דף הבית » תרופות סבתא » הצוואר נתפס – 14 התרופות של סבתא לטיפול והרפיה יעילים
ddadddda dadaadada  ddaadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc dd

הצוואר נתפס – 14 התרופות של סבתא לטיפול והרפיה יעילים

נתפס בצוואר?14 התרופות של סבתא לטיפול והרפיה יעילים

הצוואר הוא אזור מורכב של הגוף שלעתים קרובות נוטה למתח וכאב.שנתפס בצוואר יכול להוביל לאי נוחות ואפילו לפגוע בתנועה ופעילות.אבל, לפני שפונים לתרופות ללא מרשם, מדוע לא לנסות כמה מהתרופות העתיקות שנמסרו מסבתותינו?להלן 14 תרופות של סבתא לטיפול יעיל והרפיה של הצוואר.

1.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להקל על המתח והכאב בצוואר.מניחים קומפרס חם על האזור הפגוע למשך 10 דקות ואז עקוב אחריו עם קומפרס קר למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

2.השתמש בשמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים, כמו לבנדר, מנטה, אקליפטוס ורוזמרין, כדי להרפות את שרירי הצוואר ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 10 טיפות שמן אתרי לכוס מים חמים ומשרות בד בתערובת.החל את הבד על האזור המושפע למשך 10 דקות.

3.עיסוי

עיסוי בעדינות של הצוואר יכול לעזור להקל על המתח והכאב.לשם כך, השתמש בתנועות יציבות ומעגליות עם קצות האצבעות או כפות הידיים שלך.לעסות את הצוואר למשך 10 דקות פעמיים ביום.

4.פעילות גופנית

תרגילי מתיחה עדינים יכולים לעזור להרפות את שרירי הצוואר ולהפחית את המתח והכאב.נסה את התרגילים הפשוטים האלה:

  • הטה את הראש שמאלה ואז ימינה, אוחז בכל מיקום למשך 10 שניות.
  • הטה את הראש לאחור ואז קדימה, שוב אוחז בכל מיקום למשך 10 שניות.
  • סובב את הראש בכיוון בכיוון השעון ואז נגד כיוון השעון.
  • הרם את הכתפיים למעלה ואז חזרה למטה.

5.טיפול בחום

טיפול בחום יכול לעזור להרפות את שרירי הצוואר ולהפחית את המתח והכאב.פשוט עטפו בקבוק מים חמים או כרית חימום סביב האזור הפגוע במשך 10 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה בהכנסת מחטים דקים מאוד לעור בנקודות ספציפיות בגוף.הוא שימש לטיפול בכאבי צוואר ביעילות במשך מאות שנים.

7.תרופות צמחיות

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו כורכום, ג’ינג’ר וקמומיל לטיפול בכאבי צוואר.ניתן ליטול כורכום דרך הפה כתוסף או להוסיף למזון.ניתן לצרוך ג’ינג’ר כתה או כמיץ טרי.ניתן לצרוך את קמומיל כתה או ליישם באופן אקטואלי כמשחה.

8.אכלו מזונות אנטי דלקתיים

אכילת מזונות שידועים כמפחיתים דלקת יכולה לעזור להפחית את כאבי הצוואר.כמה דוגמאות כוללות חומצות שומן אומגה 3, שום וג’ינג’ר.

9.תרגל יציבה טובה

שמירה על תנוחה טובה יכולה לעזור להפחית את כאבי הצוואר.וודא שהראש והצוואר שלך מתיישר עם עמוד השדרה שלך.הימנע מלהטיל וישיבה לפרקי זמן ארוכים.

10.קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה רבה חיונית לריפוי.וודא שאתה מקבל לפחות 8 שעות שינה בלילה ולקחת הפסקות קבועות מפעילויות הדורשות ישיבה או עמידה לפרקי זמן ארוכים.

11.נסה ארומתרפיה

ניתן להשתמש בארומתרפיה כדי לעזור להרפות את שרירי הצוואר ולהפחית את המתח והכאב.ידוע כי לבנדר, יסמין ועץ אלגום יעילים במיוחד.הניחו כמה טיפות של השמן האתרי על רקמה ושואפים אותו עמוק לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.השתמש בטיפולים אקטואליים

ניתן להשתמש בטיפולים אקטואליים כמו קרמים, balms ומשחות להפחתת כאבי צוואר.חפש מוצרים המכילים מרכיבים טבעיים כמו מנטול, קמפור ואקליפטוס.

13.התאם את תחנת העבודה שלך

אם אתה מבלה זמן רב בשולחן העבודה או במחשב, וודא שתחנת העבודה שלך מעוצבת ארגונומית.המקלדת והעכבר שלך צריכים להיות בגובה הנכון והכיסא שלך צריך להיות נוח ותומך.

14.קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להירגע מהתרופות של

סבתא לטיפול יעיל ו RELצירי

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בצוואר במשך מאות שנים.החל מתה וצמחי מרפא ועד שמנים אתרים וטיפולי קיטור, לכל סבתא יש מתכון ייחודי משלה להשקלת כאבי צוואר ונוקשות.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לצוואר וכיצד להשתמש בהם בבטיחות וביעילות.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לקבל הקלה מכאבי צוואר.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.חלק מעשבי התיבול המשמשים בדרך כלל לטיפול בכאבי צוואר כוללים קמומיל, ג’ינג’ר, כורכום ולבנדר.להכנת תה צמחים, פשוט תלול את עשבי התיבול הרצויים במים חמים למשך 10-15 דקות ואז מתאמץ.הקפד לבדוק עם הרופא שלך או יועץ צמחי מרפא מוסמך לפני שתשתמש בכל עשבי תיבול מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה פופולרית נוספת לכאבי צוואר.שמנים כמו לבנדר, מנטה, אקליפטוס ורוזמרין הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בשמנים אתרים, פשוט הוסף כמה טיפות לשמן נשא כמו חוחובה או שמן שקדים ועיסוי לאזור הפגוע.הקפד לבדוק עם הרופא שלך או ארומתרפיסט מוסמך לפני שתשתמש בשמנים כלשהם מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

טיפולי קיטור

טיפולי קיטור הם דרך נהדרת להפחית את כאבי הצוואר והנוקשות.פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או לבנדר.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, ומאפשרים לאדים לחדור לעורכם.זה יעזור להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים.הקפד להרחיק את הפנים לפחות 6 סנטימטרים מהקיטור כדי להימנע משריפת עצמך.

התרופות של סבתא אחרת

בנוסף לתרופות שלמעלה, ישנם עוד כמה סעדים ששימשו סבתות במשך מאות שנים.אלה כוללים קומפרסים חמים וקרים, דיקור סיני וטיפול בעיסוי.

קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם דרך נהדרת להפחית את כאבי הצוואר והנוקשות.קומפרסים חמים יכולים לעזור להרפות את השרירים, ואילו קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הדלקת.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חלופי בין קומפרסים חמים וקרים למשך 10-15 דקות כל כמה שעות.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי צוואר.דיקור חוזר מוסמך יכניס מחטים קטנטנות לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר את זרימת האנרגיה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשיפור זרימת הדם, מה שעלול להוביל להקלה בכאב.

טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי צוואר.מטפל בעיסוי מוסמך יכול לספק מגוון של טכניקות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בצוואר במשך מאות שנים.תה צמחי מרפא, שמנים אתרים, טיפולי קיטור, קומפרסים חמים וקרים, דיקור סיני וטיפול בעיסוי הם כולם תרופות יעילות לכאבי צוואר ונוקשות.הקפד לבדוק עם הרופא שלך או יועץ צמחי מרפא מוסמך, ארומתרפיסט, אקופונקטוריסט או מטפל בעיסוי לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לצוואר?
    חלק מהתרופות הפופולריות ביותר לצוואר כוללות תה צמחי מרפא, שמנים אתרים, טיפולי קיטור, קומפרסים חמים וקרים, דיקור סיני וטיפול בעיסוי.

הצוואר הוא אזור רגיש ויכול להיפצע בקלות או להתאמץ.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בצוואר במשך מאות שנים, עם תוצאות נהדרות.תה צמחי מרפא, שמנים אתרים, טיפולי קיטור, קומפרסים חמים וקרים, דיקור סיני וטיפול בעיסוי הם כולם תרופות יעילות לכאבי צוואר ונוקשות.עםשימוש נאות ובטיחות בחשבון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב ושיפור הניידות.בנוסף, רבים מהתרופות הללו קלות לשימוש ודורשות מאמץ מינימלי בלבד.עבור אלה המחפשים דרך יעילה ובטוחה לטיפול בכאבי צוואר ונוקשות, הסעדים של סבתא הם אפשרות נהדרת.

Wikipedia.org מגדיר את הצוואר נתפס כ”מצב הנגרם על ידי הדלקת של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן