דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בבלוטת התריס – 23 הסעדים של סבתא מיוחדת ובטוחה

טיפול בבלוטת התריס – 23 הסעדים של סבתא מיוחדת ובטוחה

לחיות עם מצב בלוטת התריס יכול להיות מאתגר, אך אינך צריך ליטול תרופות או טיפולים יקרים כדי לקבל הקלה.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול בבעיות בלוטת התריס, ורבים מהתרופות הללו עדיין יעילות כיום.במאמר זה נסתכל על 23 תרופות של סבתא מיוחדת ובטוחה לטיפול בבלוטת התריס.

טיפול בבלוטת התריס: מה שאתה צריך לדעת
H2
בלוטת התריס היא חלק חשוב במערכת האנדוקרינית ואחראית לייצור הורמונים המווסתים את חילוף החומרים של הגוף.כאשר בלוטת התריס אינה פועלת כראוי, זה יכול להוביל למגוון תסמינים כמו עייפות, עלייה במשקל, נשירת שיער ודיכאון.

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבל אבחנה נאותה.ברגע שאתה יודע מה גורם לתסמינים שלך, אתה יכול לעבוד עם הרופא שלך כדי לבוא עם תוכנית טיפול המתאימה לך.

בנוסף לטיפולים מסורתיים כמו תרופות וניתוחים, ישנם גם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של מצב בלוטת התריס.בואו נסתכל על 23 הסעדים של סבתא מיוחדת ובטוחה לטיפול בבלוטת התריס.

H2
הסעדים של סבתא לטיפול בבלוטת התריס
H3
1. חומץ תפוחים
חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות שונות.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בתנאי בלוטת התריס מכיוון שהיא מסייעת באיזון רמות החומציות של הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

2. שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בבלוטת התריס.זה עשיר גם בשומנים בריאים שיכולים לעזור להגביר את חילוף החומרים שלך ולווסת את ההורמונים שלך.כדי להשתמש בו, הוסף כף אחת של שמן קוקוס לאוכל או לשתות שלוש פעמים ביום.

טיפ: התחל את יום החופש שלך עם כף שמן קוקוס בכוס מים חמים להגדלת אנרגיה טבעית.

3. גוגול
גוגול הוא עשב ששימש ברפואה הודית מסורתית במשך מאות שנים.ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בתנאי בלוטת התריס מכיוון שהיא מסייעת בוויסות ייצור ההורמונים.כדי להשתמש בו, קח 500 מיליגרם של גוגול פעמיים ביום.

4. ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת בבלוטת התריס.על פי ההערכה, היא מסייעת בוויסות ייצור ההורמונים.כדי להשתמש בו, הוסף ג’ינג’ר לתה או לאוכל שלך או קח 500 מיליגרם של תמצית ג’ינג’ר פעמיים ביום.

טיפול בהפרעות בלוטת התריס עם הסעדים של סבתא

הפרעות בבלוטת התריס יכולות להיות קשה להתמודד איתן, אך אנשים רבים מוצאים הקלה בטיפולים ותרופות טבעיות.לסבתות יש שפע של ידע, וכשמדובר בסעדים לטיפול בהפרעות בלוטת התריס, יש להן כמה מהטובים ביותר.להלן 23 תרופות של סבתא מיוחדת ובטוחה לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך פופולרית לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.סבתות השתמשו בצמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, סרפד וג’ינסנג במשך מאות שנים לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.הם גם ממליצים לאנשים לשתות תה צמחים או לקחת תוספי צמחים כדי לעזור בוויסות הורמוני בלוטת התריס שלהם.

שינויים תזונתיים

הסבתות ממליצות גם לבצע שינויים תזונתיים כדי לסייע בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.אכילת פירות וירקות טריים יותר, הימנעות ממזון מעובד ומעודן, ואכילת מזונות נוספים העשירים ביוד, סלניום ואבץ יכולים כולם לעזור לוויסות הורמוני בלוטת התריס.

פעילות גופנית

פעילות גופנית חשובה גם לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.סבתות ממליצות על פעילות גופנית מתונה כמו הליכה, שחייה או רכיבה על אופניים.פעילות גופנית מסייעת בוויסות הורמונים, הפחתת לחץ ושיפור מצב הרוח.

ניהול מתח

לחץ יכול להשפיע לרעה על הורמוני בלוטת התריס, ולכן ניהול לחץ חיוני לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.סבתות ממליצות על טכניקות כמו מדיטציה, יוגה, ונשימה עמוקה כדי לעזור להפחית את הלחץ.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרופה נוספת שסבתות ממליצות לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.נמצא כי דיקור סיני מסייע בוויסות ההורמונים, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הלחץ.

ארומתרפיה

סבתות ממליצות גם על ארומתרפיה לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.ארומתרפיה משתמשת בשמנים וניחוחות אתרים כדי לסייע בהפחתת לחץ, לווסת הורמונים ולשפר את מצב הרוח.

שמני צמחים

ניתן להשתמש בשמנים צמחיים גם לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.סבתות ממליצות להשתמש בשמנים כמו קלרי מרווה, לבנדר וברגמוט כדי לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחית את הלחץ.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.סבתות ממליצות להשתמש בשמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס ושמן עץ התה כדי לסייע בוויסות ההורמונים ולהפחתת הלחץ.

טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי מומלץ גם על ידי סבתות כטיפול בהפרעות בלוטת התריס.טיפול בעיסוי יכול לעזור בוויסות ההורמונים, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הלחץ.

שמן קוקוס

סבתות ממליצות גם להשתמש בשמן קוקוס לטיפול בהפרעות בלוטת התריס.שמן קוקוס עשיר בשומנים בריאים ויכול לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת לחץ.

יוגה

יוגה היא תרופה נוספת שסבתות ממליצות להתייחס להפרעות בלוטת התריס.יוגה מסייעת בוויסות ההורמונים, להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.

תרופות איורוודיות

תרופות איורוודיות מומלצות גם על ידי סבתות כטיפול בהפרעות בלוטת התריס.תרופות איורוודיות כמו כורכום, ג’ינג’ר וג’י יכולות לעזור בוויסות ההורמונים ולהפחתת הלחץ.

מגנזיום

סבתות ממליצות גם ליטול תוספי מגנזיום כדי לסייע בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.מגנזיום מסייע בוויסות ההורמונים ולהפחתת הלחץ.

ויטמינים

סבתות ממליצות ליטול ויטמינים כמו קומפלקס B, C ו- D כדי לסייע בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.ויטמינים עוזרים לוויסות ההורמונים ולהפחתת לחץ.

חומץ תפוחים

הסבתות ממליצות גם לקחת חומץ אפל סיידר כדי לעזור בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.חומץ סיידר תפוחים מסייע בוויסות ההורמונים ולהפחתת הלחץ.

אנזימים

סבתות ממליצות ליטול אנזימים כמו ברומליין ופאפאין כדי לסייע בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.אנזימים עוזרים לווסת הורמונים ולהפחתת לחץ.

פרוביוטיקה

הסבתות ממליצות גם ליטול פרוביוטיקה כדי לסייע בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.פרוביוטיקה עוזרת לוויסות ההורמונים ולהפחתת לחץ.

מינרלים

סבתות ממליצות ליטול מינרלים כמו אבץ, סלניום ויוד כדי לעזור בטיפול בהפרעות בלוטת התריס.מינרלים עוזרים לוויסות ההורמונים ולהפחתת הלחץ.

צמחים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן