דף הבית » תרופות סבתא » דלקת לבלב – 17 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם
ddcdadaa dcddcd  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa ddedad

דלקת לבלב – 17 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם

דלקת לבלב – 17 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם

דלקת הלבלב היא מצב המשפיע על הלבלב, איבר הממוקם בבטן העליונה.זה מסומן על ידי דלקת בלבלב, מה שעלול להוביל לכאבי בטן, בחילה, הקאות וסיבוכים אחרים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מסורתית ומקובלת שיכולות לעזור להקל על חלק מהתסמינים של דלקת הלבלב.במאמר זה נסתכל על 17 מהתרופות המסורתיות והמקובלות הללו מרחבי העולם.

תרופות צמחי מרפא

עשבי תיבול משמשים זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת לבלב.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לדלקת הלבלב:

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בלבלב.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או כמוסות.
  • כורכום: כורכום הוא תרופה צמחית פופולרית למגוון מחלות, כולל דלקת לבלב.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון ונוגד פטריות.
  • גדילן חלב: על פי ההערכה, עשב זה בעל תכונות הגנת כבד ויכול לעזור להפחית את הדלקת בלבלב.
  • שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יש להניח שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הלבלב.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים להועיל לסובלים מדלקת לבלב.להלן כמה שינויים תזונתיים שתוכלו לבצע כדי לעזור להפחית את הדלקת בלבלב:

  • אכל ארוחות קטנות יותר לעתים קרובות יותר: אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית את המתח על הלבלב.
  • הימנע ממזונות שומניים ושומניים: אלה יכולים להיות קשים ללבלב לעכל ויכולים להגביר את הדלקת באיבר.
  • לצרוך יותר סיבים: אכילת סיבים רבים יותר יכולה לעזור להפחית דלקת בלבלב.
  • הימנע מאלכוהול: אלכוהול יכול להיות קשה על הלבלב ויכול להגביר את הדלקת.

טיפ ייחודי:

כלול מזונות עשירים בפרוביוטיקה בתזונה שלך.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת בלבלב ולשפר את העיכול.כמה מקורות טובים לפרוביוטיקה כוללים יוגורט, קפיר וכבוש.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח חיים מסוים יכול להועיל לסובלים מדלקת הלבלב.להלן כמה שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת הלבלב:

  • הימנע מעישון: עישון יכול להגביר את הדלקת בלבלב ולהחמיר תסמינים.
  • פעילות גופנית באופן קבוע: פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הדלקת בלבלב ולשפר את הבריאות הכללית.
  • הפחתת לחץ: לחץ יכול להגביר את הדלקת בגוף ויש להימנע מכך ככל האפשר.
  • קבל מספיק מנוחה: להבטיח שתקבל מספיק מנוחה ושינה יכולה לעזור להפחית דלקת בלבלב.

על ידי ביצוע שינויים באורח החיים, אתה יכול לעזור להפחית את הדלקת בלבלב ולשפר את הבריאות הכללית שלך.

תרופות צמחי מרפא לדלקת לבלב

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת לבלב.רבים מהתרופות הללו מגיעות מהתרופות של סבתא המסורתית שהועברו לאורך דורות.להלן 17 תרופות סבתות מסורתיות ומקובלות ברחבי העולם לדלקת לבלב.

1.גדילן חלב

גדילן חלב הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים כטיפול במגוון מחלות.המתחם הפעיל בגדילן חלב, סילמרין, נחשב כמסייע בהגנה על הכבד מפני נזק ולהפחתת דלקת.ההערכה היא כי היא מסייעת בשיפור העיכול ותמיכה בלבלב.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי ששימש זה מכבר ברפואה מסורתית לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולעזור בהגנה על הלבלב מפני פרווהנזק.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תבלין פופולרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולהגן על הלבלב מפני נזק נוסף.זה נחשב גם לסייע בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

5.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

6.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

7.שום

שום הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

8.חילבה

חילבה היא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

10.אלוורה

אלוורה היא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

11.זרעי פשתן

זרעי פשתן היא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

12.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

13.שורש עגינה צהוב

שורש המזח הצהוב הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.נחשב להפחית דלקת ולסייע בהגנה על הלבלב מפני נזק נוסף.על פי ההערכה, היא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

14.טופר החתול

טופר החתול הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן