דף הבית » תרופות סבתא » ג’ינג’י – 5 תרופות של סבתא אמיתית והכנה מהירה

ג’ינג’י – 5 תרופות של סבתא אמיתית והכנה מהירה

היתרונות הטבעיים של הסעדים של סבתא הג’ינג’י

יש משהו מיוחד בסבתות.יש להם חוכמה מסוימת שמגיעה עם הגיל, והתרופות שלהם הועברו לאורך דורות.הסעדים של סבתא הם לרוב פשוטים, טבעיים וחסכוניים.בפרט סבתות ג’ינג’יות יש מערך ייחודי של תרופות שיכולות להועיל לכל המשפחה.להלן חמש סעדים של סבתא אמיתית שאפילו העמוסים מאיתנו יכולים להתכונן במהירות, ובשימוש נכון.

תרופת דבש

דבש מוערך זה מכבר בגלל תכונות הריפוי שלו.סבתות ג’ינג’יות ממליצות לעתים קרובות להשתמש בדבש כדי להרגיע את כאב הגרון והשיעול, כמו גם לשפר את מערכת העיכול.כדי ליצור תרופה דבש, פשוט שלב חלקים שווים של דבש ומים חמים.שתו תערובת זו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהגביר את מערכת החיסון.

תרופת שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.סבתות ג’ינג’י ממליצות לעתים קרובות להשתמש בשום לטיפול בהצטננות, שיעול וכאבי ראש.כדי להכין תרופה שום, פשוט קוצצים כמה שיני שום ותלולים אותם במים חמים למשך 10 דקות.מסננים ושותים תערובת זו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות או שיעול.

ג’ינג’ר תרופה

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.סבתות ג’ינג’יות ממליצות לעתים קרובות להשתמש בג’ינג’ר כדי להרגיע את הבטן, לשפר את העיכול ולהפחית את הבחילה.כדי ליצור תרופה ג’ינג’ר, פשוט שלב חלקים שווים של זנגביל ומים חמים.שתו תערובת זו כמה פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הבטן ולהפחית את הבחילה.

טיפ ייחודי ומועיל

סבתות ג’ינג’יות ממליצות לעתים קרובות להשתמש בשילוב של שניים או יותר מהתרופות הללו כדי להשיג את התועלת המרבית.לדוגמה, ניתן להשתמש בשילוב של דבש וג’ינג’ר כדי להרגיע את כאב גרון ובטן מוטרדת.

לימון תרופה

לימונים עשירים בוויטמין C, החיוני למערכת חיסון חזקה.סבתות ג’ינג’יות ממליצות לעתים קרובות להשתמש בלימונים כדי להפחית חום, לשפר את העיכול ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין תרופה לימון, פשוט שלב את המיץ של לימון אחד עם מים חמים וכפית דבש.שתו תערובת זו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את החום ולשפר את העיכול.

תרופת כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון.סבתות ג’ינג’יות ממליצות לרוב להשתמש בכורכום כדי להפחית את הדלקת, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הכאב.כדי ליצור תרופה כורכום, פשוט שלב כפית כורכום אחת עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם.

סבתות ג’ינג’יות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, וקל לראות מדוע.הם פשוטים, טבעיים וחסכוניים.בנוסף, הם קלים להכנה וניתן להשתמש בהם כדי לעזור במגוון מחלות.אז בפעם הבאה שאתה מחפש תרופה, מדוע לא לנסות את אחד מהתרופות המנוסות והאמיתיות שהועברו מסבתא הג’ינג’י שלך?

הסעדים הטבעיים של סבתא, והכנה מהירה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ג’ינג’י – ניתן להשתמש ב 5 תרופות של סבתא אמיתית והכנה מהירה לטיפול בבעיות עור נפוצות, כמו אקנה, עור יבש ואקזמה.להלן חמש סעדים שנבדקו בזמן ויעיל שסבתא שלך ייתכן שהשתמשת בהם:

1.תערובת דבש ולימון גולמי

ניתן להשתמש בתערובת זו לטיפול במגוון מצבי עור.כדי ליצור את התערובת, מערבבים חלקים שווים של דבש גולמי ומיץ לימון.מרחו את התערובת על האזור המושפע פעמיים ביום ומאפשרים לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגירוי.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מצבי עור.כדי ליצור את התערובת, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים.החל tהוא מתערבב לאזור המושפע פעמיים ביום ומאפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגירוי.

3.הדבק כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.כדי ליצור את העיסה, מערבבים חלקים שווים של אבקת כורכום ומים.החל את העיסה על האזור המושפע פעמיים ביום ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.תרופה זו יכולה לעזור להפחית דלקת, אדמומיות וגירוי.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מצבי עור.זה יכול לשמש קרם לחות כדי לעזור לשמור על לחות בעור ומוגן מפני אלמנטים סביבתיים.זה יכול לשמש גם כטיפול ספוט כדי לסייע בהפחתת אדמומיות ודלקת.

5.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זה יכול לשמש קרם לחות כדי לעזור לשמור על לחות בעור ומוגן מפני אלמנטים סביבתיים.זה יכול לשמש גם כטיפול ספוט כדי לסייע בהפחתת אדמומיות ודלקת.

הכנה מהירה

הכנת התרופות הטבעיות הללו יכולה להיות פשוטה ופשוטה.לכל תרופה יש למדוד את המרכיבים ולערבב יחד בקערה.לאחר מכן יש ליישם את התערובת על האזור המושפע ולאפשר לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שאלות נפוצות: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות הטבעיות הללו?

מומלץ להשתמש בתרופות הטבעיות פעמיים ביום, בבוקר ובערב.עם זאת, חשוב לציין כי העור של כולם שונה, ועליך להתאים את התדירות ומשך השימוש על סמך הצרכים האישיים שלך.

מסקנה

השימוש בתרופות טבעיות היה תרופה שנבדקה בזמן לטיפול במגוון מצבי עור.ג’ינג’י – ניתן להשתמש ב 5 תרופות של סבתא אמיתית והכנה מהירה לטיפול בבעיות עור נפוצות, כמו אקנה, עור יבש ואקזמה.סעדים טבעיים אלה קלים להכנה ויכולים לספק הקלה ממגוון מחלות עור.חשוב לציין כי העור של כולם שונה, ועליך להתאים את התדירות ומשך השימוש על סמך הצרכים האישיים שלך.

שאלות נפוצות קשורות

ש: מהן תופעות הלוואי של השימוש בתרופות טבעיות אלה?

ת: תופעות הלוואי של שימוש בתרופות טבעיות הן בדרך כלל קלות ועשויות לכלול יובש, אדמומיות או גירוי.אם אתה חווה תופעות לוואי חמורות, חשוב להפסיק את השימוש ולהתייעץ עם איש מקצוע רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן