דף הבית » תרופות סבתא » אישה בהריון הסובלת מלהקעות – 17 תרופות סבתות משמעותיות וחשובות

אישה בהריון הסובלת מלהקעות – 17 תרופות סבתות משמעותיות וחשובות

נשים בהריון עם ליקציות: 17 תרופות של סבתא
גופה של אישה בהריון עובר הרבה שינויים, וחשוב לטפל במיוחד בבריאותה.אחד הנושאים הנפוצים ביותר שיכולים להשפיע על נשים בהריון הוא חריפות או חתכים בגופה.אמנם ניתן לטפל בקלות ברוב הקיצוצים בתרופות ביתיות פשוטות, אך נשים בהריון חייבות להיות זהירות במיוחד מכיוון שטיפולים מסוימים עשויים שלא להיות בטוחים לתינוק.להלן 17 סעדים של סבתא שיכולים לעזור בטיפול ולמנוע חריפות תוך שמירה על האם וגם התינוקת.

טיפים לטיפול ומניעת חריפות
הדרך הטובה ביותר לטפל ולמנוע חריפות היא לטיפול נוסף בעת ביצוע פעילויות שעלולות לגרום להן.חשוב ללבוש ציוד מגן כמו כפפות, משקפיים ובגדים המכסים את הזרועות והרגליים.בנוסף, חשוב להיות מודעים לסביבתך ולהיזהר במיוחד בעת הטיפול בחפצים חדים.

H2: תרופות ביתיות לטיפול בהקרנות
כשמדובר בטיפול בהקרנות, חשוב להשתמש בתרופות ביתיות ששניהם בטוחים עבור האם והתינוק.להלן כמה מהתרופות הביתי היעילות ביותר לטיפול בהקרנות:

  • שוטפים את הפצע במים חמים וסבון עדין.
  • מרחי שכבה דקה של ג’לי נפט על הפצע.
  • מכסים את הפצע בתחבושת סטרילית.
  • מרחי קומפרס קר כדי להפחית נפיחות וכאב.
  • קח משכך כאבים ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן.
  • החל משחת צמחים העשויה כורכום, אלמוג ומים ורדים.
  • החל דבש על הפצע.

H2: הסעדים של סבתא למניעת חריפות
אמנם חשוב להקפיד נוסף על פעילות העלולה לגרום להקרנות, אך ישנם גם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור במניעת התרחשות של התרחשות מלכתחילה.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר:

  • אכלו תזונה מאוזנת ומזינה העשירה בוויטמינים ובמינרלים.
  • שתו הרבה מים כדי להישאר לחות.
  • הימנע מפעילויות העלולות לגרום לחיזורים או לחתכים.
  • ללבוש ציוד מגן כמו כפפות, משקפיים ובגדים המכסים את הזרועות והרגליים.
  • היה מודע לסביבתך והיה זהיר במיוחד בעת הטיפול בחפצים חדים.
  • הימנע משימוש במוצרי ניקוי קשים או חומרים שוחקים.
  • מרחי שכבה דקה של ג’לי נפט על העור לפני שעוסקים בפעילויות העלולות לגרום להקרנות.

H3: טיפ ייחודי ומועיל
חשוב לזכור שהדרך הטובה ביותר למנוע חריפות היא לטיפול נוסף בעת הפעילות בפעילויות העלולות לגרום להן.נוסףתרופות לנשים בהריון עם ליקוי

נשים בהריון הסובלות מלהקעות יכולות להיות לא נוחות ומדאיגות במיוחד.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו לדורות של סבתות שיכולות לעזור לנשים להתמודד עם חריפות במהלך ההיריון.להלן 17 מהסעדים המשמעותיים והחשובים ביותר של סבתא לנשים בהריון עם ליקויים.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת שמן קוקוס על האזור המושפע פעמיים ביום.

2.קלנדולה

קלנדולה היא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת שמן קלנדולה או ג’ל על א.ReA פעמיים ביום.

3.אלוורה

אלוורה ידועה בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות, המרגיעות והריפוי.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להחיל ג’ל אלוורה על האזור המושפע פעמיים ביום.

4.Comfrey

Comfrey הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת שמן או ג’ל קומפרי על האזור המושפע פעמיים ביום.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להחיל קצת לוז מכשפות על האזור המושפע פעמיים ביום.

6.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות, המרגיעות והריפוי.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת שמן לבנדר על האזור המושפע פעמיים ביום.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת שמן עץ התה על האזור המושפע פעמיים ביום.

8.דבש

דבש ידוע בזכות תכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא להחיל קצת דבש על האזור המושפע פעמיים ביום.

9.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא ליצור משחה מאבקת כורכום ומים ולהפעיל אותה על האזור הפגוע פעמיים ביום.

10.שום

שום ידוע בזכות תכונותיו האנטי -חיפושיות והריפוי.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לרסק כמה שיני שום ולהחיל אותם על האזור הנגוע פעמיים ביום.

11.בצל

בצל הוא ירק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זוהי תרופה נהדרת לנשים בהריון עם חריפות שכן היא מסייעת להפחתת דלקת, להרגיע את האזור ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לרסק קצת בצל ולהחיל אותו על האזור המושפע פעמיים ביום.

12.כרוב

כרוב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן