דף הבית » תרופות סבתא » טיפול באקנה – 19 תרופות ריפוי וסבתות רפואיות
dddaddc dddadad  daadaddaddaa daddadd ddaddaaddaa dadadd

טיפול באקנה – 19 תרופות ריפוי וסבתות רפואיות

הזדקנות בחינניות היא נושא שנדון במשך מאות שנים.לרוע המזל, אקנה יכול בקלות לקחת מהחן הזה.אקנה יכול להשאיר אחריו צלקות, שינוי צבע ותחושת חוסר ביטחון כוללת.אך אל תדאג, ישנם מספר טיפולים מוכחים ויעילים העומדים לטיפול באקנה.רבים מהטיפולים הללו מועברים מסבתותינו ויעילות באותה מידה כמו תרופות מודרניות.להלן 19 תרופות ריפוי וסבתות רפואיות לטיפול באקנה.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טיפול באקנה חזק ויעיל.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי שיכולות לעזור להפחית דלקת ואדמומיות הקשורות לאקנה.זה יכול לשמש כטבעי עיקור לייבוש עודפי שמן ולהפחתת המראה של אקנה.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים.החל את התערובת על הפנים שלך ותן לה לשבת 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים ולחזור פעמיים ביום.

2.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים כחומר ריפוי טבעי.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ואודם הקשורים לאקנה.זה יכול גם לעזור להפחית חיידקים על העור, ומסייע במניעת פריצות נוספות.לשימוש, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים ולחזור פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

מערבבים דבש עם מעט קינמון להכנת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 עד 30 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ומשמש לעתים קרובות לטיפול באקנה ומצבי עור אחרים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להפחית חיידקים על העור ולעזור להפחית את מראה האקנה.לשימוש, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף במים ולחזור פעמיים ביום.

התרופות הטבעיות בהן סבתות נהגו לטפל באקנה

סבתות העבירו תרופות טבעיות לטיפול במגוון מחלות במשך מאות שנים.אקנה הוא אחד מהמצבים הללו שניתן לטפל בהם בתרופות טבעיות.מטיפולים ביתיים פשוטים לטיפולים מתקדמים יותר, התרופות של סבתא אלה שימשו לטיפול באקנה במשך שנים.להלן 19 תרופות ריפוי וסבתות רפואיות לטיפול באקנה.

1.דבש וקינמון

דבש וקינמון הם שני מרכיבים המשמשים כתרופה ביתית לטיפול באקנה במשך שנים רבות.דבש הוא חומר אנטי-בקטריאלי ואנטי דלקתי, המסייע להפחתת הנפיחות והאודם של העור.לקינמון תכונות אנטי-בקטריאליות, שהופכות אותו לתרופה מצוינת לאקנה.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של אבקת קינמון ומרחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים על העור.כדי להשתמש בו כתרופה, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקנה.יש לו תכונות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ואודם.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם תשעה חלקים מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיותS יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים על העור.כדי להשתמש בו כתרופה, מוחץ ציפורן שום אחד והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול באקנה.יש לו תכונות מעיקות, המסייעות להפחתת נפיחות ואודם של העור.כדי להשתמש בו כתרופה, GREAT BEAD תפוח אדמה אחד והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.סנדלווד

סנדלווד משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.יש לו תכונות קירור ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ואודם של העור.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת אלמוג עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

הסעדים הנוספים של סבתא לטיפול באקנה

7.מיץ לימון

מיץ לימון משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.יש לו תכונות עיקריות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים על העור.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שלושה חלקים מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים על העור.כדי להשתמש בו כתרופה, החל ג’ל אלוורה טרי על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.כורכום

כורכום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים על העור.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

10.מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול באקנה.יש לו תכונות קירור ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן