דף הבית » תרופות סבתא » שריקות בריאות – 12 תרופות סבתות ישנות ומרגיעות
dadaddaddaa ddaddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa ddeda

שריקות בריאות – 12 תרופות סבתות ישנות ומרגיעות

עולם הסעדים של סבתא
סבתות ידועות כבר מאות שנים שיש להן שפע עצום של ידע בכל מה שקשור לתרופות בריאותיות.אמנם הרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה, אך לא ניתן להכחיש כי השיטות המנוסות והאמיתיות של סבתותינו עדיין רלוונטיות ושימושיות כיום.החל מתה מיוחדת לשמנים טבעיים, ניתן להשתמש בתרופות אלה לטיפול במגוון רחב של מחלות, פיזיות ונפשיות כאחד.במאמר זה נסתכל על שתים עשרה מהתרופות הסבתות הישנות והמרגיעות האלה, כמו גם טיפ ייחודי שיעזור לכם להפיק את המרב מהם.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם אחד התרופות הפופולריות ביותר בהן סבתות משתמשות.תה אלה מיוצרים ממגוון עשבי תיבול וצמחים, וניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון מחלות.לדוגמה, תה קמומיל משמש בדרך כלל כדי לעזור בנדודי שינה, ואילו תה מנטה יכול לעזור בעיכול.ניתן ליהנות מהתה חמים או קרים, והם דרך נהדרת להירגע ולהירגע.

2.שמנים אתרים

תרופה פופולרית נוספת בה משתמשים סבתות הן שמנים אתרים.שמנים אלה מיוצרים מצמחים וניתן להשתמש בהם לטיפול במגוון מחלות.לדוגמה, שמן לבנדר משמש לרוב להקלה על מתח.ניתן להשתמש בשמנים אחרים, כמו אקליפטוס ועץ תה, לטיפול במצבי העור.ניתן להשתמש בשמנים אתרים במגוון דרכים, כולל במפזר, ביישום אקטואלי, או אפילו באמבטיה.

טיפ ייחודי:

כשאתה משתמש בשמנים אתרים, חשוב להיות בטוח שאתה מדלל אותם כראוי.זה יעזור להבטיח שתפיק את המרב מהתרופה, כמו גם להפחית את הסיכון לתגובות שליליות כלשהן.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, יש למגוון יתרונות בריאותיים, כולל עזרה בהפחתת דלקת, הורידו את רמות הסוכר בדם ואף לסייע בירידה במשקל.ניתן ליטול אותו באופן פנימי, או להשתמש בו באופן אקטואלי על העור.

4.דבש

דבש הוא תרופה פופולרית נוספת בה סבתות משתמשות, והערכה היא שיש לה מגוון יתרונות בריאותיים.זה יכול לשמש להרגעת כאב גרון, לעזור באלרגיות ואפילו לעזור בריפוי פצעים.ניתן ליטול אותו באופן פנימי, או להשתמש בו באופן אקטואלי על העור.

5.שום

שום הוא תרופה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל הפחתת דלקת, הגברת מערכת החיסון ואפילו עזרה בהורדת הכולסטרול.ניתן ליטול אותו באופן פנימי, או להשתמש בו באופן אקטואלי על העור.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת ששימשה במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל הפחתת דלקת, סיוע בעיכול ואפילו עזרה בהקלה על בחילות.ניתן ליטול אותו באופן פנימי, או להשתמש בו באופן אקטואלי על העור.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל הפחתת דלקת, סיוע בעיכול ואפילו עזרה בהגברת מערכת החיסון.ניתן ליטול אותו באופן פנימי, או להשתמש בו באופן אקטואלי על העור.

8.לימון

לימון הוא תרופה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל סיוע לעיכול, הגברת מערכת החיסון ואפילו עזרה בהפחתת הדלקת.ניתן ליטול אותו באופן פנימי, או להשתמש בו באופן אקטואלי על העור.

9.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.ההערכה היא כי היא מסייעת במגוון מחלות, כולל הפחתת דלקת, סיוע בעיכול ואפילו עזרה בהקלת כאבי שרירים.ניתן להמיס אותו במים חמים ולהוסיף לאמבטיה.

10.חבילות שמן קיק

חבילות שמן קיק הן תרופה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל הפחתת דלקת, סיוע בעיכול ואפילו עזרה בהפחתת מצבי העור.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על העור ב- FORM של חבילה.

11.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל הפחתת דלקת, סיוע בעיכול ואפילו

חלק 2: הסעדים של סבתא

השימוש בסעדים של סבתא לטיפול במחלות נוהג במשך מאות שנים.בעבר, תרופות ביתיות היו האמצעי היחיד לטיפול במחלות ומחלות קלות לפני כניסת הרפואה המודרנית.השימוש בתרופות כאלה עדיין פופולרי כיום, במיוחד באזורים כפריים, שבהם הגישה לבריאות מודרנית מוגבלת.תרופות סבתות כוללות בדרך כלל שימוש במרכיבים טבעיים כמו צמחים ועשבי תיבול, שלפי ההערכה יש תכונות רפואיות.להלן 12 תרופות של סבתא ישנות ומרגיעות שיעזרו לכם לשמור על בריאות טובה.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב נפוץ בסעדים של סבתא ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות.זהו אנטי דלקתי טבעי וידוע כי הוא יעיל בטיפול בבעיות עיכול כמו בחילה וקידוח עיכול, כמו גם הפחתת הכאב והדלקת.ההערכה היא כי היא מגבירה את מערכת החיסון ומפחיתה את הסיכון למחלות מסוימות.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, מגרד או קוצצים דק חתיכת שורש ג’ינג’ר טרי והוסיפו למים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את המים ושותים אותם כתה.

2.שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת סבתות לטיפול במגוון בעיות בריאות.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, כמו גם ביכולתו להגביר את מערכת החיסון.על פי ההערכה, היא יעילה בטיפול במגוון בעיות נשימה, כמו הצטננות, FLUS וברונכיטיס.כדי להשתמש בשום כתרופה, הוסף אותו לאוכל שלך או קח כמה שיני טריים ולועס אותם.אתה יכול גם לתלול כמה שיני שום במים רותחים ולשתות אותו כתה.

3.דבש

דבש הוא מרכיב נפוץ בסעדים של סבתא רבים ומשמש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.ידוע שיש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטיספטיות, כמו גם להיות מדכא שיעול טבעי.כמו כן, ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בגרון כאב, כמו גם בהפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט מערבבים אותו עם מים חמים או תה ושותים אותו.אתה יכול גם להוסיף אותו לאוכל לקבלת פינוק מתוק ובריא.

4.לימון

לימון הוא תרופה פופולרית נוספת המשמשת סבתות לטיפול במחלות שונות.ידוע שהוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, כמו גם היותו מקור עשיר לוויטמין C. הוא גם האמין כי הוא יעיל בטיפול בבעיות עיכול, כמו גם להפחתת חום ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בלימון כתרופה, פשוט סחטו את מיץ לימון טרי לכוס מים חמים ושתה אותו.אתה יכול גם להוסיף דבש או ג’ינג’ר לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב פופולרי נוסף המשמש בתרופות של סבתא.ידוע שהוא בעל תכונות אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאליות, כמו גם להיות מקור עשיר לוויטמינים ומינרלים.על פי ההערכה, הוא יעיל בטיפול בבעיות עור, כמו גם בהפחתת חום ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף ממנו עם כוס מים חמים ושותה אותו.

6.קמומיל

קמומיל הוא תרופה פופולרית המשמשת את סבתות לטיפול במחלות שונות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, כמו גם להיות הרגעה טבעית.על פי ההערכה, הוא יעיל בטיפול בנדודי שינה וחרדה, כמו גם בהפחתת חום ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להשתמש בקמומיל כתרופה, תלולות כמה כפיות פרחי קמומיל מיובשים במים רותחים למשך 10 דקות ואז מסננים את המים ושותים אותם כתה.

7.כורכום

כורכום הוא מרכיב נפוץ נוסףבסעדים של סבתא ושימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, כמו גם להיות מקור עשיר של נוגדי חמצון.כמו כן, ההערכה היא כי היא יעילה בטיפול בבעיות עיכול, כמו גם בהפחתת חום והגברת מערכת החיסון.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, פשוט מערבבים אותו עם מים חמים או תה ושתה אותו.אתה יכול גם להוסיף אותו לאוכל לקבלת פינוק טעים ובריא.

8.קינמון

קינמון הוא תרופה פופולרית המשמשת את הסבתות לטיפול במחלות שונות.ידוע שיש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות ונוגדות חמצון, כמו גם להיות עשיר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן