דף הבית » תרופות סבתא » התקרחות של דפוס גברי – 11 תרופות של סבתא מזינה ומזינה

התקרחות של דפוס גברי – 11 תרופות של סבתא מזינה ומזינה

מהו התקרחות דפוסית זכר?

התקרחות של דפוס גברי, המכונה גם אלופציה אנדרוגנטית, היא סוג נפוץ של נשירת שיער המשפיעה על עד 50% מהגברים עד גיל 50. זהו הגורם השכיח ביותר לאובדן שיער אצל גברים ומאופיין בקו שיער נסוג,דליל בכתר, וטלאי קירח בחלקו העליון של הראש.המצב נגרם על ידי שילוב של גורמים גנטיים והורמונליים, והוא בלתי הפיך.

התרופות של סבתא מזינה לתקרחות דפוסית זכרית

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות להתקרחות דפוסית גברים ששימשו במשך דורות.להלן 11 מהסעדים המזינים והיעילים ביותר שהועברו מסבתות בכל העולם.

1.זרעי דלעת

זרעי דלעת עשירים באבץ, הממלא תפקיד חשוב בצמיחת השיער.מחסור באבץ יכול להוביל לאובדן שיער.אכילה של רק רבע כוס זרעי דלעת ביום יכולה לספק מספיק אבץ כדי לתמוך בצמיחת שיער בריאה.

2.שמן רוזמרין

שמן רוזמרין מכיל מספר תרכובות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור לעורר צמיחת שיער ולחזק את זקיקי השיער.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס או שקדים, ועיסו בקרקפת.

3.חלב קוקוס

חלב קוקוס עשיר בחומרים מזינים חיוניים, כמו ויטמין E, ברזל ומגנזיום, שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.כדי להשתמש בו, מערבבים רבע כוס חלב קוקוס עם כמה טיפות שמן אתרי, כמו לבנדר או רוזמרין, ועסה לקרקפת לפני שטיפת השיער.

4.מיץ בצל

מיץ בצל עשיר בגופרית, שיכול לעזור לקדם את צמיחת השיער.כדי להשתמש בו, מערבבים בצל אחד וסננו את המיץ.לעסות את המיץ לקרקפת ולהשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפת השיער.

5.חלמון ביצה

חלמונים עשירים בביוטין, ויטמין B שיכול לעזור לעורר צמיחת שיער.כדי להשתמש בו, מערבבים את החלמון של ביצה אחת עם כף שמן זית ועיסוי לקרקפת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפת השיער.

6.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את דלקת הקרקפת ולעורר את צמיחת השיער.כדי להשתמש בו, לעסות את הג’ל מעלה אלוורה אחד לקרקפת והשאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפת השיער.

7.תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את דלקת הקרקפת ולעורר את צמיחת השיער.כדי להשתמש בו, תלולים שתי שקיות תה ירוק בכוס מים חמים למשך 5-10 דקות.מסננים את התה והשתמשו בו כשטיפה של שיער טבעי לאחר השמפו.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים עשיר בחומצות אמינו, שיכולות לעזור להפחית את דלקת הקרקפת ולאזן בין רמת החומציות של הקרקפת, וקידום צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בו, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים והשתמשו בו כשטיפה של שיער טבעי לאחר השמפו.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את דלקת הקרקפת ולעורר את צמיחת השיער.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפה של שיער טבעי לאחר השמפו.

10.היביסקוס

היביסקוס עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בו, הרתיחו שלוש כפות פרחי היביסקוס בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומשתמשים בה כששטוף שיער טבעי לאחר השמפו.

11.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן עשיר בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בו, קח כף אחת של שמן זרעי פשתן מדי יום או עיסוי אותו ישירות לקרקפת.

קצה ייחודי להתקרחות דפוסית זכרית

קצה ייחודי אחד להתקרחות של דפוס גברי הוא להשתמש באלוורה כקרקפת קרקפת טבעית.אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את דלקת הקרקפת ולעורר את צמיחת השיער.כדי להשתמש בו, ערבבו כף אחת של ג’ל אלוורה עם שולחן אחדכף סוכר

התרופות של סבתא לתבנית דפוסית זכרית

התקרחות של דפוס גברי היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני גברים ברחבי העולם.גנטיקה, הורמונים, הזדקנות ומצבים רפואיים מסוימים יכולים כולם לתרום לסוג זה של נשירת שיער.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שעשויים לעזור להפחית או למנוע נשירת שיער בגלל התקרחות דפוסית.להלן רשימה של 11 תרופות מזינות וטבעיות בהן סבתות רבות משתמשות במשך מאות שנים כדי לעזור לשמור על בריאות השיער.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי וחומר ריפוי שיכול לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.לעסות כמה כפות שמן קוקוס לקרקפת ולהשאיר אותו כמה שעות לפני שטיפתו.זה יעזור להפחתת קשקשים, להזין את זקיקי השיער ולהפחית את נשירת השיער.

2.אלוורה

אלוורה עשירה בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.לעסות כמה כפות של ג’ל אלוורה אל הקרקפת ולהשאיר אותה לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.זה יעזור להפחית דלקת ולהזין את זקיקי השיער.

3.שמן קיק

שמן קיק הוא מרכך טבעי שיכול לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער.לעסות כמה כפות שמן קיק לקרקפת ולהשאיר אותו לכמה שעות לפני שטיפתו.זה יעזור להפחתת קשקשים, להזין את זקיקי השיער ולהפחית את נשירת השיער.

4.מיץ בצל

מיץ בצל עשיר בגופרית שיכול לעזור לקדם צמיחת שיער.חלץ את המיץ מכמה בצל ועסה אותו לקרקפת.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.זה יעזור להפחית דלקת ולהזין את זקיקי השיער.

5.שום

שום עשיר בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.מועכים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כמה כפות שמן זית.לעסות את התערובת לקרקפת ולהשאיר אותה לפחות 30 דקות לפני השטיפה.זה יעזור להפחית דלקת ולהזין את זקיקי השיער.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור לאזן את רמת החומציות של הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.מערבבים כמה כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים והשתמשו בו כשטיפה לאחר השמפו.זה יעזור להפחתת קשקשים, להזין את זקיקי השיער ולהפחית את נשירת השיער.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר עשיר בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.מערבבים כמה כפות של ג’ינג’ר מגורד עם כמה כפות מים ועסות אותם לקרקפת.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.זה יעזור להפחית דלקת ולהזין את זקיקי השיער.

8.חלמונים

חלמונים עשירים בחלבונים ובשומנים שיכולים לעזור להזין את הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.מערבבים כמה חלמונים עם כמה כפות דבש ומעסה אותו לקרקפת.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.זה יעזור להפחתת קשקשים, להזין את זקיקי השיער ולהפחית את נשירת השיער.

9.תה ירוק

תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.תבלו כמה שקיות תה ירוק בכוס מים חמים למשך מספר דקות ומשתמשו בהם כשטיפה לאחר השמפו.זה יעזור להפחתת קשקשים, להזין את זקיקי השיער ולהפחית את נשירת השיער.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור לאזן את רמת החומציות של הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.מערבבים כמה כפות מיץ לימון עם כוס מים ומשתמשו בו כשטיפה לאחר השמפו.זה יעזור להפחתת קשקשים, להזין את זקיקי השיער ולהפחית את נשירת השיער.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור לאזן את רמת החומציות של הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.מערבבים כמה כפות לוז מכשפות עם כוס oF מים והשתמשו בו כשטיפה לאחר השמפו.זה יעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן