דף הבית » תרופות סבתא » הקאות לתינוקות – 15 תרופות סבתות עתיקות ופופולריות בין כל הגילאים
ddadddaa dcdaaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dadaaddaddaa d

הקאות לתינוקות – 15 תרופות סבתות עתיקות ופופולריות בין כל הגילאים

מה זה הקאות לתינוק?

הקאות לתינוקות היא תופעה שכיחה אצל תינוקות וילדים קטנים.זה מוגדר כגירוש הכוח של תכולת הקיבה דרך הפה ויכול להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל גסטרואנטריטיס, חוסר סובלנות למזון וריפלוקס חומצי.אף על פי שהקאות יכולות להפחיד עבור ההורים, זה בדרך כלל לא מזיק ומתרחש מעצמו.

15 התרופות של סבתא עתיקה ופופולרית להקאות תינוקות

1.מי אורז

תרופה זו משמשת במשך מאות שנים והיא עדיין פופולרית כיום, במיוחד בהודו ובדרום -מזרח אסיה.מי אורז מיוצרים על ידי הרתחת כוס אורז לבן בארבע עד חמש כוסות מים עד לבישול האורז.לאחר מכן המים מתוחים, מקוררים ומינתנים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום כדי לעזור ליישב את בטן.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ידועה לבחילה והקאות.להכנת תה, הוסף ¼ עד ½ כפית של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד לכוס מים חמים.אפשר לו להתלול למשך חמש דקות, לסמן ולתת לתינוק בלגימות קטנות.

3.תה שומר

שומר הוא תרופה נוספת ששימשה במשך דורות לטיפול בהקאות אצל תינוקות.להכנת התה, הוסיפו כפית זרעי שומר לכוס מים חמים ותלולים למשך חמש דקות.מסננים ונותנים לתינוק בלגימות קטנות.

4.תה קמומיל

תה קמומיל שימש באופן מסורתי לטיפול בכאבי בטן והקאות.כדי להכין את התה, חבל כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ונותנים לתינוק בלגימות קטנות.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת להקאות אצל תינוקות.כדי להכין את התערובת, הוסף כפית חומץ תפוחים לספל מים חמים ותן לתינוק בלגימות קטנות.

6.מיץ שום

מיץ שום הוא תרופה מסורתית להקאות אצל תינוקות.להכנת המיץ, מועכים ציפורן שום ומוסיפים אותו לכוס מים חמים.מסננים ונותנים לתינוק בלגימות קטנות.

7.דבש ולימון

תערובת זו היא תרופה פופולרית להקאות אצל תינוקות.כדי להכין אותו, שילב כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון בכוס מים חמים והעניק לתינוק בגימות קטנות.

8.בננה ודבש

תערובת זו היא תרופה פופולרית להקאות אצל תינוקות.כדי להכין אותו, מועכים בננה בשלה ומערבבים עם כפית דבש.תן לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

9.מים שיבולת שועל

מי שיבולת שועל הם תרופה מסורתית להקאות אצל תינוקות.כדי לעשות זאת, הוסף כוס שיבולת שועל לארבע עד חמש כוסות מים רותחים ומבשלים במשך עשר דקות.מסננים ונותנים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

10.מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה פופולרית להקאות אצל תינוקות.כדי לעשות זאת, מערבבים שני גזר בבלנדר ומאמץ.תן לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

11.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה מסורתית להקאות אצל תינוקות.כדי להכין אותו, מגרד קוקוס טרי ומערבב עם כוס מים חמים.מסננים ונותנים לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

12.חלב חמאה

חלב חמאה הוא תרופה פופולרית להקאות אצל תינוקות.כדי להכין אותו, מערבבים כוס חלב חמאה עם כפית דבש ותנו לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

13.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית להקאות אצל תינוקות.כדי לעשות זאת, תלול כף של עלי נענע מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ונותנים לתינוק בלגימות קטנות.

14.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית להקאות אצל תינוקות.כדי להכין אותו, הוסף כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם ותן לתינוק בכמויות קטנות לאורך כל היום.

15.FEN

התרופות של סבתא קדומה ופופולרית להקיאות לתינוקות

הקאות היא בעיה שכיחה בקרב תינוקות ופעוטות.אמנם זה יכול להיות סימן למצב חמור יותר, אך זה יכול להיגרם גם על ידי משהו פשוט כמו באג בקיבה, הזנת יתר על המידהING, אלרגיות למזון או בקיעת שיניים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות עתיקות ופופולריות בהן סבתות השתמשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה על הקאות לתינוקות.

תרופות צמחי מרפא

עשבי תיבול הם תרופה פופולרית להקאות לתינוקות.סבתות רבות נשבעים על ידי ג’ינג’ר, שניתן להשתמש בו בצורה של תה, תמיסת או אבקה.תה קמומיל ופפרמנט הם גם פופולריים, מכיוון שהם ידועים כמריעים את הבטן.

תרופות עממיות

תרופות עממיות הן תרופה פופולרית נוספת להקאות לתינוקות.יש סבתות נשמעות בשימוש בקומפרסים חמים, אותם ניתן ליישם על הבטן ולהחזיק שם עד 20 דקות.תרופות פופולריות אחרות כוללות מתן לתינוק לגימות קטנות של מים חמים או מיץ לימון, שלפי ההערכה עוזר ליישב את הבטן.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים הוא גם תרופה פופולרית להקאות לתינוקות.סבתות רבות ממליצות להימנע ממזונות חריפים או עשירים בשומן, מכיוון שאלו יכולים להיות קשה למערכת העיכול של התינוק לעבד.שינויים תזונתיים פופולריים אחרים כוללים הימנעות ממוצרי חלב, העלולים לפעמים לגרום לתגובה אלרגית, או להציע ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר.

מתי לפנות לטיפול רפואי

בעוד שרבים מהתרופות הללו יכולות לספק הקלה להקאות לתינוקות, חשוב לציין כי הקאות יכולות להיות גם סימן למצב חמור יותר.אם הקאות נמשכות, או אם זה מלווה בתסמינים אחרים כמו חום, שלשול או ירידה במשקל, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות פופולריות להקאות לתינוקות?

תרופות פופולריות להקאות לתינוקות כוללות תה ג’ינג’ר, קמומיל ותה מנטה, קומפרסים חמים, לגימות קטנות של מים חמים או מיץ לימון, ושינויים תזונתיים כמו הימנעות ממזונות חריפים או שומניים ומוצרי חלב.

מתי עלי לפנות לטיפול רפואי?

אם הקאות נמשכות או מלווה בתסמינים אחרים כמו חום, שלשול או ירידה במשקל, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

לסיכום, הקאות לתינוקות היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות עתיקות ופופולריות בהן סבתות השתמשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה על הקאות לתינוקות.תרופות צמחיות, תרופות עממיות ושינויים תזונתיים הם כל האפשרויות הפופולריות, אך אם הקאות נמשכות או מלווה בתסמינים אחרים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

הגדרת Wikipedia.org לגבי הקאות תינוקות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן