דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בעיניים למבוגרים – 4 תרופות של סבתא נפלאה על בסיס מרכיבים טבעיים
dddddd ddaddadddd dcdeddddaddd  daadaddaddaa dadc daddaa

זיהום בעיניים למבוגרים – 4 תרופות של סבתא נפלאה על בסיס מרכיבים טבעיים

מהי זיהום בעיניים למבוגרים?

זיהום בעיניים למבוגרים הוא דלקת בעיניים הנגרמות על ידי זיהום חיידקי, נגיפי או פטרייתי.לעתים קרובות זה מלווה באדמומיות, גירוי, גירוד ופריקה מהעיניים.תסמינים שכיחים של זיהום עיניים אצל מבוגרים כוללים עיניים מימיות, ראייה מטושטשת, קרע ורגישות לאור.במקרים מסוימים, זיהום בעיניים עלול לגרום גם לכאב או תחושת שריפה בעיניים.במקרים נדירים, זיהום בעיניים יכול גם להוביל לאובדן ראייה.

4 הסעדים של סבתא נפלאה לזיהום בעיניים למבוגרים

כשמדובר בטיפול בזיהום בעיניים למבוגרים, יש המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים לטיפול בכל מיני מחלות, כולל דלקות עיניים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לזיהומים בעיניים למבוגרים.

1.קומפרס חם

דחיסה חמה היא אחד התרופות היעילות ביותר לטיפול בזיהום בעיניים למבוגרים.זה עוזר להפחית דלקת וגירוי, כמו גם להפחית את האדמומיות והגרד.כדי ליצור קומפרס חם, משרים בד כותנה במים חמים ואז למרוח אותו על העין הנגועה למשך 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

2.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום בעיניים למבוגרים.הכינו משחה של אבקת כורכום ומים ומרחו אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על זה פעמיים ביום עד שהזיהום נעלם.

3.שקיות תה

תרופה נוספת בה סבתות השתמשו במשך מאות שנים היא השימוש בשקיות תה.שקיות תה מכילות טאנינים שיכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שקית תה לחות מעל העין המושפעת במשך 10-15 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

4.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים למבוגרים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל שכבה דקה של דבש על העין המושפעת.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על זה פעמיים ביום עד שהזיהום נעלם.

טיפ ייחודי

תמיד כדאי להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן לזיהום בעיניים למבוגרים.כמה תרופות טבעיות עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות שאתה נוטל, או להחמיר את הזיהום.

בנוסף, חשוב לשמור על עיניכם נקייה ונקייה מפסולת כדי למנוע התפשטות של זיהום.הקפידו לשטוף ידיים בתדירות גבוהה ולהימנע מגעת בעיניים.

שימוש בכורכום לטיפול בזיהום עיניים

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות חזקות ומשמשת כחיטוי לטיפול בזיהומים בעיניים שונות.ניתן ליישם משחה העשויה מאבקת כורכום ומים על העפעפיים כדי להפחית נפיחות ואודם.הוא משמש גם להפחתת הסימפטומים של דלקת הלחמית, שהיא אחת הצורות הנפוצות ביותר של זיהום בעיניים.

כדי להכין את העיסה, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה עבה.החל את העיסה על העפעפיים והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות.שוטפים במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהתסמינים נעלמים.

שימוש בשמן קיק לטיפול בזיהום עיניים

שמן קיק משמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל דלקות עיניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.

כדי להשתמש בשמן קיק לטיפול בזיהום עיניים, מערבבים 1 כפית שמן קיק עם כפית מים חמים.מרחו את התערובת על כדור כותנה וטבלו אותה בעדינות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהתסמינים נעלמים.

שימוש אלוורה לטיפול בזיהום עיניים

אלוורה היא תרופה טבעית עם תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית אתתסמינים של דלקות עיניים.כדי להשתמש בו לטיפול בזיהום עיניים, חלפו את הג’ל מעלה אלוורה טרי.החל את הג’ל על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 30 דקות.שוטפים במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהתסמינים נעלמים.

שימוש בדבש לטיפול בזיהום עיניים

דבש הוא תרופה טבעית עם תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקות עיניים.ידוע שהוא יעיל בטיפול בדלקת הלחמית.כדי להשתמש בדבש לטיפול בזיהום עיניים, מערבבים 1 כפית דבש גולמי עם כפית מים חמים.מרחו את התערובת על כדור כותנה וטבלו אותה בעדינות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהתסמינים נעלמים.

מסקנה

דלקות עיניים יכולות להיות לא נוחות ולא נעימות, אך החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.כורכום, שמן קיק, אלוורה ודבש הם כולם מרכיבים טבעיים חזקים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בדלקות עיניים.לכן, אם אתה או מישהו שאתה מכיר סובל מדלקת עיניים, נסה את אחת מארבע הסעדים של סבתא אלה ובדוק אם זה עוזר.

שאלות נפוצות

איך מטפלים בדלקת עיניים באופן טבעי?

ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים בעיניים.כורכום, שמן קיק, אלוורה ודבש הם כולם מרכיבים טבעיים חזקים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בדלקות עיניים.כדי להשתמש בכל אחד מהמרכיבים הללו, הכינו משחה או ערבבו עם מים חמים והמרחו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 30 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום עד שהתסמינים נעלמים.

האם זה בטוח להשתמש בתרופות טבעיות לזיהומי עיניים?

כן, בטוח להשתמש בתרופות טבעיות לזיהומים בעיניים.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות טבעיות כתחליף לטיפול רפואי.אם התסמינים לא משתפרים או אם הם מחמירים, חשוב לפנות לעזרה רפואית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן