דף הבית » תרופות סבתא » הסרת נמשים – 11 תרופות של סבתא זולה ובריאה
ddadadaa dadedaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd dddaddd

הסרת נמשים – 11 תרופות של סבתא זולה ובריאה

מהם נמשים וכיצד ניתן להסיר אותם?

נמשים הם כתמים קטנים, שטוחים, שזופים או חומים בהירים המופיעים על העור, בדרך כלל על הפנים, הזרועות והכתפיים.הם בדרך כלל לא מזיקים ונגרמים כתוצאה מחשיפה לשמש, לגנטיקה או לשילוב של שניהם.לרוב האנשים עם הנמשים יש אותם מאז הלידה, אך הם יכולים להתפתח גם בילדות או במהלך הבגרות.למרות שנמלים יכולים להוסיף אופי למראהו של האדם, אנשים מסוימים עשויים למצוא אותם לא מושכים ורוצים להסיר אותם.

למרבה המזל, ישנן מגוון דרכים לעשות זאת.שיטות מסוימות יקרות, בעוד שאחרות זולות יותר.במאמר זה נדון ב -11 סעדים של סבתא זולה ובריאה להסרת נמשים.

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור להאיר כתמים כהים על העור, כולל נמשים.לשימוש, פשוט סחטו קצת מיץ לימון טרי לקערה ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שתראה את התוצאות הרצויות.

2.יוגורט

יוגורט מכיל חומצה לקטית, שיכולה לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהבהיר כתמים כהים על העור.לשימוש, פשוט החל יוגורט רגיל על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום עד להשגת התוצאות הרצויות.

טיפ ייחודי ומועיל:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה להשתמש במסיכת יוגורט.פשוט מערבבים יחד 2 כפות יוגורט רגיל, 1 כפית דבש וכפית מיץ לימון.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה במשך 20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור פעמיים ביום עד להשגת התוצאות הרצויות.

3.מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.הם עשירים גם בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין ולהצעיר את העור.לשימוש, פשוט מגרד מלפפון והחל את המיץ על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שתראה את התוצאות הרצויות.

4.חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את מראה הנמשים.לשימוש, פשוט להשרות כדור כותנה בחלב קר ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד שתראה את התוצאות הרצויות.

חלק 2: תרופות ביתיות לנמשים

אם אתה מחפש דרכים טבעיות, לא יקרות ופשוטות להפחית את מראה הנמשים שלך, יש הרבה תרופות ביתיות לנמשים שתוכל לנסות.ממיץ לימון לדבש ועד שיבולת שועל, כל אלה הם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי להפחית את מראה שינוי הצבע על העור.להלן 11 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לנמשים שהועברו מסבתות וידוע שהם בטוחים ויעילים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לנמשים.התכונות החומציות של מיץ הלימון יכולות לעזור להפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו מיץ לימון טרי על האזור הפגוע בכדור כותנה פעמיים ביום.השאירו את מיץ הלימון למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור ולהפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים.החל את הפיתרון על האזור המושפע בכדור כותנה פעמיים ביום.השאר את החומץ דולק למשך 15 דקות, ואז שטף אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

מיץ תפוחי אדמה

תכונות ההלבנה הטבעיות במיץ תפוחי אדמה יכולות לעזור להבהיר את העור ולהפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מגרד תפוח אדמה וחילץ את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע בכדור כותנה פעמיים ביום.השאירו את המיץ על fאו 15 דקות ואז שוטפים אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

OATMEAL

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד שיבולת שועל עם שני חלקים מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ועסה אותו למשך 5 דקות.השאירו את העיסה למשך 15 דקות ואז שטפו אותה במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור ולהפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע פעמיים ביום.השאירו את הג’ל למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הופעת הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל דבש גולמי על האזור המושפע פעמיים ביום.השאירו את הדבש במשך 15 דקות, ואז שטפו אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו אבקת כורכום חלק אחד עם שני חלקים מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ועסה אותו למשך 5 דקות.השאירו את העיסה למשך 15 דקות ואז שטפו אותה במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

מיץ מלפפון

מיץ מלפפון הוא מאיר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של נמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ ממלפפון והחל אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה פעמיים ביום.השאירו את המיץ למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

יוגורט

יוגורט הוא טונר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הנמשים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל יוגורט רגיל על האזור המושפע פעמיים ביום.השאירו את היוגורט למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים פושרים.אתה אמור לראות תוצאות תוך מספר שבועות.

מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של FRE

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן