דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בעיניים לילדים – 9 תרופות סבתות פופולריות וחמות
dddddd ddaddadddd dcddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa dad

זיהום בעיניים לילדים – 9 תרופות סבתות פופולריות וחמות

סקירה כללית

דלקות עיניים לילדים יכולות לנוע בין קלות וניתנות לטיפול בקלות לחמורה ולדרוש טיפול רפואי.למרות שהורים רבים עשויים להתפתות להגיע לטיפולים ללא מרשם, תרופות ביתיות מסורתיות רבות הועברו מסבים וסבתות לאורך השנים ויכולים לספק הקלה אפקטיבית ללא שימוש בכימיקלים קשים.במאמר זה נחקור תשעה מהתרופות הפופולריות ביותר והסבתות המנוסות ביותר לזיהומים בעיניים לילדים.

הסעדים של סבתא מנוסה ואמינה לזיהומי עיניים לילדים

1.דבש

דבש משמש זה מכבר לטיפול במספר מחלות, כולל דלקות עיניים.כדי להשתמש בדבש כטיפול, החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע והשאיר למשך 10 דקות.לשטוף במים חמים.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות וגירוי הנגרמים כתוצאה מדלקות עיניים.כדי להשתמש בתה קמומיל כטיפול, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להניח את שקיות התה מעל העין הפגועה במשך 15 דקות.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ואדמומיות הנגרמת כתוצאה מדלקת עיניים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים והשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.אל תשטוף.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

4.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים אנזימים טבעיים שיכולים לעזור בריפוי של דלקות עיניים.כדי להשתמש בתפוחי אדמה כטיפול, מגרדים תפוח אדמה ועוטפים את תפוח האדמה המגורר בבד גבינה.מניחים את הבד על העין הפגועה למשך 15 דקות.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

5.קלנדולה

קלנדולה משמשת זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות עיניים.כדי להשתמש קלנדולה כטיפול, כפית אחת תלולה של פרחי קלנדולה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומאפשרים לה להתקרר.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת המקוררת על האזור המושפע שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

6.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה להפחתת נפיחות וגירוי הנגרמת כתוצאה מדלקות עיניים.כדי להשתמש באלוורה, חתוך עלה מצמח אלוורה וחילץ את הג’ל בפנים.החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע והשאיר למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

7.מלפונים

מלפפונים משמשים זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כולל דלקות עיניים.כדי להשתמש במלפפונים כטיפול, פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות על העין הפגועה למשך 15 דקות.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

8.שקיות תה

שקיות תה מכילות טאנינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ואודם הנגרמים כתוצאה מדלקת עיניים.כדי להשתמש בשקיות תה, תלולות שתי שקיות תה במים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להניח את שקיות התה מעל העין הפגועה במשך 15 דקות.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

9.מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי וניתן להשתמש בהם להפחתת דלקת ואדמומיות הנגרמת כתוצאה מדלקת עיניים.כדי להשתמש במי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את התמיסה על האזור הפגוע.אל תשטוף.חזור על שלוש פעמים ביום עד שהזיהום נעלם.

טיפ מועיל

אם ילדכם חווה זיהום בעיניים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הביתיות הללו.בנוסף, הקפד להשתמש בחומרים נקיים בעת החלת כל אחד מהתרופות הללו והימנע מלהשיג את הפתרונות בעיניים.

לסיכום, ישנם תרופות מסורתיות רבותעברו מסבים וסבתות שיכולים לספק הקלה אפקטיבית מזיהומי עיניים של ילדים.אם ילדכם חווה זיהום בעיניים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הביתי הללו

טיפול בזיהום עיניים בתרופות של סבתא

זיהומי עיניים הם תופעה שכיחה בקרב ילדים ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים שונים.למרבה המזל, ישנם טיפולים רבים ושונים העומדים לרשותם העוזרים להקל על הסימפטומים ולמנוע זיהום נוסף.רבים מהטיפולים הללו הם אותם סעדים ששימשו סבתות במשך דורות.להלן תשע תרופות סבתות פופולריות וחמות לטיפול בזיהום עיניים אצל ילדים.

1.דבש

דבש ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות, והוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בדבש לטיפול בזיהום בעיניים של ילד, מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מים חמים ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

2.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית פופולרית נוספת לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסה.טבלו מטלית נקייה או כרית כותנה בתמיסה והשתמשו בו כדי לנגב בעדינות את האזור הפגוע.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

3.קמומיל

קמומיל משמש זה מכבר כתרופה טבעית לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלויים כמה כפיות של פרחי קמומיל מיובשים במים חמים.לאחר התקררות התה, השתמש במטלית נקייה או כרית כותנה כדי למרוח אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

4.חלב אם

חלב אם הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בדלקות עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות חלב אם על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות של שמן קוקוס על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית מים חמים ואז מרחו את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

8.שום

שום הוא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחו כמה טיפות שמן שום על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

9.Goldenseal

Goldenseal היא תרופה טבעית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלויים כמה כפיות של זהב מיובש במים חמים.O.אם התה התקרר, השתמש במטלית נקייה או כרית כותנה כדי למרוח אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים נקיים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהזיהום התבהר.

מסקנה

ניתן לטפל ביעילות בזיהומי עיניים של ילדים ביעילות עם הסעדים של הסבתא הנ”ל.תרופות אלה טבעיות, בטוחות ויעילות, ומשמשות במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעיניים.עם זאת, זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן