דף הבית » תרופות סבתא » הקאות בילדים – 6 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ובריאים
ddadddaa dddcdddd  ddadadddd dadc daddaad dadbddd dcdda

הקאות בילדים – 6 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ובריאים

הקאות בילדים – 6 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת
שום דבר אינו מדאיג יותר עבור ההורים מאשר לראות את ילדם מקיא.הקאות היא בעיה שכיחה מאוד שיכולה להיגרם על ידי דברים רבים ושונים, מנגיף לאלרגיה למזון או חוסר סובלנות.לרוע המזל, לא תמיד קל לקבוע את סיבת ההקאות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים כדי לעזור להקיא.להלן 6 סעדים של סבתא שכדאי לדעת ובריאים בשימוש נכון.

H2 – מנוחה ונוזלים
הדבר הטוב ביותר לעשות כשילדך הוא הקאות הוא לתת להם המון מנוחה ונוזלים.שים את ילדך במקום נוח ואפשר לו לנוח.מציעים להם לגימות קטנות ותכופות של נוזלים צלולים כמו מים, משקאות אלקטרוליטים או אפילו מיץ מדולל.וודא שהנוזל אינו קר מדי או חם מדי.

H2 – ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הנפוצות ביותר להקאות.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת בחילות ובעלת תכונות אנטי דלקתיות.אתה יכול לתת לילדך ג’ינג’ר בצורה של תה, כמוסות או אפילו ג’ינג’ר מגורד טרי.

H3 – טיפ: אם נותנים ג’ינג’ר בצורה של תה, הקפידו להשתמש בכמות נמוכה של ג’ינג’ר והוסיפו קצת דבש כדי להפוך אותו ליותר טעים.

H2 – לימון
לימון הוא תרופה טבעית נוספת להקאות.חומצת לימונית בלימונים עוזרת להפחתת בחילה ויכולה לעזור ליישב בטן מוטרדת.אתה יכול לתת לילדך כמה טיפות מיץ לימון מעורבב עם כוס מים או להכין לימונדה עם כמה טיפות מיץ לימון וקצת דבש.

H2 – קמומיל
קמומיל הוא עשב שידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות.זה שימש במשך מאות שנים כדי לעזור בסוגיות עיכול כמו בחילה והקאות.אתה יכול להכין תה עם קמומיל ולתת אותו לילדך.

H2 – מנטה
למנטה יש תכונות אנטי-בחילה ויכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.אתה יכול לתת לילדך תה מנטה או שתוכל להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לכוס מים.

H2 – שומר
שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור בבעיות עיכול.תה שומר יכול לעזור להפחית בחילות ולהרגיע בטן מוטרדת.אתה יכול לקנות שקיות תה שומר ברוב חנויות המזון הבריאות.

עם כל אחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור שיש להשתמש בהם במתינות.יותר מדי מכל אחד מהתרופות הללו יכול למעשה להחמיר את הקאות.אם הקאות של ילדכם נמשכות או מחמירות, חשוב להתייעץ עם רופא.

הסעדים של סבתא להקאות אצל ילדים

הקאות בילדים יכולות להיות חוויה מדאיגה עבור כל הורה או אפוטרופוס.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הסימפטומים ולהפחית את תדירות הקאות.כאן, נסתכל על שש הסעדים של סבתא שעליך לדעת ובריאים לילדך.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורתו הגולמית או להרתיח ולהוסיף אותו למשקה.אתה יכול גם לרכוש כמוסות או טיפות ג’ינג’ר.כלל אצבע כללי הוא לתת לתינוקות וילדים אחד שמינית מכפית ג’ינג’ר ליום, ומבוגרים כפית רבע של ג’ינג’ר ליום.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הבחילה אצל ילדים.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או להוסיף למשקה.אתה יכול גם לרכוש כמוסות או טיפות מנטה.מומלץ לתת לתינוקות ולילדים שחום מכפית מנטה ליום, ומבוגרים כפית רבע של מנטה ליום.

שומר

שומר הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הבחילה אצל ילדים.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה, להרתיח ולהוסיף אותו למשקה, או בצורה של שמן שומר.מומלץ לתת לתינוקות ולילדים שחוקה מכפית שומר ביום, ומבוגרים כפית רבע של שומר ביום.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הבחילה אצל ילדים.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בויליD והוסיף למשקה.מומלץ לתת לתינוקות ולילדים שחמישית מכפית קמומיל ליום, ומבוגרים כפית רבע של קמומיל ליום.

לימון

לימון הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית בחילה אצל ילדים.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה או להוסיף למשקה.מומלץ לתת לתינוקות ולילדים שחוקה מכפית לימון לימון, ומבוגרים כפית רבע לימון ליום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הבחילות אצל ילדים.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה או להוסיף למשקה.מומלץ לתת לתינוקות וילדים שח, שמינית מכפית חומץ תפוחים ליום, ומבוגרים כפית רבע של חומץ תפוחים ליום.

ששת הסעדים של סבתא אלה בריאים לילדכם כאשר משתמשים בו בזהירות נאותה.חשוב לזכור כי יש להשתמש בכל הסעדים הללו בזהירות, מכיוון ששימוש יתר יכול להשפיע לרעה.חשוב גם להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שילדך נוטל.

שאלות נפוצות

מה המינון המומלץ לכל תרופה?

המינון המומלץ לכל תרופה הוא שמינית מכפית לתינוקות וילדים, וכפית רבע למבוגרים.

האם תרופות אלה בטוחות?

כן, התרופות הללו בדרך כלל בטוחות כאשר משתמשים בהן בזהירות נאותה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שילדך נוטל.

לסיכום, הקאות בילדים יכולות להיות חוויה מדאיגה עבור כל הורה או אפוטרופוס.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הסימפטומים ולהפחית את תדירות הקאות.ששת הסעדים של סבתא המפורטים במאמר זה בריאים לילדכם כאשר משתמשים בו בזהירות נאותה.עם זאת, חשוב לזכור להתייעץ תמיד עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שילדך נוטל. הקאות בילדים ניתן לנהל עם התרופות הללו, לתת להורים ולשומרים שקט נפשי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן