דף הבית » תרופות סבתא » ברונכיטיס – 24 תרופות אפקטיביות של סבתא שכדאי לדעת

ברונכיטיס – 24 תרופות אפקטיביות של סבתא שכדאי לדעת

ברונכיטיס – 24 תרופות אפקטיביות של סבתא שכדאי לדעת

ברונכיטיס היא דלקת בדרכי הנשימה, מה שמוביל לשיעול מתמשך, כאבי חזה וקושי נשימה.זהו מצב נפוץ מאוד שיכול להפוך את חיי היומיום לאומללים למדי עבור הסובלים.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להביא הקלה מהתסמינים של ברונכיטיס.במאמר זה נסתכל על 24 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לברונכיטיס שכדאי לדעת.

H2 – תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו לטיפול ברונכיטיס במשך מאות שנים, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר כוללות שום, ג’ינג’ר, דבש, כורכום, חילבה ואקליפטוס.שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ואנטי דלקתית שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של ברונכיטיס.ג’ינג’ר עוזר להפחית דלקת ויכול לעזור להרגיע את כאב הגרון.דבש ידוע ביכולתו לצבוע ולהרגיע את כאב הגרון, ולעתים קרובות משמש להכנת משקה חם כדי להקל על תסמיני הברונכיטיס.כורכום הוא חומר אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי חזק, ואילו חילבה נחשבת כמסייעת להפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.לבסוף, אקליפטוס הוא טורניר טבעי ומציפה טבעי, מה שהופך אותו למושלם לטיפול ברונכיטיס.

H2 – תרופות ביתיות

ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להביא הקלה מהתסמינים של ברונכיטיס.אחד הפופולריים ביותר הוא גרגר מים מלוחים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולגרוס אותו מספר פעמים ביום.זה יעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.תרופה ביתית פופולרית נוספת היא לשתות הרבה נוזלים.זה עוזר לדלל ריר ולהקל על הגירוש.תה חם עם לימון ודבש, מרק חם ומים חמים עם ג’ינג’ר ודבש הם כולם אפשרויות טובות.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל

טיפ ייחודי ומסייע לסובלים מברונכיטיס הוא לאדים את הפנים והחזה באופן קבוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולפתוח את דרכי הנשימה, ומאפשר נשימה קלה יותר.הרתיחו סיר מים ואז הניחו את ראשכם מעליו, ומקפידים לכסות את הראש ואת הסיר במגבת.נשמו עמוק, והקיטור יעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הריר.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלה רק כמה מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לברונכיטיס שכדאי לדעת.אמנם תרופות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני הברונכיטיס, אך חשוב לציין כי אין להשתמש בהן כתחליף לטיפול רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

התרופות של סבתא לברונכיטיס

ברונכיטיס היא דלקת של צינורות הסימפונות, וגורמת לשיעול ולקשיי נשימה.לעתים קרובות זה נגרם על ידי זיהום חיידקי או נגיפי, אך יכול להיות מופעל גם על ידי חומרים מגרים סביבתיים כמו עשן ואבק.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול ברונכיטיס במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן 24 תרופות של סבתא אפקטיבית שכדאי לדעת:

תרופות צמחי מרפא

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא עשב אנטי דלקתי ואנטי-פסמודי המסייע להפחתת דלקת בצינורות הסימפונות, מה שמקל על הנשימה.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול אותו כמזון.
  • שום: שום הוא עשב אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי שיכול לעזור להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול אותו כמזון.
  • אקליפטוס: אקליפטוס הוא עשב אנטי -פסמודי המסייע בהפחתת עוויתות בצינורות הסימפונות, מה שמקל על הנשימה.זה יכול להילקח כתה, בצורת קפסולה או בשאיפה.
  • ליקריץ: ליקריץ הוא עשב אנטי דלקתי ומציפה המסייע בהפחתת דלקת ולגרש ריר מהריאות.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול אותו כמזון.
  • thYME: טימין הוא עשב נוגד -פסמודי ומצפה המסייע בהפחתת עוויתות בצינורות הסימפונות ולגרש ריר מהריאות.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול אותו כמזון.

תרופות אחרות

  • דבש: דבש הוא בעל צופה טבעי המסייע לשחרר ריר ולהרגיע את הגרון.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול אותו כמזון.
  • מי מלח: מי מלח מסייעים בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.זה יכול להיות גרגירי או לשאוף באמצעות סיר נתי.
  • קיטור: קיטור מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.ניתן לשאוף אותו באמצעות מכשיר אדים, אוהל קיטור או מקלחת חמה.
  • שמנים אתרים: שמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס ועץ תה יכולים לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.ניתן לשאוף אותם באמצעות מפזר או אוהל קיטור.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים מסייע בהפחתת הדלקת ולגרש ריר מהריאות.ניתן לקחת אותו כתה, בצורת קפסולה, או לאכול אותו כמזון.

תוספי תזונה

  • ויטמין C: ויטמין C מסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.זה יכול להילקח כתוסף או לאכול אותו כמזון.
  • אבץ: אבץ מסייע בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.זה יכול להילקח כתוסף או לאכול אותו כמזון.
  • חומצות שומן אומגה 3: חומצות שומן אומגה 3 עוזרות להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותם כתוסף או לאכול אותם כמזון.
  • פרוביוטיקה: פרוביוטיקה עוזרת להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לקחת אותם כתוסף או לאכול אותם כמזון.

מסקנה

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול ברונכיטיס, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת ולגרש ריר מהריאות, מה שמקל על הנשימה.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסו לאף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות ולהיות תופעות לוואי.

שאלות נפוצות קשורות

ש: כיצד אוכל למנוע ברונכיטיס?

א: הדרך הטובה ביותר למנוע ברונכיטיס היא להימנע מחשיפה לגירויים כמו עשן ואבק.אמצעי מניעה אחרים כוללים הימנעות מאנשים חולים, שטיפת הידיים לעתים קרובות וחיסון.

תרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול ברונכיטיס, ורבים מהתרופות הללו יכולות להיות יעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, שום,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן