דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בצלקות אקנה – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה וזולה
dddaddc ddadcdaddaa ddadad  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbda

טיפול בצלקות אקנה – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה וזולה

אקנה הוא מצב עור מצער ושכיח שיכול להשאיר אחריו צלקות.למרות שצלקות אקנה הן קבועות, ישנם כמה טיפולים שיכולים לעזור להפחית את המראה שלהם ולשפר את מרקם העור.אמנם קיימים מגוון טיפולים זמינים, אך אנשים רבים מחפשים תרופות טבעיות זולות וקלות להכנה.להלן 16 סעדים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.

1.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של צלקות אקנה.ידוע שיש לו תכונות ריפוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות תוך הגברת ייצור הקולגן.כדי להשתמש באלוורה על צלקות אקנה, החל את הג’ל ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו כ -15 דקות לפני השטיפה.

2.דבש

דבש הוא מרכיב טבעי שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ולהרגיע את העור.כדי להשתמש בדבש לצלקות אקנה, החל שכבה דקה על האזור המושפע והשאיר אותה כעשר דקות לפני שטיפתו.

טיפ ייחודי

אתה יכול גם לערבב דבש עם כמה טיפות מיץ לימון כדי ליצור משחה שיכולה לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מרכיב טבעי שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת תוך כדי לחות את העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס לצלקות אקנה, מרחו שכבה דקה על האזור הפגוע והשאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מרכיב טבעי שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות תוך קידום ריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לצלקות אקנה, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני שטיפתו.

הסעדים של סבתא לצלקות אקנה

צלקות אקנה יכולות להיות קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.סבתות חולקות את חוכמתן במשך דורות, והנה 16 תרופות שתוכלו לנסות בבית להכנה מהירה וזולה.

1.תערובת דבש וקינמון

דבש הוא קרם לחות טבעי נהדר וניתן לשלב אותו עם קינמון לטיפול יעיל בצלקת אקנה.מערבבים חלקים שווים דבש וקינמון לעיסה וחלים על כל האזורים המושפעים.השאירו 30 דקות פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות של צלקות אקנה.מערבבים חלקים שווים אבקת כורכום ומים לעיסה ומורחים על הצלקת.השאירו למשך 15-30 דקות ואז שטפו במים חמים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לצלקות אקנה.מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומורחים על האזור הפגוע.השאירו למשך 15-30 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

5.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לפילוף ולהפחתת המראה של צלקות אקנה.מערבבים חלקים שווים סודה לשתייה ומים לעיסה ומורחים על האזור המושפע.השאירו למשך 15-30 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה בגלל תכונות ההלבנה הטבעיות שלו.מרחו מיץ לימון ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.מרחו שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-30 דקות.לשטוף עםמים חמים.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות של צלקות אקנה.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

9.מלפונים

מלפפונים הם קרם לחות טבעי נהדר ויכולים לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.מרחו פרוסת מלפפון דקה ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

10.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי נהדר ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.מרחו שמן זית ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

11.עגבנייה

עגבניות הן מעיקות טבעיות נהדרות ויכולות לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.מרחו פרוסת עגבנייה דקה ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

12.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה יכולים לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה בגלל התכונות הטבעיות שלהם.מרחו שכבה דקה של חלבוני ביצה ישירות על האזור הפגוע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

13.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי נהדר ויכול לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.מערבבים חלקים שווים שיבולת שועל ומים לעיסה ומורחים על האזור המושפע.השאירו למשך 15-30 דקות ואז שטפו במים חמים.

14.שקדים

שקדים הם פילינג טבעי נהדר ויכולים לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.טוחנים קומץ שקדים לאבקה ומערבבים עם כמה טיפות מים.מרחו את התערובת ישירות על האזור המושפע והשאירו למשך 15-30 דקות.שוטפים במים חמים.

15.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם טבעיים מעיקים ויכולים לעזור להפחית את המראה של צלקות אקנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן