דף הבית » תרופות סבתא » בחילה בהריון מוקדם – 2 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר
ddddcd dddadddf deddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadd

בחילה בהריון מוקדם – 2 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר

בחילה בהריון מוקדם: 2 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר

התמודדות עם בחילה בתחילת ההיריון יכולה להיות קשה להפליא.נשים רבות נאבקות לטפל בעצמן ולנהל את חיי היומיום שלהן כאשר הבחילה והקאות הופכים ליותר מדי מכדי לשאת.בעוד שהרפואה המודרנית יכולה לספק הקלה, חלק מהנשים מעדיפות את הסעדים המנוסים והאמיתיים של סבתות קדומות.כאן אנו חוקרים שניים מהתרופות הללו לטיפול מהיר בבחילה במהלך ההיריון.

לוגם על תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה לבחילה והקאות.עשיר בתכונות אנטי דלקתיות, ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את התחושה הלא נוחה של בחילה ולהרגיע את הקיבה.כדי להכין תה ג’ינג’ר, תצטרך 2 כפיות של שורש ג’ינג’ר מגורד, כוס מים רותחים ודבש לפי הטעם.

בקומקום או ספל, תלול את שורש הג’ינג’ר המגורר במים הרותחים למשך 10 דקות.ברגע שהתה מוכן, מסננים את הג’ינג’ר החוצה והוסיפו דבש לפי הטעם.אתה יכול לשתות את התה עד 3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הבחילה.רק הקפד לא לצרוך יותר מדי, מכיוון שג’ינג’ר יכול לפעול כמשלשל טבעי ולגרום לשלשול.

אכילת פירות יבשים

ידוע כי פירות יבשים, כמו משמשים, תאריכים וצימוקים, עוזרים לבחילה בתחילת ההיריון.עשיר בסיבים תזונתיים, פירות אלה עוזרים להפחית את תחושת הבחילה ולתת לגוף דחיפה אנרגטית.כדי להפיק את המרב מהתרופה הזו, נסה לאכול קומץ פירות יבשים עם ארוחת בוקר בכל בוקר.

הסוכרים הטבעיים בפירות היבשים יסייעו לספק אנרגיה מהירה ויסייעו ליישוב הקיבה.אתה יכול גם לנסות להוסיף פירות יבשים לשייק או שיבולת שועל לארוחת בוקר עשירה בתזונה.

טיפ: הזז

בנוסף לתרופות שלמעלה, חשוב גם להתעמל.מחקרים מראים כי פעילות גופנית מסייעת להפחתת בחילות ושיפור הרווחה הכללית.גם אם זה רק הליכה קצרה סביב הרחוב, קבלת פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הבחילות ולהגביר את רמות האנרגיה.

בחילה בהריון מוקדמת יכולה להיות לא נוחה וקשה להתמודד איתה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות שיכולות לספק הקלה מהירה.מלגימת תה ג’ינג’ר ועד אכילת פירות יבשים, הסעדים של סבתא הקדומה הללו יכולים לעזור להפחית את הבחילה ולספק אנרגיה נחוצה.אל תשכח גם להתעמל, מכיוון שפעילות גופנית יכולה לעזור להפחית בחילה ולשפר את הרווחה הכללית.

תרופות צמחיות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בחילה בתחילת ההיריון.בעוד שהרפואה המודרנית יעילה, נשים רבות מגלות שתרופות טבעיות יכולות להיות יעילות באותה מידה.להלן שתי סעדים של סבתא קדומה לטיפול במהירות בבחילה בתחילת ההיריון.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה לבחילה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הקיבה המוטרדת ולהפחית את הבחילה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה עתיקה לבחילה.הוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות במערכת העיכול, כולל בחילה.תה קמומיל נחשב להרגיע את העיכול ומפחית את הבחילה.להכנת תה קמומיל, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.

אכילה מודעת

בנוסף לתרופות צמחי מרפא, אכילה מודעת יכולה לעזור גם להפחתת הבחילות בתחילת ההיריון.אכילה מודעת היא הנוהג להיות מודע ולהווה בזמן האכילה.זה כרוך במודע לתחושות הרעב והמלאות ולשיאם תשומת לב לטעם, המרקם וריח האוכל.אכילה לאט והתענגה של כל ביס יכולה גם לעזור להפחית את הבחילה.

סיכום

בחילה בהריון מוקדם היא סימפטום שכיח, אך זה יכול להיות קשה לטיפול.תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר ותה קמומיל יכול לעזור להרגיע את UPSET בקיבה ומפחיתים את הבחילה.אכילה מודעת יכולה גם להועיל, מכיוון שהיא מעודדת את הנוהג להיות מודע ולהווה בזמן האכילה.גם תרופות צמחי מרפא וגם אכילה מודעת יכולים לעזור להפחית את הבחילה בתחילת ההיריון.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לבחילה בתחילת ההיריון?

כמה תרופות טבעיות לבחילה בתחילת ההיריון כוללות תה ג’ינג’ר, תה קמומיל ואכילה מודעת.לתה ג’ינג’ר נחשב לתכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע בטן מוטרדת.תה קמומיל נחשב להרגיע את העיכול ומפחית את הבחילה.אכילה מודעת מעודדת את התרגול של להיות מודע ולהווה בזמן האכילה.

כיצד אוכל להכין תה ג’ינג’ר?

להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש לפי הטעם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן