דף הבית » תרופות סבתא » אסטמה של העור בתינוקות – 14 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ושווה להכיר
ddadded dadc ddadda ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad

אסטמה של העור בתינוקות – 14 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ושווה להכיר

השפעות האסטמה של העור אצל תינוקות

ההשפעות של אסטמה של העור אצל תינוקות הן מצב שיכול להיות מתיש וקשה להורים לנהל.זה יכול לגרום לגירויים בעור, לפריחות ואפילו בעיות נשימה קשות.תינוקות עם אסטמה של העור לרוב מתקשים לישון, ויכולים להתקשים להשיג משקל בגלל הדלקת וחוסר ספיגת התזונה.כתוצאה מכך, חשוב להבין את המצב ואת הטיפולים הקיימים כך שהתינוק יכול להיות נוח ככל האפשר.

ישנם מגוון טיפולים הזמינים לאסטמה של העור אצל תינוקות.חלק מהטיפולים הפופולריים ביותר הם אלה שהועברו מדור לדור.תרופות ביתיות אלה לרוב זולות ונוחות לשימוש.להלן 14 תרופות של סבתא הפופולריות בין כל הגילאים ושווה להכיר:

1.אמבט שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל יכולות להרגיע את עורם של תינוקות עם אסטמה של העור.הוסף כוס שיבולת שועל למי האמבט, ותן לתינוק להשרות למשך 15 דקות.שיבולת שועל היא אנטי דלקתית, שיכולה להפחית את גירוי העור ודלקת.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, מה שהופך אותו לתרופה ביתית אידיאלית לאסטמה של העור אצל תינוקות.פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על עור התינוק פעמיים ביום.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, הכינו כוס תה קמומיל ותנו לו להתקרר.משרים מטלית כביסה בתה ומורחים אותו על עור התינוק.

4.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן עשיר בחומצות שומן אומגה 3, מה שעלול להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, מערבבים כף אחת של שמן זרעי פשתן בכוס מים חמים ומורחים אותה על עור התינוק.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטית, מה שהופך אותו לתרופה ביתית אידיאלית לאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה ביתית זו, מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על עור התינוק פעמיים ביום.

6.קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, הכינו תה על ידי סטול כפית אחת של קלנדולה בכוס מים מבושלים.תן לתה להתקרר ואז למרוח אותו על עור התינוק.

7.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי ואנטי-חיטוי שיכול להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, מערבבים כפית דבש אחת בכוס מים חמים ומורחים אותה על עור התינוק.

8.מלפפון

למלפפון יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, חתוך מלפפון לפרוסות דקות והחל אותם על עור התינוק.

9.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי שיכול להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, מערבבים שתי טיפות של שמן לבנדר בכוס מים חמים והמרחו אותו על עור התינוק.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטופח טבעי ואנטיספטי שיכול להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה בכוס מים חמים והמרחו אותה על עור התינוק.

11.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי-חיטוי שיכול להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומורחים אותו על עור התינוק.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול להפחית את גירויי העור הנגרמים כתוצאה מאסטמה של העור אצל תינוקות.כדי להשתמש בתרופה הביתית הזו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה

תרופות טבעיות לאסטמה של העור אצל תינוקות

שםהם מספר תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על תסמיני האסטמה של העור אצל תינוקות.תרופות אלה עדיין פופולריות כיום, וכדאי לשקול כשמדובר בטיפול באסטמה בעור אצל תינוקות.להלן 14 תרופות טבעיות הפופולריות במיוחד בין כל הגילאים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית מצוינת לאסטמה בעור אצל תינוקות.זהו קרם לחות נהדר ויכול לעזור להרגיע ולרפא את העור.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וגירוי.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע של העור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת לאסטמה בעור אצל תינוקות.ניתן להפוך אותו לעיסה ולהחיל ישירות על האזור הפגוע בעור.שיבולת השועל עוזרת להרגיע את העור ולהפחית גירוד ודלקת.זה גם עוזר לשמור על לחות העור ויכול לעזור בריפוי כל חתכים או פצעים.

3.דבש

דבש הוא תרופה טבעית פופולרית לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.דבש יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע בעור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

5.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית מצוינת לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם אלוורה ישירות על האזור המושפע של העור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה טבעית פופולרית לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם שמן לבנדר ישירות על האזור המושפע של העור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

7.קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן לברר את קמומיל לתה ולהחיל ישירות על האזור המושפע של העור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

8.קלנדולה

קלנדולה היא תרופה טבעית פופולרית לאסטמת עור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן לחבר את קלנדולה לתה ולהחיל ישירות על האזור המושפע של העור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

9.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית מצוינת לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם שמן עץ התה ישירות על האזור המושפע של העור או שניתן לערבב אותו עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

10.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה טבעית פופולרית לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולקדם ריפוי.ניתן ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע של העור או יכולהיו מעורבבים עם מרכיבים אחרים לייצור משחה.

11.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה טבעית מצוינת לאסטמה בעור אצל תינוקות.יש לו אנטי דלקתיות ואנטיספטי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן