דף הבית » תרופות סבתא » דלקת במעי – 24 תרופות סבתות בטוחות ובריאות
ddcdadaa ddedad  daadaddaddaa daddaaddaa ddddddaa dddaddd

דלקת במעי – 24 תרופות סבתות בטוחות ובריאות

המציאות הכואבת של דלקת המעי

דלקת מעיים היא מצב דלקתי של המעיים שיכולים להיגרם על ידי מגוון של זיהומים חיידקיים, ויראליים או פטרייתיים או גורמים אחרים.התסמינים יכולים לנוע בין התכווצויות בטן קלות ועד סיבוכים חמורים וסכנת חיים.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה אחד מהתסמינים של דלקת במעי, מכיוון שטיפול מוקדם חיוני בהימנעות מסיבוכים נוספים.

לרוע המזל, לרבים מהטיפולים התרופות למצב זה יכולים להיות תופעות לוואי חמורות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות בטוחות וטבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים לטיפול במעית.להלן 24 מהתרופות היעילות והסברה ביותר של סבתא למעי.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות משמשות זה מכבר כדרך בטוחה ויעילה לטיפול במגוון מחלות, כולל דלקת במעי.כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר למצב זה כוללות:

  • קמומיל – תה קמומיל הוא תרופה מצוינת לדלקת במעי.ידוע שהוא מפחית דלקת, מפחית את הכאב ומקדם ריפוי.
  • שורש ליקריץ-שורש ליקריץ יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת המעי.
  • ג’ינג’ר-ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת המעי.
  • שומר – שומר הוא אנטי -פסמודי טבעי שיכול לעזור להרפות את המעיים ולהפחית התכווצויות וכאב.
  • שורש מרשמלו-שורש מרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה למעי.

  • מנטה – מנטה יכולה לעזור להפחית כאבים ודלקת הקשורים למעי.

שינויים תזונתיים

ביצוע כמה שינויים תזונתיים פשוטים יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקת המעי.כמה מהשינויים התזונתיים המסייעים ביותר כוללים:

  • ביטול מזון מעובד – מזון מעובד יכול להיות קשה למעיים לעכל ויכול להחמיר את הסימפטומים של דלקת במעי.
  • הגדלת צריכת הסיבים-אכילת מזונות סיבים גבוהים יותר יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.
  • הימנעות ממזונות שיכולים לעצבן את המעיים – מזונות כמו חלב, חיטה וסוכר יכולים לעצבן את המעיים ויש להימנע מהם.
  • הגדלת צריכת המים – שתיית הרבה מים יכולה לעזור לשטוף רעלים ולהפחית דלקת.
  • הימנעות מאלכוהול וקפאין – גם אלכוהול וגם קפאין יכולים לעצבן את המעיים ויש להימנע מהם.

טיפ מועיל:

חשוב לקבל הרבה מנוחה כשסובלים ממעי, מכיוון שזה יכול לעזור לגוף לרפא ולהפחית דלקת.

מה גורם לדלקת מעיים?

דלקת במעיים נגרמת על ידי מגוון גורמים, כולל זיהומים חיידקיים או נגיפיים, אלרגיות למזון ומחלות מעי דלקתיות.הגורם השכיח ביותר לדלקת מעיים הוא כאשר החיידקים Clostridium difficile (C. difficile) מגדילים במעי, מה שמוביל לדלקת.גורמים שכיחים אחרים לדלקת מעיים כוללים זיהומים נגיפיים כמו נגיף רוטאבי, אלרגיות למזון, מחלות מעי דלקתיות ותרופות מסוימות.

24 התרופות של סבתא בטוחה ובריאה לדלקת מעיים

דלקת מעיים יכולה להיות מצב כואב ולא נוח שיכול להשפיע על איכות חייך.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.להלן 24 תרופות של סבתא בטוחה ובריאה לדלקת מעיים:

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסיפו 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

2.תה קמומיל

קמומיל משמש זה מכבר לשיבוץ מגוון מחלות עיכול, כולל דלקת מעיים.שתיית תה קמומיל יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה קמומיל, הוסיפו 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת הקשורה לדלקת מעיים.אתה יכול להוסיף כורכום לאוכל שלך או לשתות אותו כתה.להכנת תה כורכום, הוסיפו 1 כפית אבקת כורכום לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

4.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור לאזן את החיידקים במעיים שלך.אכילת יוגורט יכולה לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסימפטומים של דלקת במעי.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים שימש זה מכבר כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית חומץ תפוחים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה חומץ תפוחים, הוסף 1 כפית חומץ תפוחים לכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.

6.שום

שום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית דלקת הקשורה לדלקת מעיים.אתה יכול להוסיף שום לאוכל שלך או לשתות אותו כתה.להכנת תה שום, הוסף 1 כפית שום טחון לכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.

7.שורש ליקוריץ

שורש Licorice שימש במשך מאות שנים כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית תה שורש שורש יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.כדי להכין תה שורש שורש, הוסף 1 כפית שורש ליקריץ לכוס מים רותחים ותלול למשך 10 דקות.

8.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית תה חלקלקים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה חלקלקים, הוסף 1 כפית אבקת אלם חלקלקת לכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.

9.שורש קמומיל ומרשמלו

שורש קמומיל ומרשמלו שימשו זה מכבר יחד כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית תערובת תה זו יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה זה, הוסף 1 כפית פרחי קמומיל וכפית שורש מרשמלו לכוס מים רותחים ותלולה למשך 10 דקות.

10.תה שומר

שומר שימש זה מכבר כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית תה שומר יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה שומר, הוסיפו 1 כפית זרעי שומר לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

11.תה מנטה

מנטה משמש זה מכבר כדי לעזור בבעיות עיכול.שתיית תה מנטה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה מנטה, הוסף 1 כפית של עלי מנטה מיובשים לכוס מים רותחים ותלול למשך 10 דקות.

12.תה קינמון

קינמון משמש זה מכבר כדי לעזור בבעיות עיכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן