דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בהתקרחות של דפוס גברי – 10 תרופות סבתות שימושיות וחמות

טיפול בהתקרחות של דפוס גברי – 10 תרופות סבתות שימושיות וחמות

מהו התקרחות דפוסית זכר?

התקרחות דפוסית זכר היא סוג נפוץ של נשירת שיער בה קו השיער נסוג ושיער מדלל במקדשים ובכתר הראש.זה נגרם על ידי שילוב של גורמים גנטיים והורמונליים, וזה משפיע על כ- 30% מהגברים בשנות ה -30 וה -40 לחייהם, ו -50% מהגברים בשנות ה -50 לחייהם.אמנם אין תרופה להתקרחות של דפוס גברי, אך ישנם מספר טיפולים העומדים להאט את התהליך ועוזרים להחזיר חלק מהשיער האבוד.

הסעדים של סבתא לתקרחות דפוסית זכרית

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות לטיפול בנשירת שיער במשך דורות.אמנם אין שום עדות מדעית התומכת ביעילותן, אך רבים מהתרופות הללו יכולות להועיל עבור אלה המעוניינים לטפל באופן טבעי בהתקרחות דפוסית.להלן 10 מהתרופות הפופולריות והשימושיות ביותר של סבתא לטיפול בהתקרחות גברית:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.הוא עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בשמן קוקוס, לעסות אותו לקרקפת ולהשאיר אותו לפחות 15 דקות לפני שטיפתו.

2.זרעי חילבה

ידוע כי זרעי חילבה יעילים בטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.הם עשירים בחלבון ובחומצות שומן חיוניות, שיכולות לעזור בחיזוק זקיקי השיער ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בזרעי חילבה, משרים אותם במים לילה ואז טוחנים אותם לעיסה.החל את העיסה על הקרקפת והשאיר אותה לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

3.מיץ בצל

מיץ בצל הוא אחד התרופות העתיקות ביותר להתקרחות דפוסית זכרית.הוא עשיר בגופרית, שיכול לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש במיץ בצל, חילוץ את המיץ מבצל ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מהצמח ועסה אותו לקרקפת.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובחומצה אצטית, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים אותו עם חלקים שווים מים ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.

6.תה ירוק

תה ירוק ידוע כיעיל בטיפול בהתקרחות זכר.הוא עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בתה ירוק, תלול שקית תה במים חמים למשך 5 דקות לפחות ואז מרחו את הנוזל על הקרקפת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.

7.חלמון ביצה

חלמון ביצה הוא תרופה פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.הוא עשיר בחלבונים וויטמינים, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בחלמון ביצה, מערבבים אותו עם שמן זית ועסה אותו לקרקפת.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

8.דבש

ידוע כי דבש יעיל בטיפול בהתקרחות זכר.הוא עשיר בנוגדי חמצון ואנזימים, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בדבש, מערבבים אותו במים חמים ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בכתובת התקרחות של גברים.הוא עשיר בחומרים מזינים ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים אותו עם חלקים שווים מים ועיסו אותו לקרקפת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא אוכלוסיהתרופה AR לטיפול בהתקרחות זכר.הוא עשיר בחומצות שומן ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בשמן קיק, עיסוי

התרופות של סבתא לטיפול בתבניות זכרות קרחות

התקרחות דפוסית זכרית יכולה להיות מצב קשה לטיפול.ההערכה היא כי כשני שלישים מהגברים יחוו סוג כלשהו של התקרחות עד גיל 35, ורבים פונים לטיפולים רפואיים כמו תרופות וניתוחי השתלת שיער כדי לטפל בבעיה.עם זאת, ישנם גם הרבה תרופות מסורתיות וטבעיות שהועברו מדור לדור שעשויות להיות מסוגלות לעזור במצב.במאמר זה נסתכל על 10 מהתרופות הסבתות השימושיות והחמות ביותר לטיפול בהתקרחות גברית.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות ביותר לטיפול בהתקרחות זכר.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את זקיקי הקרקפת והשיער, ובכך לקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי שמן קוקוס חם לקרקפת ולהשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

2.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לטיפול בכתובת דפוס גברית.הבצל מכיל גופרית שלפי ההערכה מסייעת בקידום צמיחת השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ בצל עם כפית דבש אחת ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

3.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור ושיער שונים.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם שתי כפות שמן קוקוס ועסה אותה לקרקפת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

4.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהתקרחות זכר.ההערכה היא שהם עוזרים להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים קומץ זרעי חילבה במים למשך הלילה ואז טוחנים אותם לעיסה.החל את העיסה על הקרקפת והשאיר אותה לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו קל.

5.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בתבניות גבריות.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה ירוק בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתערובת להתקרר ואז לעסות אותה לקרקפת.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

הסעדים של סבתא אחרת לטיפול בתבנית גברית התקרחות

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ועסה אותו לקרקפת.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

7.חלמון ביצה

חלמון ביצה הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלמון ביצה אחד עם כף שמן זית ועסה אותו לקרקפת.השאר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

8.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי שמן קיק חם לקרקפת והשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

9.שמן חוחובה

שמן חוג’ובה הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בתבנית זכר.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוישמן חוחובה חם לקרקפת ומשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו עם שמפו עדין.

10.שמן אתרי רוזמרין

שמן אתרי רוזמרין הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בהתקרחות של דפוס גברי.ההערכה היא כי היא עוזרת להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שלוש טיפות של שמן אתרי רוזמרין עם כף אחת של שמן חוחובה ועסה אותו לקרקפת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן