דף הבית » תרופות סבתא » גרדת – 20 תרופות סבתות אורגניות ומיוחדות
ddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddaddadddaa ddeddddddaa

גרדת – 20 תרופות סבתות אורגניות ומיוחדות

גרדת: 20 תרופות סבתות אורגניות ומיוחדות

גרדת הוא מצב עור מגרד בעוצמה הנגרמת על ידי קרדית המכונה סרקופטים סלאבי.קרדית זו מתבצעת בעורם של בני אדם ומטילים ביצים, מה שמוביל להתפשטות שלעתים קרובות מדבקת מאוד.ההערכה היא כי עד 300 מיליון אנשים ברחבי העולם מושפעים מגרדת.במקרים רבים ניתן לטפל בתנאי בתרופות ללא מרשם, אך אנשים מסוימים מעדיפים לנקוט בגישה טבעית יותר.להלן 20 תרופות אורגניות ומיוחדות של סבתא לגרדת שעשויות לעזור להקל על התסמינים ולהפחית את הסיכון לזיהומים נוספים.

H2 – שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן נם, משמשים זה מכבר לטיפול במצבי העור.שמנים אלה מכילים תרכובות פעילות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרוג קרדית ולהפחית את הגירוד הנגרם על ידי גרדת.חשוב לדלל את השמן לפני שמריחים אותו על העור, מכיוון שמאמנים מסוימים יכולים להיות חזקים מאוד ועלולים לגרום לגירוי.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לתנאי עור שונים.האופי החומצי של החומץ יכול לעזור להרוג קרדית, להפחית דלקת ולהפחית גירוד.ניתן ליישם חומץ תפוחים ישירות על העור, או שניתן להוסיף אותו לאמבטיה כדי לעזור להרגיע את האזורים המושפעים.

H3 – טיפ מועיל

בעת שימוש בשמנים אתרים או בחומץ תפוחים, חשוב לבחון את הפיתרון לפני יישוםו על אזורים גדולים יותר בעור.זה יעזור להבטיח כי לעור אין תגובה שלילית לטיפול.

Ul
– שמן קוקוס
– שום
– כורכום
– שיבולת שועל
– מלח אפסום
– אבקת סודה לשתייה
– אלוורה
– שקיות תה
– בצל
– ציפורן
– ג’ינג’ר
– מלפפון
– לימון
– דבש
– מלח
– לוז מכשפה
– גופרית
– וזלין
– עלים נאים

שמן קוקוס משמש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור שונים.לשמן יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות חזקות, שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והרג קרדית.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבט כדי לעזור להרגיע את האזורים המושפעים.

שום ארוז בתרכובות חזקות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרוג קרדית ולהפחית גירוד.ניתן ליישם שיני שום כתושות ישירות על העור, או שניתן להוסיף את המיץ מהשום לאמבט.

כורכום הוא תרכובת עוצמתית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרוג קרדית.ניתן להוסיף את התבלין לאמבט או למרוח ישירות על העור.

שיבולת שועל היא תרופה טבעית יעילה לגרדת.שיבולת השועל תעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.אמבטיות שיבולת שועל יכולות גם לעזור להפחית את הדלקת ולהרוג קרדית.

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי גרדת.ניתן להוסיף את המלח לאמבט או למרוח ישירות על העור.

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד והרג קרדית.ניתן להוסיף את הסודה לשתייה לאמבט או להחיל ישירות על העור.

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי גרדת.ניתן ליישם את אלוורה ישירות על העור או להוסיף לאמבטיה.

ניתן להשתמש בשקיות תה כדי לסייע בהפחתת גירוד ודלקת הנגרמת על ידי גרדת.ניתן ליישם את שקיות התה ישירות על העור או להוסיף לאמבטיה.

בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד והרג קרדית.ניתן ליישם את הבצל ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבטיה.

ציפורן הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והרג קרדית.ניתן ליישם את הציפורן ישירות על העור או להוסיף לאמבטיה.

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והרג קרדית.ניתן ליישם את הג’ינג’ר ישירות על העור או להוסיף לאמבטיה.

מלפפון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי גרדת.ניתן ליישם את המלפפון ישירות על העור או להוסיף אותו לאמבטיה.

לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד והרג קרדית.ניתן ליישם את הלימון ישירות על העור אונוסף לאמבטיה.

דבש הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד והרג קרדית.ניתן ליישם את הדבש ישירות על העור או להוסיף לאמבטיה.

מלח הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי גרדת.ניתן ליישם את המלח ישירות על העור או להוסיף לאמבטיה.

Hitch Hazel הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור ל

תרופות צמחי מרפא עבור גרדת

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים בתרבויות שונות לטיפול במגוון מצבי עור, כולל גרדת.תרופות צמחיות הן בדרך כלל בטוחות וחסכוניות.להלן כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר עבור גרדת:

שמן עץ התה

שמן עץ התה מיוצר מעלים של עץ האלטרנטיבה Melaleuca, הילידים לאוסטרליה.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ונוגדי פטריות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לגרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

שמן נם

שמן נם נגזר מעץ נים, יליד הודו.יש לו תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

שמן לבנדר

שמן לבנדר מיוצר מפרחי צמח הלבנדר ובעל תכונות אנטי-חיטושיות, אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות.לעתים קרובות הוא משמש לטיפול במצבי עור כולל גרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

שום

שום הוא תרופה פופולרית לגרדת בגלל התכונות האנטי -פטרייתיות, האנטיבקטריאליות והחיטוי שלה.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

פלפל קאיין

לפלפל קאיין יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטיספטיות שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

כורכום

כורכום הוא תבלין העשוי משורש צמח הכורכום ובעל תכונות אנטי -פטריאליות, אנטי -חיטושיות.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.ניתן לצרוך אותו דרך הפה או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.

הסעדים המיוחדים של סבתא לגרדת

לסבתות לרוב יש תרופות מיוחדות משלהן לטיפול במצבי עור שונים, כולל גרדת.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו לאורך הדורות:

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים מיוצר מתפוחים מותססים ובעל תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

שמן זית

בשמן הזית יש תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

סודה לשתייה

סודה לשתייה כוללת תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותה לטיפול יעיל בגרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

תערובת חומץ ומים

תערובת של חומץ ומים יכולה לשמש כתרופה אקטואלית לגרדת.לחומץ יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.

מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטי -פטריאליות, אנטיבקטריאליות וחיטוי שהופכות אותו לטיפול יעיל בגרדת.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע.

אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל הוא תרופה פופולרית לגרדת בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הגירוד והגירוי הקשורים לגרדת.

מסקנה

גרדת הוא מצב עור מדבק שקשה לטפל בו.עם זאת, ישמספר התרופות הטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על תסמיני הגרדת.ניתן ליישם תרופות צמחיות כמו שמן עץ התה, שמן נם, שמן לבנדר ושום על האזור המושפע.הסעדים המיוחדים של סבתא כמו חומץ תפוחים, שמן זית,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן