דף הבית » תרופות סבתא » גרון כואב חזק – 19 הסעדים של סבתא זקנה פופולריים בין כל הגילאים

גרון כואב חזק – 19 הסעדים של סבתא זקנה פופולריים בין כל הגילאים

מה גורם לכאבי גרון?

כאב גרון הוא דלקת בגרון הנגרם בדרך כלל כתוצאה מזיהומים נגיפיים או חיידקיים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מגירויים סביבתיים, כמו עשן או אלרגיות, ויכולים להיות מלווים בתסמינים אחרים, כמו שיעול, עיטוש ואף נזלת.

מרבית הגרונות הכואבים נגרמים על ידי זיהום נגיפי, כמו הצטננות, שפעת או מונונוקלאוזה.זיהומים חיידקיים, כמו סטרפ גרון, דלקת שקדים וזיהומים בסינוסים, יכולים גם לגרום לכאבי גרון.

19 הסעדים של סבתא זקנה לכאבי גרון

כאב גרון הוא מחלה נפוצה וניתן לטפל בהן בתרופות רבות, ישנות וחדשות כאחד.להלן 19 תרופות של סבתא זקנה לכאבי גרון הפופולריות בין כל הגילאים:

1.דבש ולימון

דבש ולימון הם תרופה קלאסית בגרון.התכונות הטבעיות האנטיבקטריאליות והאנטי -מיקרוביאליות של דבש ולימון יכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת התערובת, מערבבים יחד כף דבש אחת ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להקל על כאבי גרון.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה מסורתית לכאבי גרון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרוג חיידקים.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומגרגר למשך מספר דקות.ירק את הפיתרון וחזור על מספר פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר את התערובת מספר פעמים ביום.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון.זה עוזר לדלל ריר ולהפחית דלקת.לשם כך, הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, שואפים את הקיטור למשך מספר דקות.

5.תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת התה, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

6.פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.לשימוש, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים וגרגרו את התערובת מספר פעמים ביום.

7.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

8.תה כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה כורכום, תלול כפית כורכום בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

9.תה שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה שום, תלול שן אחד של שום טחון בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

10.תה חלקלקה תה

ל- ELM החלקלק תכונות אנטי דלקתיות וריפוי שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.כדי להכין תה חלקלק, תלול כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

11.תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע כאב גרון.כדי להכין תה שורש שורש, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה מספר פעמים ביום.

12.תה מרווה

בית Rחרדות לגרון כואב חזק

כאב גרון הוא מחלה שכיחה שאנשים רבים סובלים ממנה, במיוחד בעונת הקור והשפעת.אמנם ישנן תרופות רבות ללא מרשם הרשות כדי להרגיע את כאב הגרון, אך אנשים רבים מעדיפים לפנות לתרופות ביתיות להקלה.להלן כמה מ -19 הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא הזקנה לגרון כואב חזק.

גרגר עם מי מלח חמים

גרגר עם מי מלח חמים הוא אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר לכאבי גרון.המים החמים עוזרים להפחתת הנפיחות והמלח עוזר להוציא את הריר.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.חזור על מספר פעמים ביום להקלה.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את כאב הגרון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הכאב.לימון מכיל ויטמין C, המסייע בהגברת מערכת החיסון.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כף דבש וכף כף מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ואכינצאה כולם מרגיעים ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.להכנת התה, תלול כפית של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש ולימון לקבלת הקלה נוספת.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון.הקיטור עוזר לשחרר ריר ולהפחתת הדלקת.לייצור התרופה, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות.

תרופות אחרות לגרון כואב חזק

בנוסף לתרופות הביתיות המפורטות לעיל, ישנם תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את כאב הגרון.אלו כוללים:

  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.
  • חומץ תפוחים: חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים גולמי בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין מכיל קפסאיצין, שהוא משכך כאבים טבעי.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.
  • שום: לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1 כפית שום טחון טחון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום להקלה.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות ביתיות לגרון כואב חזק?

א: כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לגרון כואב חזק כוללים גרגר עם מי מלח חמים, דבש ולימון, תה צמחים, שאיפת קיטור, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, פלפל קאיין ושום.

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות לכאבי גרון?

א: עדיף להשתמש בסעדים הביתיים מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, עליך תמיד להתייעץ עם ספק שירותי הבריאות לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן לגרון כאב.

לסיכום, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את כאב הגרון החזק.תרופות אלה כוללות גרגר עם מי מלח חמים, דבש ולימון, תה צמחים, שאיפת קיטור, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, פלפל קאיין ושום.עם זאת, חשוב להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הבתים הללו לכאבי גרון.נוסףמידע על סוגים שונים של גרון כואב וטיפולים שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן