דף הבית » תרופות סבתא » דלקת נרתיק – 24 תרופות סבתות חשובות ומזינות
ddcdadaa dadadaadda  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddeddda

דלקת נרתיק – 24 תרופות סבתות חשובות ומזינות

דלקת הנרתיק: 24 תרופות סבתות חשובות ומזינה
דלקת הנרתיק היא זיהום בנרתיק שיכול לנוע בין קל לחמור.זוהי בעיה שכיחה ויכולה להתרחש בגלל מגוון סיבות, כולל דלקות חיידקים או שמרים, אלרגיות או גירוי.זה יכול לגרום לתסמינים כמו גירוד, צריבה ופריקה.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בדלקת הנרתיק שלהם.להלן 24 תרופות סבתות חשובות ומזינות לטיפול בדלקת הנרתיק.

1.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי המשמש לרוב לטיפול בזיהומים בעור ובנרתיק.כדי להשתמש בו לדלקת הנרתיק, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להשרות טמפון בתערובת ולהכניס אותו לנרתיק.

2.שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים.כדי להשתמש בו לדלקת נרתיק, מערבבים 2 שיני שום טחון בכוס יוגורט ואכלו אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להכניס ציפורן שום לנרתיק.

טיפ:

בעת שימוש בשום לדלקת נרתיק, הקפידו לעטוף אותו בגזה כדי להימנע ממגע ישיר עם העור.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להילחם בזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בו לדלקת נרתיק, מערבבים 2 טיפות שמן עץ התה בכף שמן שקדים ומורחים אותו על האזור המושפע.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה למי האמבט שלך.

חלק 2: תרופות של סבתא לדלקת הנרתיק

דלקת הנרתיק היא מצב שכיח שיכול לגרום לגירוי, גירוד וריח לא נעים סביב הנרתיק.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול במצב זה.במאמר זה, נסתכל על 24 מהתרופות החשובות והסבתות החשובות והמזינות ביותר לטיפול בדלקת הנרתיק.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים.זה יכול לעזור להחזיר את מאזן ה- pH הטבעי של אזור הנרתיק, שיכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

2.שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -פטרי, אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי.זה יכול לעזור לטפל בתסמיני דלקת הנרתיק על ידי הפחתת דלקת ונלחמה בזיהום.לשימוש, אכלו שיני שום או שתיים של שום גולמי מדי יום, או הוסיפו שום לארוחות שלכם.

3.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן הפלורה הנרתיקית.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הנרתיק, כמו גירוד וגירוי.לשימוש, קח תוסף פרוביוטיקה מדי יום או אכל מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קפיר וכבוש.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הנרתיק על ידי מאבק בזיהום והפחתת הדלקת.לשימוש, דללו טיפות אחת או שתיים של שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס והמרחו אותו על האזור הפגוע.

5.יוגורט

יוגורט הוא אוכל עשיר בפרוביוטיקה שיכול לעזור להחזיר את מאזן הצומח הנרתיק.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הנרתיק, כמו גירוד וגירוי.לשימוש, אכלו כוס אחת של יוגורט רגיל מדי יום או מרחו אותה ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

6.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הנרתיק על ידי מאבק בזיהום והפחתת הדלקת.לשימוש, שתו אחת לשתי כוסות מיץ חמוציות מדי יום.

7.חומצה בורית

חומצה בורית היא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הנרתיק על ידי מאבק בזיהום והפחתת הדלקת.לשימוש, ממיסים כפית אחת של חומצה בורית בכוס מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.

9.שמן נים

שמן נם הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הנרתיק על ידי מאבק בזיהום והפחתת הדלקת.לשימוש, ממיסים כפית אחת של שמן נם בכוס מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.

10.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

11.בזיל

בזיליקום הוא חומר טבעי אנטי -פטרייתי ואנטיבקטריאלי.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הנרתיק על ידי מאבק בזיהום והפחתת הדלקת.לשימוש, תלול כף אחת של בזיליקום מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים שתיים עד שלוש כוסות מדי יום.

12.אלוורה

אלוורה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד וגירוי.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לטיפול בדלקת הנרתיק?

A:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן