דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפטריית עור – 12 תרופות סבתות שימושיות ונפלאות
dddaddc ddaddadddaa dadda  daadaddaddaa daddaaddaa daddedda

טיפול בפטריית עור – 12 תרופות סבתות שימושיות ונפלאות

זיהומים פטרייתיים בעור – 12 תרופות של סבתא
זיהומים פטרייתיים של העור יכולים להיות לא נוחים, מגרדים ואפילו מעוותים.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא המסייעים בטיפול ולמנוע מצב עור זה.במאמר זה נחקור 12 מהם ונספק טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי פטרייתיות שיכולות לעזור בטיפול בזיהומים בעור פטרייתי.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו לפחות 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שום
שום הוא אוכל נגד פטריות חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, לרסק או לטחון 2-3 שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא שמן אתרי נוגד פטרייתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים 5 טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אבקת סודה לשתייה
סודה לשתייה היא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם כף מים ומורחים את העיסה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס
לשמן הקוקוס תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים וחזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כּוּרכּוּם
כורכום הוא תבלין נוגד פטרייתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה ולהחיל את העיסה ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון
מיץ לימון הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של מיץ לימון סחוט טרי על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – טיפים לשימוש בתרופות של סבתא
הסעדים של סבתא הם טיפולים טבעיים, יעילים וזולים עבור פטריית העור.עם זאת, הם יכולים להיות מבולגנים וגוזלים זמן לשימוש.להלן מספר טיפים שיעזרו להקל עליהם לשימוש:

• הכן את עורך: לפני יישום התרופה, הקפד לנקות את האזור המושפע במים חמים וסבון עדין.זה יעזור להסיר כל לכלוך, פסולת וחיידקים שעלולים להפריע ליעילות התרופה.

• החל את התרופה: החל את התרופה על האזור הפגוע והשאיר אותה למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

• השתמש בתחבושת: אם התרופה מבולגנת, החל תחבושת על האזור המושפע כדי למנוע ממנה לעלות על הבגדים או המצעים שלך.

• חזור על התהליך: חזור על התהליך 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – טיפ ייחודי ומועיל
כדי להקל על השימוש של סבתא שלך, הפוך תערובת של התרופה ושמן נשא כמו שמן קוקוס.זה יעזור למנוע מהתרופה לברוח את האזור המושפע ולהקל על הגשת בקשה.

H3 – מסקנה
הסעדים של סבתא הם טיפולים טבעיים, יעילים וזולים עבור פטריית העור.על ידי ביצוע הטיפים המופיעים במאמר זה, אתה יכול להקל עליהם לשימוש ולשפר את היעילות שלהם.עם השילוב הנכון של תרופות, תוכלו ליהנות מהקלה מפטרת העור שלכם תוך זמן קצר.

מהם תרופות פטריית עור?

תרופות פטריית עור הן טיפולים המיועדיםכדי לעזור לרפא ולמנוע התפשטות של זיהומים פטרייתיים של העור.תרופות אלה נעות בין תרופות ביתיות מסורתיות, כמו חומץ ושום, ועד משחות ומשחות ללא מרשם.במאמר זה נחקור שתים עשרה מהתרופות המועילות והנפלאות ביותר לטיפול בפטריות עור.

12 הסעדים של סבתא שימושית ונפלאה

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד והחל על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או גזה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או גזה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

3.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מועכים ציפורן שום אחד ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, החל כמות נדיבה של שמן קוקוס על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

5.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד שמן אורגנו עם ארבעה חלקים מים ומרחו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או גזה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

6.אלוורה

אלוורה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, החל כמות נדיבה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

7.כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה, ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

8.שמן נים

שמן נים הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד שמן נים עם ארבעה חלקים מים ומרחו על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או גזה.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה, ומורחים אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

10.יוגורט

יוגורט הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.כדי להשתמש בו, החל כמות נדיבה של יוגורט רגיל על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני ששטיפתו.חזור על תהליך זה שלוש פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

11.דבש

דבש הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות עור.להשתמש בזה,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן