דף הבית » תרופות סבתא » דלקת עיניים לילדים – 7 תרופות של סבתא טבעית ורפואית
ddcdadaa daddadddd dcddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddda

דלקת עיניים לילדים – 7 תרופות של סבתא טבעית ורפואית

מהי דלקת עיניים?

דלקת עיניים היא דלקת בעין הנגרמת על ידי חיידקים, פטריות או וירוסים.זה יכול להשפיע על עיניים אחת או על שתי העיניים ויכול להימשך מספר ימים או שבועות.תסמינים שכיחים כוללים אדמומיות, תחושה גרגרנית, פריקה וכאב.דלקות עיניים אצל ילדים יכולות להיות חמורות במיוחד, מכיוון שהם יכולים להוביל לאובדן ראייה או אפילו לעיוורון אם לא מטפלים בהם מייד.

7 הסעדים הטבעיים והרפואיים

למרות שלעתים קרובות הרפואה המודרנית מספקת את הטיפול הטוב ביותר בזיהומי עיניים, ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית ורפואית שיכולות לעזור בטיפול בזיהומי עיניים אצל ילדים.להלן 7 מהתרופות היעילות ביותר:

1.קומפרסים חמים

החלת דחיסה חמה על העין הפגועה יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים, לא חמים, ואז למרוח אותו על העפעף הסגור למשך 10 דקות.יש לעשות זאת 3-4 פעמים ביום עד שהזיהום מתנקה.

2.טיפות עיניים

שימוש בטיפות עיניים ללא מרשם יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות עיניים.טיפות המכילות מרכיבים אנטי דלקתיים או אנטיביוטיים יכולות להועיל במיוחד לטיפול בזיהומים בעיניים.

3.ניקוי העפעפיים

ניקוי העפעפיים בעזרת תערובת של מלח ומים חמים יכול לעזור בהסרת כל פסולת או פריקה הגורמת לגירוי.כדי ליצור את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.השתמש בספוגית כותנה נקייה כדי למחוק בעדינות כל פסולת או פריקה מהעפעפיים.

4.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהום בעיניים.כדי להשתמש בדבש כטיפול, מערבבים 1 כפית דבש עם כוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ואז מורחים אותו על העפעפיים למשך 10 דקות.

5.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת עיניים.לשימוש בכורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ואז מורחים אותו על העפעפיים למשך 10 דקות.

6.שקיות תה

שימוש בשקיות תה יכול לסייע בהפחתת הדלקת של דלקת עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אפשר לשקיות התה להתקרר ואז להניח אותם על העפעפיים הסגורים למשך 10 דקות.

7.משחה אנטיביוטית

אם זיהום העיניים אינו מגיב לתרופות טבעיות, הרופא שלך עשוי לרשום משחה אנטיביוטית.יש ליישם את המשחה על העין המושפעת מספר פעמים ביום עד שהזיהום מתבהר.

טיפ

חשוב להתייעץ תמיד עם רופא לפני שתשתמש באחד מהסעדים שלמעלה, במיוחד אם הזיהום אינו מגיב לאחר מספר ימים.אם הזיהום מחמיר או מתפשט, חשוב לפנות מייד לטיפול רפואי.

חלק 2: תרופות של סבתא טבעית ורפואית לזיהומי עיניים של ילדים

סבתות ברחבי העולם היו מזמן מקורות עצות וחוכמה בכל הקשור לבריאותם של נכדיהם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא טבעית ורפואית שיכולות לטפל ביעילות בזיהומים בעיניים של ילדים.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם רפואה מודרנית כדי לעזור לילדים להתאושש במהירות מדלקות עיניים.

1.קומפרסים חמים

ניתן להשתמש ב

דחיסה חמה להפחתת נפיחות, אדמומיות וגירוי הקשורים לדלקות עיניים.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים, סובבים אותו ומורחים אותו על העין הפגועה למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום ועשוי לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות הקשורה לזיהומים בעיניים.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקות עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, כבל שקית תה קמומילית במים חמים למשך 5 דקות.תן ל- TEטמפרטורת קרירה לחדר ואז מורחים אותה על העין הפגועה במטלית נקייה.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום ועשוי לספק הקלה מאי הנוחות הקשורה לדלקות עיניים.

3.קומפרסים קרים

ניתן להשתמש ב

קומפרסים קרים כדי להפחית נפיחות, אדמומיות וגירוי הקשורים לזיהומים בעיניים.כדי להכין דחיסה קרה, משרים מטלית נקייה במים קרים, סובבים אותו ומורחים אותו על העין הפגועה למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום ועשוי לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות הקשורה לזיהומים בעיניים.

4.דבש

דבש הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בדלקות עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של דבש על מטלית נקייה והחל אותו על העין המושפעת למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום ועשוי לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות הקשורה לזיהומים בעיניים.

5.חלב אם

חלב אם הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בדלקות עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו כמות קטנה של חלב אם על מטלית נקייה והמרחו אותו על העין המושפעת למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום ועשוי לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות הקשורה לזיהומים בעיניים.

6.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית שניתן להשתמש בה לטיפול בדלקות עיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ממיסים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומורחים אותה על העין הפגועה במטלית נקייה.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום ועשוי לספק הקלה מסוימת מאי הנוחות הקשורה לזיהומים בעיניים.

7.טיפול רפואי

אם לא מספיקים תרופות טבעיות לטיפול בזיהום בעיניים של הילד, חשוב לפנות לטיפול רפואי.במקרים מסוימים, אנטיביוטיקה מרשם או תרופות אחרות עשויים להיות נחוצים לטיפול כראוי בזיהום.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל כל סוג של טיפול בזיהום בעיניים של ילד.

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל בזיהומים בעיניים של ילדים.סעדים אלה טבעיים, בטוחים ולעתים קרובות יעילים מאוד.בנוסף, ניתן להשתמש בהם בשילוב עם רפואה מודרנית כדי לעזור לילדים להתאושש במהירות מדלקות עיניים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל כל סוג של טיפול בזיהום בעיניים של ילד.

מסקנה

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לטפל בזיהומים בעיניים של ילדים.תרופות טבעיות אלה לרוב יעילות מאוד וניתן להשתמש בהן בשילוב עם רפואה מודרנית כדי לעזור לילדים להתאושש במהירות מדלקות עיניים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל כל סוג של טיפול בזיהום בעיניים של ילד.עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות וטיפול רפואי, ילדים יכולים להתאושש במהירות מדלקות עיניים וליהנות מבריאות טובה.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לזיהומי עיניים לילדים?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן