דף הבית » תרופות סבתא » הסתיידות בכתף – 14 תרופות של סבתא מצוינת המועברות במשפחה
ddadaadddddaa ddbdaada  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa d

הסתיידות בכתף – 14 תרופות של סבתא מצוינת המועברות במשפחה

הכתף היא חלק חשוב בגוף.זהו גם אחד האזורים שיכולים לסבול מהסתיידות.הסתיידות היא התקשות רקמות רכות כתוצאה ממרבצי סידן.זה יכול להוביל לכאב ונוקשות בכתף.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך ישנם גם סעדים של סבתא שהועברו לאורך הדורות.להלן 14 סעדים של סבתא מצוינים שיכולים לעזור לטיפול בהסתיידות בכתף.

1.טיפול בקרח

טיפול בקרח הוא דרך נהדרת להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.עדיף למרוח קרח מספר פעמים ביום למשך 15-20 דקות בכל פעם.הקפידו לכסות את האזור במטלית או מגבת דקה כדי למנוע כל גירוי בעור.

2.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית את הנוקשות בכתף ולשחרר את כל השרירים ההדוקים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת שיכולה להתרחש כאשר פיקדונות הסידן מתבגרים.מטפל בעיסוי מקצועי יכול לספק עיסוי רקמות עמוק או עיסוי שוודי עדין בהתאם להעדפת האדם.

3.טיפול בחום

טיפול בחום יכול לעזור להגביר את זרימת הדם לאזור, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב והנוקשות הקשורים להסתיידות בכתף.טיפול בחום יכול גם לעזור להפחית את הדלקת העלולה להתרחש כתוצאה ממרבצי סידן.עדיף למרוח חום למשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום.

4.תרגילי מתיחה

תרגילי מתיחה יכולים לעזור לשחרר את השרירים בכתף ולהפחית את הנוקשות שיכולה להתרחש עקב הסתיידות.עדיף לעשות תרגילי מתיחה עדינים מספר פעמים ביום כדי לשמור על השרירים רופפים וגמישים.

טיפ ייחודי

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שלב טיפול בחום עם תרגילי מתיחה.זה יעזור להגדיל את זרימת הדם לאזור ולהפחית את הכאב והקשיחות הקשורים להסתיידות בכתף.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת שיכולה להתרחש עקב הסתיידות בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הכאב והקשיחות הקשורים למצב.אדם יכול לשתות כוס מים עם כף חומץ תפוחים פעמיים ביום או למרוח אותה על האזור המושפע.

6.מלח אפסום

מלח אפסום יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.אדם יכול להוסיף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות למשך 20 דקות.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.אדם יכול לשתות תה ג’ינג’ר או למרוח משחה העשויה מג’ינג’ר ודבש לאזור המושפע.

8.כורכום

כורכום יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.אדם יכול לשתות תה כורכום או למרוח משחה העשויה כורכום ודבש לאזור הפגוע.

9.שמן חרדל

שמן חרדל יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.אדם יכול למרוח שמן חרדל על האזור המושפע ולעסות אותו במשך מספר דקות.

10.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים יכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.אדם יכול למרוח קומפרסים חמים וקרים למשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום.

11.דיקור סיני

דיקור סיני יכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.דיקור חוזר מקצועי יכול להכניס מחטים לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

12.קרם קפסאיצין

קרם קפסאיצין יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות מרבצי הסידן.אדםיכול למרוח קרם קפסאיצין על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

13.Bromelain

ברומליין הוא אנזים טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב בכתף.זה יכול גם לעזור להפחית את הצטברות ה

הסעדים של סבתא להסתיידות בכתף

סבתות תמיד היו מקור לחוכמה וסעדים ביתיים לבעיות בריאות.כשמדובר בהסתיידות בכתפיים, לסבתות יש כמה תרופות מצוינות שהועברו לאורך דורות.תרופות אלה קלות לשימוש ויכולות להיות יעילות ביותר להפחתת הכאב ואי הנוחות.

1.טיפול בעיסוי

טיפול בעיסוי הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר להסתיידות הכתפיים.עיסוי שטח הכתף יכול לעזור להפחית דלקת וכאב, כמו גם לשפר את טווח התנועה.יש לבצע עיסויים בתנועות עדינות ומעגליות וניתן לשלב אותם עם טיפול בחום ו/או קר.

2.קומפרסים קרים

ניתן להשתמש בקומפרסים קרים כדי להפחית את הדלקת והכאב באזור הכתף.מרחו קומפרס קר או חבילת קרח ישירות על הכתף למשך 15-20 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.

3.טיפול בחום

טיפול בחום הוא תרופה יעילה נוספת להסתיידות הכתפיים.החלת כרית חימום או בקבוק מים חמים על הכתף למשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הכאב והמתח באזור.

4.מתיחות ופעילות גופנית

מתיחות ופעילות גופנית חשובות להסתיידות הכתפיים.מתיחת שרירי הכתפיים יכולה לעזור בשיפור טווח התנועה ולהפחתת הנוקשות.תרגילים עדינים כמו הליכה או שחייה יכולים גם לסייע בהפחתת כאב ואי נוחות.

5.Epsom Salt Soaks

Soaks מלח Epsom הם תרופה פשוטה אך יעילה להסתיידות בכתפיים.משרים באמבטיה חמה עם מלחי אפסום למשך 15-20 דקות מספר פעמים בשבוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

6.כורכום וג’ינג’ר

כורכום וג’ינג’ר ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות.ערבוב יחד כפית כורכום וכפית ג’ינג’ר עם קצת דבש ומים חמים ניתן לצרוך פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת והכאב.

7.פלפל קאיין

פלפל קאיין משמש זה מכבר כתרופה לכאב ודלקת.מערבבים פלפל קאיין עם מעט שמן זית ועיסו אותו באזור הכתף.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית להסתיידות בכתפיים.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

9.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה יעילה לכאב ודלקת.צרכו 2-3 שיני שום ביום כדי לעזור להפחית דלקת וכאב.

10.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית להסתיידות הכתפיים.מרתיחים 2 כפיות ג’ינג’ר בכוס מים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

11.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית להסתיידות הכתפיים.עיסוי שמן קיק ישירות לאזור הכתפיים מספר פעמים בשבוע להקלה.

12.סרפד עוקץ

סרפד עוקץ הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.שתו 2 כוסות תה סרפד צורב ביום להקלה.

13.Comfrey

קומפרי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאב ודלקת.הכינו עוף קומפרי על ידי ערבוב העשב במים רותחים והפעלו ישירות על אזור הכתף.

14.ארניקה

ארניקה היא עשב פופולרי נוסף לטיפול בכאב ודלקת.הכינו תמיסה על ידי ערבוב של כפית ארניקה עם כוס מים רותחים ושתו אותם פעמיים ביום להקלה.

מסקנה

ישנם תרופות יעילות רבות להסתיידות הכתפיים שהועברו לאורך דורות.תרופות אלה פשוטות לשימוש ויכולות להיות יעילות ביותרבהפחתת כאב ואי נוחות.עם זאת, חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם טיפול רפואי נכון.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר להסתיידות הכתפיים? </H3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן