דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באוזן של התינוק – 15 תרופות סבתא בריאות וטבעיות

זיהום באוזן של התינוק – 15 תרופות סבתא בריאות וטבעיות

מה לעשות כאשר לתינוק יש דלקת אוזניים

דלקות אוזניים שכיחות מאוד בקרב תינוקות ופעוטות, ויכולים לגרום לאי נוחות ומצוקה רבה עבור התינוקות וההורים כאחד.אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות יעילות לזיהומי אוזניים שהועברו מדור לדור, ויכולים לעזור להרגיע את אי הנוחות של התינוק.

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר לתינוק יש דלקת באוזניים הוא לקבוע פגישה עם רופא.אמנם תרופות בבית עשויות לעזור להקל על התסמינים, אך חיוני לקבל אבחנה וטיפול נאותים מרופא.

15 תרופות טבעיות לזיהום באוזניים של התינוק

1. הניחו דחיסה חמה על האוזן: הניחו קומפרס חם על האוזן המושפעת למשך 10 דקות, 3-4 פעמים ביום.זה יכול לעזור להקל על הכאב ולהפחית נפיחות.

2. תן לעיסוי לתינוק: לעסות בעדינות את האזור סביב האוזן, הצוואר והכתפיים עם שמן עדין.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

3. קיטור: שים סיר מים מהבילים במקום בטוח וודא שהתינוק יושב קרוב מספיק לאדים.זה יכול לעזור לפתוח את הצינורות האוסטאצ’ים ולהקל על נוזל לנקז.

4. שום: מרסקים ציפורן שום ומערבבים אותו עם קצת שמן זית.מניחים כמה טיפות מהתערובת הזו בכל אוזן.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הזיהום.

5. בצל: הניחו כמה טיפות מיץ בצל באוזן.למיץ בצל תכונות אנטיביוטיות, שיכולות לעזור להפחית את ההדבקה.

6. בזיליקום: מערבבים כמה טיפות שמן בזיליקום עם מעט שמן זית והניחו כמה טיפות בכל אוזן.בזיליקום יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

7. Mullein: הניחו כמה טיפות של שמן מולין בכל אוזן.למולין יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית זיהום ודלקת.

8. חומץ תפוחים: מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים.מניחים כמה טיפות מהתערובת הזו בכל אוזן.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית זיהום ודלקת.

9. שמן אורגנו: הניחו כמה טיפות של שמן אורגנו בכל אוזן.לשמן אורגנו יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית זיהום ודלקת.

10. שמן עץ התה: מניחים כמה טיפות שמן עץ התה בכל אוזן.בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית זיהום ודלקת.

11. שמן זית: הניחו כמה טיפות שמן זית בכל אוזן.שמן זית כולל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

12. שמן קיק: הניחו כמה טיפות שמן קיק בכל אוזן.בשמן קיק יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

13. שמן לבנדר: הניחו כמה טיפות שמן לבנדר בכל אוזן.לשמן לבנדר תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית זיהום ודלקת.

14. דבש: מערבבים חלקים שווים של דבש ומים.מניחים כמה טיפות מהתערובת הזו בכל אוזן.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית זיהום ודלקת.

15. קלנדולה: הניחו כמה טיפות של שמן קלנדולה בכל אוזן.קלנדולה בעלת תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

טיפ מועיל

חשוב לשמור על האוזן יבשה.לשם כך, הניחו כדור כותנה קלות בתוך האוזן והכניסו כמה טיפות של שמן זית או שמן שום.זה יעזור לשמור על יבש האוזן ולעזור במניעת זיהום.

מתי לראות רופא

אם הסימפטומים של התינוק שלך לא משתפרים עם תרופות טבעיות, או אם נראה שהם מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.רופא רשאי לרשום אנטיביוטיקה או תרופות אחרות כדי לסייע בפינוי הזיהום.

במקרים מסוימים, רופא עשוי להמליץ על ניתוח לתיקון חריגות מבנית באוזן, כמו עור עור מקור.בנוסף, רופא עשוי להמליץ על בדיקות שמיעה אם הזיהום נמשך במשך תקופה ארוכהשל זמן.

דלקות אוזניים יכולות להיות כואבות ומציקות לתינוקות, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את אי הנוחות.חשוב לזכור תמיד לקבל אבחנה ותוכנית טיפול נאותה מרופא אם התסמינים לא ישתפרו.

כיצד לטפל בזיהום באוזן של התינוק בתרופות סבתא טבעיות

כאשר לתינוק יש דלקת באוזניים, זו יכולה להיות חוויה קשה וכואבת.לרוע המזל, תרופות המשמשות לטיפול בדלקות אוזניים נושאות את הסיכון לתופעות לוואי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום באוזניים של התינוק ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.להלן 15 תרופות סבתות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בזיהום באוזן של התינוק:

1.שמן שום

ניתן להשתמש בשמן שום לטיפול בזיהומים באוזניים על ידי הפחתת דלקת ומתן הקלה מהכאב.כדי להשתמש בשמן שום לזיהום באוזניים, קח כמה שיני שום וחמם אותם עם כמה טיפות שמן זית.לאחר מכן, מסננים את התערובת ומנה שתי טיפות של שמן השום לאוזן התינוק.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת וניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומים באוזניים.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף מים אחת ומנהלים שלוש טיפות מהתערובת לאוזן התינוק.

3.חלב אם

ידוע כי חלב אם הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור בטיפול בדלקות אוזניים.יש לנהל כמה טיפות חלב אם לאוזן התינוק כמה פעמים ביום.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע כתרופה יעילה לזיהומים באוזניים.מחממים כמה טיפות של שמן קוקוס ומנהלים שתי טיפות של השמן החם לאוזן התינוק.

5.שמן עץ התה

ידוע כי שמן עץ התה מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים באוזניים.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמה טיפות שמן זית ומנהלים שתי טיפות של התערובת לאוזן התינוק.

6.מיץ בצל

ניתן להשתמש במיץ בצל לטיפול בזיהומים באוזניים.מחלצים את המיץ של בצל אחד ומערבבים אותו עם חצי כוס מים חמים.מרחו את התערובת על כדור כותנה והכניסו אותו לאוזנו של התינוק.

7.שמן מוללין

ידוע כי שמן מולין מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים באוזניים.לתת שתי טיפות של שמן מולין לאוזן התינוק.

8.שורש ליקוריץ

ידוע כי שורש ליקוריץ מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים באוזניים.מרתיחים כפית שורש ליקוריץ בכוס מים ומסננים את התערובת.יש לנהל שתי טיפות מתערובת שורש הליקריץ לאוזן התינוק.

9.שמן זית

ניתן להשתמש בשמן זית לטיפול בזיהומים באוזניים.מחממים כמה טיפות שמן זית ומנהלים שתי טיפות של השמן החם לאוזן התינוק.

10.שמן ג’ינג’ר

ידוע כי שמן ג’ינג’ר מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים באוזניים.מחממים כמה טיפות שמן ג’ינג’ר ומנהלים שתי טיפות של השמן החם לאוזן התינוק.

11.חומוס

ידוע כי חוצצי חומוס מפחיתה דלקת וניתן להשתמש בה לטיפול בזיהומים באוזניים.מרתיחים כפית של חומוס בכוס מים ומסננים את התערובת.יש לנהל שתי טיפות של תערובת החומוס לאוזן התינוק.

12.שמן לבנדר

ידוע כי שמן לבנדר מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים באוזניים.מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כמה טיפות שמן זית ומנהלים שתי טיפות של התערובת לאוזן התינוק.

13.שמן בזיליקום

ידוע כי שמן בזיליקום מפחית דלקת וניתן להשתמש בו לטיפול בזיהומים באוזניים.מחממים כמה טיפות שמן בזיליקום ומנהלים שתי טיפות של השמן החם לאוזן התינוק.

14.זרעי חילבה

ניתן להשתמש בזרעי חילבה לטיפול בזיהומים באוזניים.מרתיחים כפית זרעי חילבה בכוס מים ומסננים את התערובת.יש לנהל שתי טיפות של תערובת זרעי חילבה לאוזן התינוק.

15.חומץ תפוחים ושמן שום

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים ושמן שוםיונים.מערבבים כפית אחת של חומץ סיידר תפוחים וכפית שמן שום וניהלו שתי טיפות של התערובת לאוזן התינוק.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן