דף הבית » תרופות סבתא » דלקת כבד – 15 תרופות חשובות של סבתא לטיפול מהיר

דלקת כבד – 15 תרופות חשובות של סבתא לטיפול מהיר

דרכים לטיפול בדלקת כבד עם הסעדים של סבתא

דלקת כבד היא סוג של דלקת בכבד, הנגרמת על ידי נגיף.זה יכול לגרום למגוון רחב של תסמינים, מקלות לחמורה, ואף יכול להוביל לאי ספיקת כבד.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להתייחס אליה.להלן 15 מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא לטיפול מהיר בדלקת כבד.

1.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב שידוע כמסייע בהגנה על הכבד מפני נזק ומפחית דלקת.זה יכול גם לעזור לשחזר תאי כבד שנפגעו מהנגיף.כדי להשתמש בו, קח כפית אבקת גדילן חלב וערבב אותה עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתהם פעמיים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב פופולרי בתרופות מסורתיות רבות וידוע שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

4.שום

שום הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, לרסק שן שום של שום ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.דבש

דבש הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

6.לימון

לימון הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, סחטו את המיץ מלימון אחד לכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

8.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש בורדוק עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתו אותה פעמיים ביום.

10.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש שן הארי עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

11.קינמון

קינמון הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

12.קמומיל

קמומיל הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, תלולות שתי כפיות פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז מתאמנים ושותים אותם פעמיים ביום.

13.אלוורה

אלוורה הוא נוגד חמצון טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית את INFמלחמה ולהגן על הכבד מפני נזק שנגרם על ידי הנגיף.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית אחת של טיפול ב

דלקת כבד – התרופות של סבתות

נכון שחלק מהתרופות הטובות ביותר מגיעות מדורות של סבתות.זה לא שונה במקרה של טיפול בנגיף הפטיטיס.אספנו 15 תרופות של סבתא מסורתית לטיפול מהיר בנגיף.

1.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב המשמש במשך מאות שנים בטיפול בדלקת כבד.זה עוזר להגן על הכבד מפני דלקת ונזק הנגרם על ידי הנגיף.זה גם עוזר לניקוי רעלים של הגוף ומסייע בהתחדשות תאי כבד פגומים.

2.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית הידועה כמסייעת להילחם בנגיף.זה עוזר להגביר את מערכת החיסון וניתן לקחת אותו במגוון צורות.ניתן להוסיף שום טרי למזון או שניתן לקחת אותו בצורה תוספה.

3.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב חזק ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בדלקת כבד.זה עוזר להפחתת הדלקת בכבד ויכול לעזור לגוף להיפטר מרעלים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

4.דלעת מרה

דלעת מרה היא ירק הידוע בתכונותיו הרפואיות.על פי ההערכה, היא עוזרת לגוף להילחם בנגיף ומסייעת להפחתת הדלקת בכבד.ניתן לאכול אותו טרי או לקחת בצורה תוספה.

5.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר ברפואה המסורתית.ידוע שהוא עוזר להילחם בנגיף ובעל תכונות אנטי דלקתיות.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו בצורה תוספה.

6.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא עשב שידוע כמסייע לניקוי רעלים מהגוף ומסייע להתחדשות תאי כבד פגומים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

7.Echinacea

Echinacea הוא עשב שידוע כמסייע להגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

8.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם זרע שידוע כמסייע לגוף להילחם בנגיף.הוא עשיר בחומצות שומן אומגה 3 ומסייע בהפחתת הדלקת בכבד.ניתן לאכול אותו שלם או לקחת בצורה תוספה.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש ששימש זה מכבר ברפואה המסורתית.זה עוזר להפחתת הדלקת בכבד ועוזר לגוף להיפטר מרעלים.ניתן להוסיף אותו למזון או לקחת אותו בצורה תוספה.

10.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא עשב שידוע כמסייע להגביר את מערכת החיסון.זה עוזר להפחתת הדלקת בכבד ויכול לעזור לגוף להיפטר מרעלים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

11.אלוורה

אלוורה הוא צמח הידוע בתכונות הריפוי שלו.זה עוזר להגן על הכבד מפני דלקת ונזק הנגרם על ידי הנגיף.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

12.תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב שידוע כמסייע לגוף להילחם בנגיף.זה עוזר להפחתת הדלקת בכבד ויכול לעזור לגוף להיפטר מרעלים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

13.עלה שן הארי

עלה שן הארי הוא עשב שידוע כמסייע לניקוי רעלים מהגוף ומסייע להתחדשות תאי כבד פגומים.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

14.קמומיל

קמומיל הוא עשב שידוע כמסייע להגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

15.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא עשב שידוע כמסייע בהפחתת הדלקת בכבד.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להשתמש בתה ובמשקאות אחרים.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות מסורתיות אלה במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בנגיף הפטיטיס.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן