דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בנרתיק – 11 תרופות סבתות ריפוי ואמינות
dddadd ddadadaadda  daadaddaddaa daddaaddaa daddadd ddded

גירוד בנרתיק – 11 תרופות סבתות ריפוי ואמינות

גירוד בנרתיק – 11 תרופות סבתות ריפוי ואמינות

כשמדובר בגירוד באזור הנרתיק, זה יכול להיות לא נוח להפליא ולעיתים אפילו מביך.חשוב להבין מה גורם לגירוד וכיצד לטפל בו בצורה הטובה ביותר.אמנם יש הרבה פתרונות ללא מרשם, אך ישנם גם כמה תרופות של סבתא מנוסות ואמיתיות שעשויות להיות שווה לנסות.להלן 11 תרופות סבתות מרפאות ואמינות לגירוד בנרתיק.

H2 – תרופות טבעיות לגרד

1. חומץ תפוחים – חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה גם עוזר לאזן את רמות החומציות בנרתיק.לשימוש, מערבבים 1/4 כוס חומץ סיידר תפוחים בכוס מים חמים והשתמשו בתור דחף או שטיפה.

2. אלוורה – אלוורה ג’ל יש קירור טבעי ומאפיינים מרגיעים שיכולים לעזור להפחית גירוד לא נוח.לשימוש, החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

3. שמן עץ התה – שמן עץ התה בעל תכונות טבעיות אנטי -פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן נשא ומורחים ישירות על האזור הפגוע.

H2 – תרופות צמחיות לגרד

4. קמומיל-קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, תלול שקית תה קמומילית למשך 10 דקות והשתמשו כ- Douche או לשטוף.

5. לבנדר – לבנדר יש תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כפית שמן נשא ומרחים ישירות על האזור המושפע.

6. קלנדולה-קלנדולה היא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.לשימוש, תלול שקית תה קלנדולה למשך 10 דקות והשתמשו כ- Douche או לשטוף.

H3 – טיפ מועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ או טיפול רפואי.אם הגירוד נמשך או מחמיר, חשוב לדבר עם איש מקצוע בתחום הבריאות.

7. שום – שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, טחון שן שום ומחיל ישירות על האזור המושפע.

8. ג’ינג’ר-לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית גירוד.לשימוש, תלול שקית תה ג’ינג’ר למשך 10 דקות והשתמשו כ- Douche או לשטוף.

9. כורכום – כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית שמן קוקוס ומורחים ישירות על האזור הפגוע.

10. נם – נם הוא נוגד פטרייתי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, תלול שקית תה של נם למשך 10 דקות והשתמשו כ- Douche או לשטוף.

11. לוז מכשפה – לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.לשימוש, תלול שקית תה לוז מכשפה למשך 10 דקות והשתמשו כ- Douche או לשטוף.

התרופות הריפוי והסבתא האמינה הללו יכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת באזור הנרתיק.חשוב לזכור לדבר תמיד עם איש מקצוע בתחום הבריאות אם הגירוד נמשך או מחמיר.עם שימוש נכון בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הגירוד הלא נוח ולחזור להרגיש טוב יותר.

מה גורם לגירוד הנרתיק?

גירוד בנרתיק יכול להיגרם לעתים קרובות על ידי מגוון גורמים, כמו זיהום, מגרה כימי, אלרגיות או שינויים הורמונליים.הגורם השכיח ביותר לגרד בנרתיק הוא זיהום, כמו דלקת שמרים, נרתיק חיידקים או טריכומוניאזיס.ניתן לטפל בכל הזיהומים הללו בתרופות, אך חשוב לקבוע את הגורם לגרד על מנת לקבל את הטיפול היעיל ביותר.

11 תרופות ריפוי ואמינות של סבתא לגרד נרתיק

1.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות חזקות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לאופציה נהדרת לטיפול בגירוד הנרתיק.להשתמש בעץ התהשמן, מערבבים חמש טיפות עם כפית שמן צמחי חם ואז מורחים תערובת זו ישירות על האזור הפגוע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה נהדרת לגרד בנרתיק.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים חמים ואז השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

3.יוגורט

יוגורט מכיל פרוביוטיקה שיכולה לעזור לאזן את החיידקים הטבעיים בנרתיק ולהפחית גירוד.פשוט מרחי שכבה דקה של יוגורט רגיל ולא ממותק ישירות לאזור המושפע.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור לנטרל את החומציות של הנרתיק, שיכול לעזור להפחית את הגירוד.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ואז השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת ישירות על האזור המושפע.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית נהדרת לגרד בנרתיק.כדי להשתמש במכשפה לוז, ערבבו כף אחת של לוז מכשפה עם שתי כוסות מים חמים ואז השתמשו בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת ישירות על האזור המושפע.

6.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית גירוד וגם לעזור במאבק בזיהום.כדי להשתמש בשום, פשוט מוחץ שן שום ואז החל אותו ישירות על האזור המושפע.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לגרד בנרתיק.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות לאזור הפגוע.

8.אלוורה

אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לגירוד הנרתיק.כדי להשתמש באלוורה, פשוט חתוך עלה טרי ואז החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

9.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות חזקות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לגרד בנרתיק.כדי להשתמש בשמן לבנדר, פשוט מערבבים חמש טיפות של שמן לבנדר עם כפית שמן צמחי חם ואז מרחו תערובת זו ישירות על האזור הפגוע.

10.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות מכיל תכונות טבעיות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות שהופכות אותו לתרופה נהדרת לגרד בנרתיק.כל שעליך לעשות הוא לשתות כוס אחת של מיץ חמוציות ליום כדי לעזור להפחית את הגירוד.

11.ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להשתמש בוויטמין E, פשוט שברו כמוסת ויטמין E ואז מרחו את השמן ישירות על האזור הפגוע.

ישנם גורמים רבים ושונים לגרד בנרתיק, וחשוב לקבוע את הגורם כדי לקבל את הטיפול הטוב ביותר.11 הסעדים של סבתא ריפוי ואמינים אלה הם דרך נהדרת להפחית באופן טבעי את הגירוד והדלקת בנרתיק.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את הגורם ולקבל את הטיפול היעיל ביותר.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטובה ביותר לגרד בנרתיק?

התרופה הטובה ביותר לגרד בנרתיק תהיה תלויה בגורם הגירוד.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות שמן עץ התה, חומץ תפוחים, יוגורט, סודה לשתייה, לוז מכשפה, שום, שמן קוקוס, אלוורה, שמן לבנדר, מיץ חמוציות וויטמין E.

מסקנה

גירוד בנרתיק יכול להיות בעיה מאוד לא נוחה ומביכה להתמודד איתה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות של סבתא ריפוי ואמינות ושונות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן