דף הבית » תרופות סבתא » הצטננות – 24 תרופות ביתיות זמינות המרגיעות
ddaddadaddaa  daadaddaddaa dddaadddaa ddeddaddaa ddedaddda

הצטננות – 24 תרופות ביתיות זמינות המרגיעות

העונה הקרה נמצאת כאן ורבים מאיתנו תוהים כיצד להתמודד עם המחלה המציפה והלא נוחה הזו.בין אם יש לך הצטננות קלה או משהו חמור יותר, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך להירגע ולהשתפר מהר יותר.להלן 24 תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך לנהל את תסמיני הקור שלך ולהישאר בנוח.

Steam

אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר להצטננות הוא לשאוף קיטור.רתיחת מים בסיר ואז שאפת הקיטור יכולה לעזור לשחרר את העומס וגם לקדם תחושת הרפיה.לחלופין, תוכלו לרכוש מאדה שיעזור לגודש.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית דלקת ואי נוחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות עד דקה.ניתן להשתמש בתרופה זו עד ארבע פעמים ביום.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת, מוסיפים כפית דבש או מיץ לימון לגרגר מי המלח.דבש ומיץ לימון יכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

שתו שפע של נוזלים

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כשאתה מתקרר הוא להישאר לחות.שתיית שפע נוזלים תעזור לדלל ריר ולשמן את גרונך.נסה לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום.אתה יכול גם לשתות תה צמחים ועוף חם או מרק ירקות כדי לשמור על עצמך לחות ולקבל חומרים מזינים נוספים.

מכשיר אדים

השימוש במגזר אדים יכול לעזור לשמור על מעברי האף לחות, להפחית דלקת ולשחרר את העומס.יש להשתמש במכשיר האדים בחדר השינה בלילה כדי להבטיח יתרונות מקסימליים.הקפד לשמור על ניקיון האדים ולשנות באופן קבוע את המים כדי למנוע צמיחת חיידקים.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית נהדרת להצטננות.ג’ינג’ר מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.זה יכול גם לעזור להפחית בחילות ולהגביר את מערכת החיסון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט מרתיחים כפית של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים קצת דבש או מיץ לימון לטעם נוסף.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית נהדרת להצטננות.החומץ מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף דבש ומיץ לימון לטעם נוסף.

שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת להצטננות.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.תן לתערובת תלולה למשך 10 דקות לפני השתייה.אתה יכול גם להוסיף מיץ דבש או לימון לטעם נוסף.

מנוחה

קבלת מנוחה רבה היא חיונית כשיש לך הצטננות.שינה עוזרת להפחתת לחץ, להגביר את מערכת החיסון ולהאיץ את תהליך הריפוי.נסה להשיג לפחות שמונה שעות שינה ללילה ולקחת הפסקות במהלך היום אם אתה צריך.

דבש

דבש הוא תרופה ביתית נהדרת להצטננות.הוא מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף דבש בכוס מים חמים ולשתות אותו שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף מיץ לימון לטעם נוסף.

תרופות ביתיות להצטננות

הצטננות הנפוצה היא אחת המחלות המטרידות ביותר.זה יכול לגרום למגוון תסמינים, כולל נזלת, כאב גרון וגודש.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני הצטננות ולהפוך אותו נסבל יותר.להלן 24 תרופות ביתיות להצטננות מרגיעים ומרגיעים.

שתו משקאות חמים

שתיית משקאות חמים כמו תה, מרק או מים חמים יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון, להפחית את הקונגרStion, ולספק הקלה מהצטננות.נוזלים חמים יכולים גם לעזור לשחרר ריר כך שניתן יהיה לגרש אותם ביתר קלות.הוספת דבש או לימון לתה יכולה גם לספק הקלה נוספת.

השקיה באף

השקיה באף היא דרך נהדרת לפנות את מעברי האף של הריר ולהקל על העומס.ניתן להשיג אותו באמצעות סיר נטי, שהוא מכשיר המיועד במיוחד להשקיה באף.ניתן לבצע השקיה באף עם תמיסת מלח או עם מים חמים רגילים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא יכולות לספק הקלה מהתסמינים של הצטננות.שתיית תערובת של ג’ינג’ר, דבש ולימון יכולה להקל על כאבי גרון כואבים, להפחית את העומס ולפרק ריר.שמן אקליפטוס יכול גם לעזור לפנות את מעברי האף.הוספת כמה טיפות לאמבטיה חמה יכולה לספק הקלה מעומס.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחתת העומס ולהקל על כאב גרון.הרתחת סיר מים והוספת כמה טיפות של שמן אקליפטוס יכולה ליצור אדים שניתן לשאוף כדי לספק הקלה.זוהי דרך נהדרת לשחרר ריר ולהקל על הגירוש.

מנוחה והידרציה

מנוחה ונשארת לחות היא חיונית כאשר נלחמים בקור.קבלת מנוחה מספקת עוזרת לגוף להתאושש ולהילחם בזיהום.שהייה לחות עוזרת לשמור על לחות על הממברנות הריריות ומקלה על גירוש הריר.שתיית שפע נוזלים, כמו מים, תה ומיץ, יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.

אלה רק כמה מהתרופות הביתיות העומדות לרשות הצטננות.עם הטיפול והשימוש הנכונים בסעדים אלה, ניתן לצמצם את חומרת הצטננות ולהפוך אותו נסבל יותר.עם השילוב הנכון של מנוחה, הידרציה ותרופות ביתיות, ניתן להקל על הסימפטומים של הצטננות ולחזור להרגיש טוב יותר.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר להצטננות?

התרופה הביתית הטובה ביותר לקור תלויה באדם ובתסמינים שהם חווים.כמה מהתרופות הביתיות היעילות ביותר כוללות שתיית משקאות חמים, השקיה באף, תרופות צמחיות, שאיפת קיטור ומנוחה ונשארת לחות.

האם שתיית תה עוזרת להצטננות?

כן, שתיית תה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצטננות.תה יכול לספק הקלה מכאבי גרון, להפחית את העומס ולשחרר ריר.הוספת דבש או לימון לתה יכולה לספק הקלה נוספת.

מסקנה

הצטננות יכולים להיות לא נוחים ומטריפים, אך עם התרופות הביתיות הנכונות, ניתן להפחית את חומרת הסימפטומים ולהפוך את הקור נסבל יותר.שתיית משקאות חמים, השקיה באף, תרופות צמחי מרפא, שאיפת קיטור ומנוחה והישארות לחות יכולות להיות כל תרופות ביתיות יעילות להקלה על תסמיני הצטננות.נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן