דף הבית » תרופות סבתא » זבל בציפורן – 15 תרופות ביתיות נהדרות זמינות בבית
dddc ddaddaddadf  daadaddaddaa dddaadddaa dadddaddaa dded

זבל בציפורן – 15 תרופות ביתיות נהדרות זמינות בבית

לחיות בעולם בו זבל הוא בעיה מרכזית זה לא קל.כולנו רוצים לשמור על בתים וקהילות נקיים ובטוחים, אך לפעמים כמות הפסולת המיוצרת היא יותר מדי מכדי שנוכל לנהל.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי להפחית את כמות האשפה בבתינו.החל מקומפוסט ועד מיחזור וכלה מחדש בפריטים ישנים, 15 התרופות הביתיות הגדולות הללו בטוחים לעזור לך להפחית את האשפה שלך ולהפוך את הבית שלך למקום ירוק ונקי יותר!

מפיקים את המרב מהקומפוסטציה

קומפוסט

קומפוסטציה היא תרופה ביתית קלה ויעילה להפחתת כמות האשפה בביתכם.קומפוסטציה היא תהליך של פירוק חומר אורגני, כמו שאריות מזון ופסולת בחצר, לתיקון אדמה עשיר בתזונה.לאחר מכן ניתן להשתמש בתיקון עשיר בתזונה זה כדי להפרות את הגינה, הדשא וצמחי החוץ האחרים שלך.קומפוסטציה היא דרך מצוינת להפחית את כמות האשפה בביתכם מכיוון שהיא מבטלת את הצורך בהטמנה או בשריפת פסולת אורגנית.

מיחזור

מיחזור הוא עוד תרופה ביתית נהדרת להפחתת כמות האשפה בביתכם.מיחזור כולל נטילת חומרים שאחרת יושלכו והופכים אותם למוצרים חדשים.זה יכול לכלול הכל מנייר לפלסטיק ועד זכוכית למתכות.מיחזור הוא דרך יעילה להפחית את כמות האשפה בביתכם מכיוון שהיא מבטלת את הצורך בהטמנה או לשרוף חומרים למחזור.

החזרת פריטים ישנים

החזרת פריטים ישנים היא עוד תרופה ביתית נהדרת להפחתת כמות האשפה בביתכם.החזרת פריטים ישנים כוללת נטילת פריטים שאחרים יושלכו ומציאת דרכים חדשות יצירתיות להשתמש בהן.זה יכול לכלול הפיכת ריהוט ישן לנטעים, שימוש בבגדים ישנים להכנת שמיכות, או הפיכת צנצנות ישנות למכולות אחסון.החזרת פריטים ישנים היא דרך יעילה להפחית את כמות האשפה בביתכם מכיוון שהיא מבטלת את הצורך בהטמנה או לשרוף פריטים לשימוש חוזר.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמדובר בהפחתת כמות האשפה בביתך, חשוב לזכור שמניעה היא המפתח.נסה להפחית את הצריכה שלך של פריטים לשימוש חד-פעמי כמו שקיות ניילון ופריטים חד פעמיים, ובחר במקום חלופות לשימוש חוזר.זה יעזור להפחית את כמות הפסולת שאתה מייצר ולשמור על הבית שלך ללא זבל מיותר.

תרופות ביתיות לאשפה בציפורן

זבל בציפורן הוא מצב בו חומר, בדרך כלל פסולת או חפץ זר, מתרומם מתחת לצלחת הציפורן.זה יכול להוביל לכאב, זיהום ושינוי צבע.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לנהל מצב זה.להלן 15 תרופות ביתיות נהדרות לאשפה בציפורן.

1.להשרות את הציפורן

השריית הציפורן במים חמים יכולה לעזור להפחית את הנפיחות ולרכך את האזור סביב הפסולת, מה שמקל על ההסרה.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של תמיסה חיטוי.משרים את הציפורן המושפעת במשך כרבע שעה, ואז הסר בעדינות את הפסולת בעזרת פינצטה.

2.השתמש בתמיסת מלח

ניתן להשתמש בתמיסת מלח כדי לשטוף את הפסולת מתחת למסמר.מערבבים כפית מלח בכוס אחת של מים חמים והשתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את התמיסה על האזור המושפע.אפשר לפתרון המלח לשבת כעשר דקות לפני שתשפשף אותו בעדינות על הפסולת כדי להסיר אותו.

3.למרוח שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן זית או שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על הפסולת.השאירו את השמן מספר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

4.השתמש בחומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וספגו את ה- n מושפעיםAIL במשך כרבע שעה.משפשף בעדינות את הפסולת בעזרת ספוגית כותנה כדי להסיר אותה.

5.החל מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי יעיל שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד מי חמצן עם שני חלקים מים ומרחים אותם ישירות על הפסולת.השאירו את הפיתרון כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

6.השתמש בפתרון יוד

תמיסת יוד היא חיטוי שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית יוד אחת בכוס מים חמים ומורחים אותה ישירות על הפסולת.השאירו את הפיתרון כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

7.החל אלכוהול

אלכוהול הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד לשפשף אלכוהול במים חלק אחד ומורחים אותם ישירות על הפסולת.השאירו את הפיתרון כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

8.השתמש בשמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית יעילה לאשפה בציפורן.כדי להשתמש בו, מרחו כמות קטנה של שמן זית ישירות על הפסולת והשאירו אותו כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

9.החל שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית יעילה לאשפה בציפורן.כדי להשתמש בו, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על הפסולת והשאירו אותו כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

10.השתמש בשמן שום

שמן שום הוא תרופה טבעית יעילה לאשפה בציפורן.כדי להשתמש בו, מרחו כמות קטנה של שמן שום ישירות על הפסולת והשאירו אותו כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

11.החל אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית יעילה לאשפה בציפורן.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של אלוורה ישירות על הפסולת והשאיר אותה כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

12.השתמש במכשפות לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית יעילה לאשפה בציפורן.כדי להשתמש בו, החל כמות קטנה של לוז מכשפה ישירות על הפסולת והשאיר אותה כעשר דקות לפני הסרת הפסולת באמצעות פינצטה.

13.למרוח מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית יעילה לאשפה בציפורן.להשתמש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן