסולה, אך ניתן לקחת אותו גם כתה.

HORSETAIL


HorseTail הוא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

Goldenseal

Goldenseal הוא עשב שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

פטרוזיליה

פטרוזיליה היא עשב הידוע בתכונותיו המשתנות.זה עוזר לשטוף חיידקים מדרכי השתן ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.זה עוזר להפחתת דלקת בדרכי השתן ויכול גם לעזור להפחית את הכאב הקשור ל- UTI.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

פירות יער של ג’וניפר

גרגרי יער הם עשב שיש להם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.הם עוזרים להילחם בזיהום ולהפחית את הדלקת בדרכי השתן.ניתן לקחת אותם כתה או בצורה כמוסה.

Echinacea

Echinacea הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומגבירות החיסון.זה עוזר להילחם בזיהום ויכול גם לעזור להפחית את הדלקת בדרכי השתן.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

חלק 2: הסעדים של סבתא לטיפול ב- UTI

סבתות העבירו סעדים במשך דורות ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן 12 סעדים שאומרים כי הם עוזרים לטפל בזיהומים בדרכי השתן (UTI).

1.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא אחד ה- Oתרופות LDEST לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי המיץ עוזר להפחית את כמות החיידקים בדרכי השתן.חשוב לציין כי אין להשתמש במיץ חמוציות כתחליף לאנטיביוטיקה וטיפול רפואי.

2.יוגורט

אכילת יוגורט עם תרבויות חיות יכולה לעזור לטיפול ב- UTI.התרבויות החיות עוזרות להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.חשוב לציין כי אין להשתמש ביוגורט כתחליף לאנטיביוטיקה וטיפול רפואי.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נוספת שנאמר כי היא עוזרת לטפל ב- UTI.סודה לשתייה עוזרת לנטרל את החומצה בשתן, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של UTI.

4.שום

אומרים כי שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בחיידקים הגורמים ל- UTI.חשוב לציין כי אין להשתמש בשום כתחליף לאנטיביוטיקה וטיפול רפואי.

5.חומץ תפוחים

אומרים כי חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי החומץ עוזר לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

6.D-mannose

D-Mannose הוא סוכר טבעי שנמצא בפירות ובצמחים אחרים.אומרים שזה תרופה יעילה לטיפול ב- UTI.זה עוזר לשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

7.Uva ursi

UVA URSI הוא עשב שנאמר שהוא יעיל לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

8.HorseTail

Horsetail הוא עשב שאומר שהוא יעיל לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב שנאמר שהוא יעיל לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

10.Goldenseal

Goldenseal הוא עשב שנאמר שהוא יעיל לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

11.אורגון ענבים

אורגון ענב הוא עשב שנאמר שהוא יעיל לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

12.Echinacea

Echinacea הוא עשב שנאמר שהוא יעיל לטיפול ב- UTI.ההערכה היא כי העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולשטוף את החיידקים הגורמים ל- UTI.

12 סעדים אלה הועברו במשך דורות ונחשבים כי הם יעילים לטיפול ב- UTI.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לאנטיביוטיקה וטיפול רפואי.

סיכום

סבתות עוברות תרופות לבית לטיפול בזיהומים בדרכי השתן (UTI) במשך דורות.תרופות אלה כוללות מיץ חמוציות, יוגורט, סודה לשתייה, שום, חומץ תפוחים, D-Mannose, Uva Ursi, ShoreSetail, שורש מרשמלו, Goldenseal, Oregon, and Echinacea.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לאנטיביוטיקה וטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות ביתיות יעילות לטיפול ב- UTI?

ת: על פי ההערכה, תרופות ביתיות יעילות לטיפול ב- UTI, עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לאנטיביוטיקה וטיפול רפואי.

ש: כיצד אוכל למנוע UTI? </h3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן