דף הבית » תרופות סבתא » הרצון להקיא – 11 תרופות משקמות ואמינות של סבתא
ddadaddf dcddadd  daadaddaddaa dedadadeddaa dddeddaddaa dadc

הרצון להקיא – 11 תרופות משקמות ואמינות של סבתא

פרק הקאה: 11 תרופות סבתות אמינות

זהו התרחשות נפוצה עבור רבים מאיתנו – גל פתאומי ובלתי צפוי של בחילה שהגיע לשיאו בדחף הבלתי ניתן לטעות להקיא.זו יכולה להיות חוויה מרתיעה, במיוחד כשזה קורה ללא שום אזהרה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות אך יעילות שיכולות לעזור לך לנהל את המצב הלא נעים הזה.

רבים מהתרופות הללו הועברו לאורך הדורות, והם טבעיים עם תופעות לוואי מינימליות או ללא תופעות לוואי.להלן 11 מהם שתוכלו להשתמש בהם כדי להקל על אי הנוחות שלכם.

H2: ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אחד הסעדים המגוונים והמוכרים ביותר לבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, אנטי-אמטיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבחילה ולעזור להקל על הדחף להקיא.

ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות רבות – טרי, אבקה, מבשלת לתה, או להילקח כתוסף.אתה יכול אפילו לשלב אותו עם דבש לתוספת מתיקות ויתרונות.

H2: לימון
לימון הוא תרופה מגוונת נוספת ששימשה לטיפול בבחילות והקאות במשך מאות שנים.חומצת לימונית וויטמין C הקיימת בלימון יכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה ולספק הקלה מהקאות.

ניתן לצרוך לימון בצורות שונות – כמיץ, כאבקה, או פשוט על ידי יניקת טריז לימון.אתה יכול גם להוסיף לו קצת דבש כדי להפוך אותו לחידה יותר.

H3: טיפ ייחודי ומועיל
אם אתה מתמודד עם הקאות, חשוב להישאר לחות.אתה יכול לנסות לשתות מי קוקוס, העשירים באלקטרוליטים ויכולים לעזור לחדש את נוזלי גופך.

הסעדים של סבתא לבחילה והקאות

בחילות והקאות אינן נוחות ולעיתים אף תסמינים מדאיגים של מגוון מצבים רפואיים.למרבה המזל, סבתות רבות העבירו תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.להלן 11 תרופות סבתות אמינות ומשקמות לבחילות והקאות ששימשו במשך מאות שנים.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עזר עיכול טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הקיבה המוטרדת ולהפחית בחילה.ניתן להוסיף כמה פרוסות של ג’ינג’ר טרי או כפית של ג’ינג’ר אבקה לכוס מים רותחים ולשדול במשך 10 דקות.ניתן לצרוך את תה הג’ינג’ר הזה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית בחילות והקאות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל

הוא רגיעה עדינה ועזרה לעיכול טבעי שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה קמומיל, הוסיפו כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

3.Acupressure

שימוש באקופרסורה כדי להקל על בחילות והקאות פועלות באופן דומה לדיקור סיני.זה כרוך בהפעלת לחץ על נקודות ספציפיות על הגוף על מנת לעורר את זרימת האנרגיה ולהפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.שתי הנקודות הנפוצות ביותר להקלת בחילות והקאות ממוקמות משני צדי פרק כף היד, שלוש רוחבי אצבעות מקמט שורש כף היד.לחץ בעדינות על נקודות אלה למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את תסמיני הבחילה והקאות.

4.מנטה

מנטה היא עזרה לעיכול טבעי שיכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה מנטה, הוסיפו כפית אחת של עלי מנטה מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

5.שומר

שומר

הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה שומר, הוסיפו כפית אחת של זרעי שומר מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

6.לימון

לימון הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה לימון, הוסף אחדכפית מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה חומץ תפוחים, הוסיפו כפית אחת של חומץ תפוחים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שורש ליקוריץ הוא עזרה לעיכול טבעי שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה שורש ליקריץ, הוסף כפית אחת של שורש ליקוריס מיובש לכוס מים רותחים ותלול למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

9.כורכום

כורכום הוא עזרה לעיכול טבעי שיכול לעזור להפחית את הבחילות והקאות.להכנת כוס תה כורכום, הוסיפו כפית אחת של כורכום אבקה לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

10.קינמון

קינמון הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.להכנת כוס תה קינמון, הוסיפו כפית אחת של קינמון אבקה לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו תה זה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של בחילות והקאות.

11.ציפורן

ציפורן הוא עזר עיכול טבעי שיכול לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן