דף הבית » תרופות סבתא » אקזמה – 8 תרופות סבתות מסורתיות ומצוינות
ddadded  daadaddaddaa daddaaddaa dedaddadaadddaa ddedadddaddaa

אקזמה – 8 תרופות סבתות מסורתיות ומצוינות

אקזמה: 8 תרופות של סבתא להקלה טבעית
אקזמה היא מצב עור שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה מאופיין בעור יבש, מגרד, אדום ומודלק.אקזמה יכולה להיות מצב לא נוח ואף כואב, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור לספק הקלה.להלן 8 מהסעדים של הסבתא הטובה ביותר להקלה באקזמה.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהתייבש עור יבש ומגרד.הוא עשיר בחומצות שומן טבעיות ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת.לשימוש, לעסות בעדינות כמות קטנה של שמן קוקוס לאזור המושפע מספר פעמים ביום.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להרגיע ולהקל על עור מגרד.לשימוש, הוסיפו 1-2 כוסות שיבולת שועל לאמבט פושר וספיגה למשך 15-20 דקות.לקבלת הקלה נוספת, תוכלו גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבטיה.

3.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על גירוד.לשימוש, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.הקפד להשתמש בבד טרי לכל יישום.

4.אלוורה

ג’ל אלוורה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ולחות שיכולות לעזור לחות ולהרגיע עור יבש ומגרד.לשימוש, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

5.דבש

לדבש יש תכונות טבעיות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ולחות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את העור היבש והגריגני.לשימוש, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15-20 דקות.שטפו במים פושרים.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על גירוד.לשימוש, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 3 חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים פושרים.

7.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את העור היבש והמגרד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן חוחובה ומורחים אותו על האזור הפגוע.

8.חומוס

צומח הוא עשב טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ולחות שיכולות לעזור להרגיע ולהקל על העור המגרד.לשימוש, תלולות 1-2 כפיות חומוק מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומאפשרים להתקרר.החל את העירוי המקורר על האזור המושפע עם כדור כותנה מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור שיש להשתמש בהם כחלק מגישה הוליסטית לניהול אקזמה.הקפידו גם לבצע שינויים באורח החיים, כמו הימנעות מפעילים, אכילת תזונה בריאה ושימוש בסבונים וחומרי ניקוי קלים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

עם השילוב הנכון של תרופות טבעיות ושינויים באורח החיים, אתה יכול לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לאקזמה.

חלק 2: הסעדים של סבתא לאקזמה

תרופות מסורתיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בתסמיני האקזמה.תרופות אלה הועברו לאורך דורות והם עדיין משמשים כיום.להלן שמונה מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא לאקזמה.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי וטבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והוא אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לאקזמה.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על העור כדי לעזור להרגיע ולהרטיב אותו.זה גם עוזר להפחית את ההתקלפות והגרד.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל שימשה במשך מאות שנים כתרופה טבעית כדי לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.ניתן ליישם שיבולת שועל ישירות על העור או לערבב במעט מים כדי ליצור משחה.לאחר מכן ניתן ליישם את העיסה הזו על העור ו- lEFT נמשך עד 20 דקות לפני השטיפה.

3.אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחים טבעית הידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והריפוי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור כדי לעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית לאקזמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן כדי לעזור להרגיע את העור ולהפחתת גירוד.ניתן ליישם תה קמומיל ישירות על העור או לשמש כדחיסה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להחזיר את יתרת החומציות של העור.ניתן ליישם חומץ תפוחים ישירות על העור או לערבב במים ולהשתמש בו כדחיסה.

6.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.זה יכול לשמש כדי לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.ניתן ליישם דבש ישירות על העור או לערבב במעט מים להכנת משחה ואז למרוח אותו על העור.

7.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת.ניתן ליישם שמן זית ישירות על העור או לערבב עם כמה טיפות שמן אתרי כדי ליצור משחה טבעית.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת דלקת וגרד.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב במעט מים כדי ליצור דחיסה.

מסקנה

אקזמה היא מצב עור כרוני שיכול להיות קשה מאוד לניהול.אמנם אין תרופה, אך ישנם מספר תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.הסעדים של סבתא כמו שמן קוקוס, שיבולת שועל, אלוורה, תה קמומיל, חומץ תפוחים, דבש, שמן זית, וכיוון מכשפה הם כולם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.

שאלות נפוצות

מה זה אקזמה?

אקזמה היא מצב עור כרוני המאופיין בכתמי עור אדומים, מגרדים ומודלקים.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מגירויים או אלרגנים ויכול להיות קשה לניהול.

האם הסעדים של סבתא יעילים לאקזמה?

כן, הסעדים של סבתא כמו שמן קוקוס, שיבולת שועל, אלוורה, תה קמומיל, חומץ תפוחים, דבש, שמן זית, ווז מכשפה הם כולם תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת גירוד ודלקת.אמנם סעדים אלה אינם יכולים לרפא אקזמה, אך הם יכולים לעזור להרגיע את הסימפטומים.

לסיכום, אקזמה היא מצב עור כרוני שיכול להיות קשה לניהול.עם זאת, ישנם מספר תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.כל הסעדים של סבתא כמו שמן קוקוס, שיבולת שועל, אלוורה, תה קמומיל, חומץ תפוחים, דבש, שמן זית, וזלזל מכשפות, שימשו כולם במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת גירוד ודלקת.למידע נוסף, בקרו ב wikipedia.org

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן