דף הבית » תרופות סבתא » בוער בעיניים – 19 ריפוי וסעדים של סבתא קדומה
dddada ddaddadddd  daddadd ddadadddd dadc daddaad dadd

בוער בעיניים – 19 ריפוי וסעדים של סבתא קדומה

גירוי השריפה בעיניים

שריפה בעיניים היא בעיה שכיחה, במיוחד אצל אלו הסובלים מאלרגיות, סינוסיטיס ובעיות נשימה אחרות.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מחשיפה לגירויים כמו עשן, אבק ואבקה, או מלבישת עדשות מגע.אמנם יש הרבה תרופות ללא מרשם זמינות למצב זה, אך ייתכן שיהיה מועיל יותר לנסות כמה מהתרופות של סבתא העתיקה שהועברו לאורך דורות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות, כולל שריפה בעיניים.כמה עשבי תיבול שעשויים להועיל בהקלה על אי הנוחות הקשורה למצב זה כוללים שורש עיניים, קמומיל, קלנדולה ושורש מרשמלו.Eyebright הוא עשב ששימש מאז ימי הביניים כדי לעזור להפחית את האדמומיות, הגירוד והנפיחות בעיניים.קמומיל יכול לשמש כשטיפת עיניים או כתה כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגירוי.קלנדולה היא עשב שיש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית לטיפול בדלקת בעיניים.שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את גירוי העיניים ולהפחית את האדמומיות.

תרופות ביתיות

תרופות ביתיות הן גם דרך נהדרת להתייחס לשריפה בעיניים.תרופה ביתית פופולרית אחת היא להכין קומפרס על ידי מילוי מטלית נקייה במים קרים ואז למרוח אותו על העין המושפעת.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מגירוי.תרופה ביתית נוספת היא להכין תערובת של כפית דבש אחת, כפית אחת של חומץ תפוחים וכוס מים חמים.תערובת זו יכולה לשמש כשטיפת עיניים כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה ייחודי ומועיל לטיפול בשריפה בעיניים הוא להכין תערובת של דבש ושמן שקדים.לדבש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והנפיחות, בעוד ששמן השקדים יכול לספק אפקט מרגיע.כדי להכין את התערובת, שלב כפית אחת של דבש וכפית אחת של שמן שקדים ואז החל אותו על העין הפגועה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

בנוסף לתרופות צמחי מרפא ובית, ישנם גם כמה טיפולים אחרים שעשויים להועיל להקל על אי הנוחות הקשורה לשריפה בעיניים.אכילת תזונה מאוזנת העשירה בפירות וירקות יכולה לעזור להפחית את הגירוי ולספק הקלה מתחושת השריפה.שתיית מים רבים יכולה גם לעזור לשטוף את כל האלרגנים העלולים לגרום לגירוי.לבסוף, הימנעות ממגע עם חומרים מגרים כמו עשן, אבק ואבקה יכולה לעזור במניעת התרחשות המצב מלכתחילה.

שריפה בעיניים יכולה להיות מצב מתסכל ולא נוח, אך ישנם מגוון טיפולים שיכולים לספק הקלה.על ידי שימוש בסעדים של סבתא העתיקה המפורטים לעיל, כמו גם ביצוע שינויים באורח החיים, אתה יכול לעזור להפחית את הגירוי ולספק לעצמך את הנוחות שאתה צריך.

חלק 2: טיפולים טבעיים ותרופות ביתיות

שריפה בעיניים היא תחושה לא נוחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון תנאים.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים וסעדים ביתיים שיכולים לעזור להרגיע את הבריפה ולעזור להקל על אי הנוחות.להלן 19 מהסעדים היעילים והסבתא העתיקה ביותר להקלה על שריפה בעיניים.

קומפרסים ושטיפות עיניים

  • קומומיל קמומיל: השריפו מטלית רכה בתה קמומיל, סובבים אותו ומורחים את הדחיסה על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להרגיע את התחושה הבוערת.
  • קומפרס מלפפון: חותכים מלפפון טרי לפרוסות דקות והניחו אותם על עיניכם העצומות למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • שטיפת עיניים: מלאו כוס במים קרירים והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל.טבלו כרית כותנה לתוך כךלורה ושטוף בעדינות את העיניים.זה יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.
  • שטיפת עיניים של חומצה בורית: הכינו תמיסה של כפית אחת של חומצה בורית בכוס מים קרירים.טבלו כרית כותנה בתמיסה ושטפו בעדינות את העיניים.זה יכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.

תרופות צמחי מרפא

  • תה קמומיל: שתיית תה קמומיל יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • עיניים: צריכת עיניים בצורה של כמוסות או תה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • Goldenseal: צריכת גולדנסיליות בצורה של כמוסות או תה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • קלנדולה: צריכת קלנדולה בצורה של כמוסות או תה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.

טיפולים טבעיים אחרים

  • אלוורה: יישום ג’ל אלוורה על העיניים יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • שמן קיק: החלת שמן קיק על העיניים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • שמן קוקוס: מריחת שמן קוקוס על העיניים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את תחושת הבריבה.
  • דבש: החלת דבש על העיניים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את התחושה הבוערת.

מסקנה

שריפה בעיניים היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון תנאים.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים וסעדים ביתיים שיכולים לעזור להרגיע את הבריפה ולעזור להקל על אי הנוחות.החל מקומרים ושטיפות עיניים ועד תרופות צמחי מרפא וטיפולים טבעיים אחרים, ישנן אפשרויות רבות לזמינות למי שמחפש הקלה מלהירים בעיניים.אמנם תרופות אלה יכולות להועיל, אך עדיף תמיד להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה טיפול חדש כלשהו.

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר לשריפה בעיניים?
ת: אין פיתרון בגודל אחד מתאים לכל שריפה בעיניים, מכיוון שסעדים שונים עשויים לעבוד טוב יותר עבור אנשים שונים.חלק מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר כוללות קומפרסים קמומיליים, קומפרס מלפפון, שטיפות עיניים של חומצה בורית, תה קמומיל וג’ל אלוורה.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה טיפול חדש כלשהו.

לסיכום, שריפה בעיניים היא מצב לא נוח שניתן לטפל בו במגוון טיפולים טבעיים וסעדים ביתיים.החל מקומרים ושטיפות עיניים ועד תרופות צמחי מרפא וטיפולים טבעיים אחרים, ישנן אפשרויות רבות לזמינות למי שמחפש הקלה מלהירים בעיניים.אמנם תרופות אלה יכולות להועיל, אך עדיף תמיד להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסה טיפול חדש כלשהו. צריבה בעיניים – 19 תרופות ריפוי וסבתא קדומה היא תנאי שניתן לנהל, אז אל תהססו לחפשהקלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן