דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בכבד – 2 תרופות לסבתות מהמטבח ולטיפול יעיל

טיפול בכבד – 2 תרופות לסבתות מהמטבח ולטיפול יעיל

לחיות עם מצב כבד יכול להיות אתגר.למרבה הצער, אין פיתרון בגודל אחד מתאים לטיפול בכבד.מצבו של כל אדם הוא ייחודי ודורש גישה מותאמת.עם זאת, ישנם מספר טיפולים טבעיים שיכולים לעזור בניהול הסימפטומים של מחלות כבד ואף לשפר את תפקוד הכבד.שניים מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר הן תרופות סבתות מהמטבח.במאמר זה נדון בשתי תרופות סבתות, היתרונות הפוטנציאליים שלהן וכיצד להשתמש בהן לטיפול יעיל בכבד.

ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שניים מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לטיפול במחלות כבד.לשני עשבי התיבול הללו תכונות אנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את הדלקת בכבד.ידוע גם שג’ינג’ר מסייע בהפחתת בחילות והקאות, ואילו כורכום יכול לעזור להפחית את הלחץ החמצוני, מה שיכול לסייע בהגנה על הכבד מפני נזק נוסף.

כיצד להשתמש ב

ניתן להשתמש בג’ינג’ר וכורכום בדרכים רבות ושונות.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת עשבי התיבול במים, או שתוכל להוסיף אותם למזון שלך לקבלת דחיפה נוספת של טעם.בנוסף, אתה יכול ליטול תוספי זנגביל או כורכום כדי לעזור לרפא הכבד שלך.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית נוספת למחלות כבד.ידוע שהוא נוגד חמצון חזק ויכול לעזור להגן על הכבד מפני נזק רדיקלי חופשי.בנוסף, מיץ לימון יכול לעזור לתמוך בתהליכי הניקוי של הכבד ויכול לעזור להפחית את הדלקת.

כיצד להשתמש ב

ניתן לקחת מיץ לימון במספר דרכים.הדרך הנפוצה ביותר היא לערבב אותו עם מים ולשתות את הדבר הראשון בבוקר.בנוסף, אתה יכול להוסיף אותו לאוכל או לשייקים שלך, או שאתה יכול להכין טוניק מיץ לימון על ידי שילובו עם מרכיבים אחרים כמו ג’ינג’ר או כורכום.

טיפ ייחודי

אם אתם מחפשים דרך למקסם את היעילות של תרופות סבתות אלה, נסו לקחת אותן יחד.לדוגמה, אתה יכול לערבב את התה הג’ינג’ר והכורכום עם קצת מיץ לימון או להוסיף את מיץ הלימון לשייק שלך עם הג’ינג’ר והכורכום.זה יעזור להגדיל את ההשפעות האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון שלהם ועשוי לעזור בשיפור בריאות ותפקוד הכבד.

התרופות הביתיות של סבתא לטיפול בכבד

התרופות הביתיות של סבתא קיימות כבר מאות שנים ולעתים קרובות הן התחנה הראשונה עבור מחלות נפוצות רבות.בשנים האחרונות חלה תחיית עניין בסעדים ביתיים לטיפול במצבי כבד כמו כבד שומני ושחמת.אמנם סעדים אלה אינם תרופה, אך הם יכולים לספק הקלה ולעזור בניהול תסמינים.כאן נסתכל על שני תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים לטיפול בבעיות בכבד.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש המשמש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית לטיפול במגוון מחלות כולל תנאי כבד.על פי ההערכה, יש להן תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מראים כי ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את רמות האמינוטרנספרז (ALT) וטרנסמינאז אספרטט (AST), שני סמנים של נזק לכבד.ניתן לצרוך זנגביל בתה, מיץ או פשוט לאכול גולמי.

שום

שום משמש זה מכבר ברפואה סינית מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות בכבד.על פי ההערכה, יש להן תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים העלו כי שום יכול לעזור בשיפור בריאות הכבד, להפחית את רמות ה- ALT ו- AST ולשפר את יכולת הגוף לחילוף חומרים של שומן.ניתן לצרוך שום גולמי, לבוש או לקחת כתוסף.

מסקנה

התרופות הביתיות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות בכבד.אמנם סעדים אלה אינם תרופה, אך הם יכולים לעזור לספק הקלה ולנהל תסמינים.ג’ינג’ר ושום הם שני תרופות טבעיות שהיו אותנועל ידי סבתות במשך מאות שנים לטיפול בבעיות בכבד.על פי ההערכה, לג’ינג’ר יש תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את תפקוד הכבד.על פי ההערכה, לשום יש תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.

שאלות נפוצות

האם ניתן להשתמש בתרופות ביתיות לטיפול בבעיות בכבד?

כן, תרופות ביתיות כמו ג’ינג’ר ושום שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל בעיות בכבד.אמנם סעדים אלה אינם תרופה, אך הם יכולים לעזור לספק הקלה ולנהל תסמינים.

מהם היתרונות של ג’ינג’ר ושום?

על פי ההערכה, לג’ינג’ר יש תכונות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את תפקוד הכבד.על פי ההערכה, לשום יש תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן