דף הבית » תרופות סבתא » חומציות בבטן – 9 תרופות סבתות מיוחדות ומוסמכות
dddedadddaa ddddf  daadaddaddaa daddaaddaa deddddddaa dde

חומציות בבטן – 9 תרופות סבתות מיוחדות ומוסמכות

חומציות בבטן: 9 הסעדים של סבתא

כולנו חוו חומציות בבטן בשלב מסוים בחיינו.זה יכול להיגרם בגלל לחץ, אכילת יתר, אכילת סוג של אוכל לא נכון או מצב פיזי.זה לא נוח וכואב ויכול להיות קשה לריפוי.

למרבה המזל, ישנן שיטות רבות מסורתיות לטיפול בחומציות בבטן שהועברו מסבתות.סעדים אלה נוסו ונבדקו במשך דורות והוכחו כיעילים מאוד.

להלן 9 מהסעדים של סבתא אלה בהם תוכלו להשתמש כדי לטפל בחומציות בבטן:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לחומציות בבטן.זה עוזר לאזן את רמות החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הנגרמים כתוצאה מחומציות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו לפני או אחרי הארוחות.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת לחומציות בבטן.זה עוזר לנטרל את החומצות בקיבה ולהקל על הכאב ואי הנוחות.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה כדי לקבל הקלה מחומציות.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מצוינת לחומציות בבטן.זה עוזר להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייע בהפחתת הדלקת.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר או ללעוס על כמה חתיכות ג’ינג’ר טריות כדי לקבל הקלה מחומציות.

4.מנטה

מנטה היא תרופה נהדרת לחומציות בבטן.זה עוזר להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייע בהפחתת הדלקת.אתה יכול לשתות תה נענע או ללעוס כמה עלי נענע טריים כדי לקבל הקלה מחומציות.

5.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה מצוינת לחומציות בבטן.הם עוזרים להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייעים בהפחתת הדלקת.אתה יכול ללעוס כמה זרעי שומר או להכין תה על ידי הרתחת כמה זרעי שומר במים.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לחומציות בבטן.זה עוזר להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייע בהפחתת הדלקת.אתה יכול לשתות מיץ לימון עם דבש או לערבב אותו בכוס מים ולשתות אותו כדי לקבל הקלה מחומציות.

7.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה מצוינת לחומציות בבטן.זה עוזר להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייע בהפחתת הדלקת.אתה יכול לשתות מי קוקוס או לערבב אותם עם מיץ לימון ודבש לקבלת יתרונות נוספים.

טיפ ייחודי:

שתיית חלב חמאה עם קמצוץ מלח וקמצוץ אבקת כמון יכולה גם לעזור להפחית את החומציות בבטן.

8.זרעי כמון

זרעי כמון הם תרופה נהדרת לחומציות בבטן.הם עוזרים להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייעים בהפחתת הדלקת.אתה יכול ללעוס כמה זרעי כמון או להכין תה על ידי הרתחת כמה זרעי כמון במים.

9.כוסברה

כוסברה היא תרופה מצוינת לחומציות בבטן.זה עוזר להפחית את רמות החומצה בקיבה וגם מסייע בהפחתת הדלקת.אתה יכול ללעוס על כמה עלי כוסברה טריים או להכין תה על ידי הרתחת עלי כוסברה במים.

אלה 9 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לטיפול בחומציות בבטן.סעדים אלה נוסו ונבדקו במשך דורות והוכחו כיעילים מאוד.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, מומלץ להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לריפלוקס חומצי.אומרים שהוא מנטרל חומצת קיבה ואיזון בין רמות החומציות בדרכי העיכול.ניתן לקחת כף של חומץ תפוחים בכוס מים עד שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים.עם זאת, חשוב לזכור כי חומץ תפוחים יכול להיות קשה על הבטן, ולכן עדיף לשתות אותו עם קש ולהקפיד לדלל אותו עם eמי מים.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תה צמחים פופולרי ששימש לטיפול במגוון מחלות, כולל קלקול קיבה, בחילה וכאבי בטן.הוא מכיל תרכובות מרגיעות ואנטי דלקתיות הפועלות להרגיע את דרכי העיכול ולהפחתת ייצור חומצת הקיבה.שתו כוס תה קמומיל לאחר הארוחות להפחתת תסמיני ריפלוקס חומציות.

7.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה עתיקה לריפלוקס חומצי, והוא שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול.זה עוזר להפחתת הדלקת בדרכי העיכול, מה שיכול להפחית את ייצור חומצת הקיבה.ניתן ליטול שורש ליקריץ בצורה תוספה, או שניתן יהיה לבשל אותו לתה ולצרוך אותו.חשוב לציין ששורש ליקריץ יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן עדיף לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אותו.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית לריפלוקס חומצה וניתן להשתמש בה כדי לנטרל חומצת קיבה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה.ניתן לקחת סודה לשתייה עד שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים.עם זאת, חשוב לזכור כי סודה לשתייה גבוהה בנתרן, כך שלא מומלץ לאנשים עם לחץ דם גבוה.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על מערכת עיכול בריאה.מחקרים הראו כי פרוביוטיקה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של ריפלוקס חומצה.הם פועלים על ידי שחזור האיזון של חיידקים טובים במעיים, המסייע להפחתת הדלקת וייצור חומצת הקיבה.ניתן לקחת פרוביוטיקה בצורה תוספה או למצוא במזון מותסס כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

סיכום

ריפלוקס חומצה הוא הפרעת עיכול שכיחה העלולה לגרום לאי נוחות וכאב.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית תסמינים של ריפלוקס חומצה.חומץ תפוחים, תה קמומיל, שורש ליקוריץ, סודה לשתייה ופרוביוטיקה הם כולם תרופות טבעיות יעילות לריפלוקס חומצי.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך.

שאלות נפוצות

  • מהי ריפלוקס חומצה?
    ריפלוקס חומצה הוא הפרעת עיכול בה חומצת הקיבה זורמת חזרה לוושט, וגורמת לצרבת ותסמינים אחרים של אי נוחות.
  • מהן תרופות טבעיות לריפלוקס חומצי?
    תרופות טבעיות לריפלוקס חומציות כוללות חומץ תפוחים, תה קמומיל, שורש ליקריץ, סודה לשתייה ופרוביוטיקה.
  • האם תרופות טבעיות בטוחות?
    תרופות טבעיות יכולות להיות בטוחות, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח מישהו מהם כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך.

חומציות בבטן יכולה להיות לא נוחה ואף כואבת, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.החל מחומץ תפוחים לפרוביוטיקה, תשעת התרופות המאושרות על ידי סבתא הן בטוחות ויעילות להפחתת תסמיני ריפלוקס חומציות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח אחד מהתרופות הללו כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך. קרא עוד על ריפלוקס חומצה כאן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן