דף הבית » תרופות סבתא » הארכת שיער מהירה – 20 תרופות של סבתא איכותית ותוצרת בית

הארכת שיער מהירה – 20 תרופות של סבתא איכותית ותוצרת בית

היתרונות של הארכת שיער מהירה

בעלי שיער עדין או דק עשויים להרגיש שיש להם מעט מאוד אפשרויות בכל מה שקשור לשנות את המראה שלהם.הארכת שיער מהירה היא דרך נהדרת להשיג שיער מלא ונפוח תוך דקות ספורות.זהו פיתרון פשוט ובמחיר סביר שיכול לספק תוצאות דרמטיות.תוספות שיער מהירות מאפשרות לך להוסיף אורך ונפח לשיערך מבלי לחכות שהוא יגדל.אתה יכול לשנות מייד את המראה שלך, לתת לך את הביטחון והזוהר שאתה רוצה.

20 תרופות של סבתא איכותית ותוצרת בית להארכת שיער מהירה

הרחבת שיער מהירה יכולה להיות תהליך מאיים, במיוחד עבור מי שמעולם לא עשה זאת לפני כן.עם זאת, יש מגוון שיטות שונות שיעזרו לך לקבל את המראה שאתה רוצה.להלן 20 תרופות של סבתא איכותית ותוצרת בית כדי לעזור לך להשיג את סיומת השיער המהירה המושלמת.

1.עיסוי שמן חם

עיסויי שמן חם הם דרך נהדרת להזין ולחזק את שיערך.עיסוי שמן לקרקפת שלך עוזר לעורר את זקיקי השיער, לקדם צמיחת שיער בריאה.ניתן לעשות זאת עם מגוון שמנים, כמו קוקוס, זית או שמן שקדים.פשוט לחמם את השמן ולעסות אותו לקרקפת שלך למשך 10-15 דקות.

2.טיפול במסיכת ביצה

ביצים הן מקור נהדר לחלבון, שיכול לעזור לחזק ולהזין את שיערך.לייצור טיפול במסיכת ביצה, מערבבים ביצה אחת עם 2 כפות שמן זית.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה במשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.טיפול בשמן קיק

שמן קיק ידוע ביכולתו לעודד צמיחת שיער.כדי להשתמש בשמן קיק להרחבת שיער מהיר, מערבבים 2 כפות שמן קיק עם 2 כפות שמן שקדים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולתת לה לשבת 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ סיידר תפוחים עוזר לאזן את רמת החומציות של קרקפתך, שיכולה לקדם צמיחת שיער בריאה.כדי לגרום לשטיפת חומץ תפוחים, מערבבים 1 כוס חומץ תפוחים עם 2 כוסות מים.השתמש בתערובת זו כשטיפה סופית לאחר שמפו את שיערך.

5.טיפול בחלב קוקוס

חלב קוקוס עשיר בחומצות שומן, שיכולות לעזור להזין ולחזק את שיערך.לייצור טיפול בחלב קוקוס, מערבבים 2 כפות חלב קוקוס עם כף דבש וכפית שמן זית.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל:

כדי למקסם באמת את ההשפעות של תרופות אלה, חשוב להשתמש בהן באופן קבוע.נסה לשלב טיפול אחד בשגרת טיפוח השיער שלך לפחות פעמיים בשבוע.עם שימוש עקבי, עליכם להתחיל לראות תוצאות בעוד מספר חודשים.

חלק 2: הסעדים של סבתא להרחבת שיער מהירה

סבתות העבירו סעדים בני גיל במשך דורות, והתרופות הללו עדיין רלוונטיות כיום.בעזרת הטכנולוגיה המודרנית של תוספות שיער, ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי לעזור להשיג תוצאות הרחבת שיער מהירות וארוכות טווח.להלן 20 תרופות של סבתא איכותית ותוצרת בית להארכת שיער מהירה.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו המזינים והלחות, והוא יכול לשמש כמרכך טבעי כדי לסייע בקידום צמיחת השיער.פשוט לעסות כמה טיפות של שמן קוקוס לקרקפת כדי לעזור להזין את זקיקי השיער ולעורר צמיחה.

2.אלוורה

אלוורה היא חשיפה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על הקרקפת ולאפשר לו להישאר 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.אלוורה יכולה לעזור להוסיף ברק, הידרציה וכוח לשיער.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע באיזון רמת החומציות של הקרקפת, וניתן להשתמש בו גם כדי לסייע בקידום צמיחת השיער.פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחיםומים ומורחים על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן זית לקרקפת ולהשאיר אותו במשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חלמונים

חלמונים הם מקור נהדר לחלבון, והם יכולים לשמש כדי לעזור להזין ולחזק את השיער.פשוט להקציף שני חלמונים ומרחים על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.פשוט מועכים אבוקדו בשל ולהחיל אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי שניתן להשתמש בו כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של דבש ומים ומרחי אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.מיונז

מיונז הוא מקור נהדר לחלבון וניתן להשתמש בו כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של מיונז על הקרקפת ולהשאיר אותה במשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחלבון וניתן להשתמש בו כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של יוגורט רגיל על הקרקפת ולהשאיר אותה דולקת למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.שמן קיק

שמן קיק הוא חומר טבעי שניתן להשתמש בו כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן קיק לקרקפת ולהשאיר אותו דולק למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע באיזון רמת החומציות של הקרקפת וניתן להשתמש בו גם כדי לסייע בקידום צמיחת השיער.פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים ומרחים על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם מקור נהדר לחלבון וניתן להשתמש בהם כדי לעזור להזין ולהגן על השיער.פשוט טוחנים את זרעי החילבה על משחה ומורחים אותה על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

13.מיץ בצל

מיץ בצל הוא מעמד טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע באיזון רמת החומציות של הקרקפת וניתן להשתמש בו גם כדי לסייע בקידום צמיחת השיער.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את המיץ מבצל ולהחיל אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן