דף הבית » תרופות סבתא » גירוד על הראש-3 תרופות מיושנות באיכות גבוהה שכדאי להכיר
dddadd dadc ddadda  daadaddaddaa dedddadaddaa ddddbddaa dd

גירוד על הראש-3 תרופות מיושנות באיכות גבוהה שכדאי להכיר

מה זה גירוד ראש ומה גורם לו?

גירוד ראש הוא תחושה מעצבנת ולעיתים כואבת שיכולה לנוע בין קלה לחמורה.לרוב זה נגרם על ידי מספר גורמים כמו אלרגיות, מצבי עור, כינים, קשקשים, מוצרי שיער ומגרים אחרים.אמנם ישנם מוצרים רבים העומדים לטיפול בגירוד ראש, אך חלק מהתרופות המיושנות הוכחו כיעילות.

3 תרופות מיושנות באיכות גבוהה לגרד על הראש

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית מיושנת לגירוד בראש.ההערכה היא כי היא מסייעת לאזן את רמות החומציות של הקרקפת והשיער.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפה אחרונה לאחר שטיפת השיער.אתה יכול גם למרוח אותו ישירות על הקרקפת בעזרת כדור כותנה או בקבוק ריסוס.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את הגירוד על הראש.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי פטרייה וחיטוי שיכולות לעזור להפחית גירוד וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל ג’ל אלוורה ישירות על הקרקפת או השתמש בה כמסיכת שיער.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה מיושנת לגרד בראש.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי פטרייה ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית גירוד וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות שמן קוקוס לקרקפת ולהשאיר אותו כמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שחלק מהתרופות המיושנות הללו עשויים שלא לעבוד עבור כולם, וכי עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתנסה מישהו מהם.בנוסף, חשוב לשמור על ניקיון הקרקפת על ידי שטיפתו באופן קבוע עם שמפו עדין והימנעות משימוש בכימיקלים ומוצרים קשים.

לבסוף, חשוב להישאר לחות ולקבל מספיק מנוחה כדי לעזור להפחית את הגירוד על הראש.שתיית הרבה מים ושינה מספיק יכולה לעזור לשמור על בריאות הקרקפת ולהפחית את תחושת הגירוד.

תרופות ביתיות לגרד על הראש

גירוד על הראש יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומעצבנת.למרבה המזל, כמה תרופות מיושנות באיכות גבוהה יכולות לעזור לספק הקלה ונוחות.להלן 3 תרופות שכדאי להכיר.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לגרד.ניתן להשתמש בו במגוון דרכים.ניתן ליישם פיתרון פשוט של חלק אחד של חומץ תפוחים ומים אחד בחלק אחד על האזור המושפע עם כדור כותנה.ניתן לבטל גם תמיסה זו על ידי ערבוב של שתי כפות חומץ תפוחים לכוס מים ושתייתו.

2.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הגירוד ולספק הקלה.פשוט לעטוף קצת קרח או חבילה קרה בבד ולהחיל אותו על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת וגירוד.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נהדרת לגרד.ניתן לנקוט אמבטיות שיבולת שועל כדי לעזור להפחית את הגירוד.פשוט מוסיפים שתי כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.זה יעזור להפחית דלקת וגירוד.

מסקנה

גירוד על הראש יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומעצבנת.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מיושנות באיכות גבוהה שיכולות לעזור לספק הקלה.חומץ תפוחים, קומפרסים קרים ושיבולת שועל הם כולם תרופות יעילות לגרד בראש.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית גירוד ולספק נוחות.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי להשרות באמבט שיבולת שועל?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עליכם להשרות באמבט שיבולת שועל למשך 20 דקות.

האם קומפרסים קרים בטוחים לילדים?

כן, קומפרסים קרים בטוחים לילדים, אך עליכם לוודא שהם לא קרים מדי ושהדחיסה לא נשארת יותר מדי זמן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן