דף הבית » תרופות סבתא » שיער יבש ושביר – 16 תרופות של סבתא מסורתית ותוצרת בית
daddada ddda ddaddda  daadaddaddaa dadc daddaad dedaddadaaddaa

שיער יבש ושביר – 16 תרופות של סבתא מסורתית ותוצרת בית

שיער בריא הוא סימן ליופי ומקור ביטחון נהדר.למרבה הצער, שיער יבש ושביר יכול להיות אתגר אמיתי.זה יכול לגרום אפילו לשיער היפה ביותר להיראות משעמם, חסר חיים ומקורזל.שיער יבש ושביר יכול להשפיע על כל סוג שיער, ישר ועד מתולתל.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות ותוצרת בית שיכולות לעזור להחזיר את הברק והבריאות הטבעי של שיערך.

במאמר זה נדון ב -16 תרופות של סבתא מסורתית ותוצרת בית לשיער יבש ושביר.אנו נספק גם כמה טיפים וטריקים מועילים כדי לוודא שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר.

תרופות מסורתיות לשיער יבש ושביר

אחד התרופות המסורתיות הנפוצות ביותר לשיער יבש ושביר הוא להשתמש בשמנים טבעיים.שמנים טבעיים, כמו קוקוס, חוחובה ושמני זית, נהדרים להזנת השיער ולחות.אתה יכול למרוח את השמן ישירות על הקרקפת והשיער, או שאתה יכול לערבב אותו עם מרכיבים אחרים, כמו דבש או מיונז, לקבלת דחיפה נוספת של לחות.

תרופה מסורתית נוספת לשיער יבש ושביר היא להשתמש בחומץ תפוחים.חומץ סיידר תפוחים מסייע בהסרת הצטברות מהקרקפת והשיער, תוך מתן ויטמינים ומינרלים חיוניים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים חומץ חלק אחד עם שני חלקים מים ועסה אותו לקרקפת ולשיער.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

התרופות של סבתא תוצרת בית לשיער יבש ושביר

תרופות תוצרת בית הן לרוב יעילות יותר מאשר תרופות מסורתיות מכיוון שהן עשויות מרכיבים טבעיים.אחד התרופות הפופולריות ביותר תוצרת בית לשיער יבש ושביר הוא להשתמש בתערובת של דבש ושמן זית.פשוט מערבבים כף דבש אחת עם שתי כפות שמן זית ומעסה אותו לקרקפת ולשיער.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני שטיפה.

תרופה ביתית פופולרית נוספת לשיער יבש ושביר היא להשתמש בשילוב של חלמון ביצה ומיונז.מערבבים חלמון ביצה אחת עם כף אחת של מיונז ומעסה אותה לקרקפת ולשיער.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני שטיפה.

טיפים וטריקים מועילים

בעת שימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לזכור להשתמש במסרק רחב שיניים כדי לנתק את השיער לפני ואחרי החלת הסעדים.זה יעזור למנוע נזק נוסף לשיער.

חשוב גם להשתמש בטיפול במיזוג עמוק פעם בשבוע.טיפולי מיזוג עמוקים עוזרים להחזיר את הלחות והברק הטבעי של השיער.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה אחד ייחודי ומועיל לשיער יבש ושביר הוא להשתמש במסיכת שיער טבעית.מסכות שיער טבעיות, כמו אלה המיוצרות עם אבוקדו, בננה, דבש ושמן זית, נהדרים להחזרת הלחות והבהיר לשיער.כל שעליך לעשות הוא לערבב את החומרים יחד בבלנדר ולהחיל אותו על השיער.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה.

כיצד לקבוע שיער יבש ושביר

ניתן לזהות שיער יבש ושביר על ידי מרקמו, שלעתים קרובות הוא יבש, משעמם ושביר.זה גם נוטה לשבירה ולקצוות מפוצלים.השיער שלך עשוי להיות גם חלש או צולע, עם פחות גוף וגמישות מהרגיל.אם השיער שלך יבש ושביר, אתה יכול גם לשים לב שלוקח זמן רב יותר לסגנון ונוטה להיראות חסר דעות.

התרופות של סבתא מסורתית ותוצרת בית לשיער יבש ושביר

ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתית ותוצרת בית שיכולים לעזור להחזיר את הלחות והחוזק הטבעי לייבוש ושיער שביר.להלן 16 טיפולים מנוסים ואמיתיים בהם תוכלו להשתמש כדי להזין ולהגן על שיערך:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונות הלחות וההזנה הטבעיות שלו.זה עוזר לנעול לחות ולהפחית את השבירה.לשימוש, מרחו כמות קטנה של שמן על הקרקפת והשיער שלכם, ואז עיסו אותו. השאירו לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

2.ביצים

ביצים הן מקור נהדר לביוטין וחלבון, החיוניים לשיער חזק ובריא.לשימוש, מערבבים ביצה עם כף זית Oאיל ועיסוי בקרקפתך ולשיער שלך.צא למשך 30 דקות לפני השטיפה.

3.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים ויטמינים בריאים, המסייעים להזין ולהגן על שיער יבש ושביר.לשימוש, מועכים אבוקדו ומערבבים עם כף שמן זית.לעסות בקרקפת ולשיער שלך, ואז להשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע בתכונות הטיהור הטבעיות שלו.זה עוזר להסיר הצטברות מוצרים ולהחזיר את איזון ה- pH הטבעי לקרקפת.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים.לעסות בקרקפת שלך, ואז לשטוף במים חמים.

5.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא מסייע לנעול לחות ולהגן מפני שבירה.לשימוש, מערבבים כף דבש אחת עם כף שמן זית ועיסוי לשיער ולקרקפת.צא למשך 30 דקות לפני השטיפה.

6.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והלחות הטבעיות שלה.זה עוזר להרגיע את הקרקפת ולספק חומרים מזינים לשיער יבש ושביר.לשימוש, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כף שמן זית.לעסות בקרקפת ולשיער שלך, ואז להשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

7.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחלבון ועוזר להזין ולהגן על שיער יבש ושביר.לשימוש, מערבבים כף אחת של יוגורט עם כף שמן זית ועיסוי לקרקפת ולשיער שלך.צא למשך 30 דקות לפני השטיפה.

8.מיונז

מיונז הוא מקור נהדר לחלבון ועוזר להזין ולהגן על שיער יבש ושביר.לשימוש, מערבבים כף אחת של מיונז עם כף שמן זית ועיסוי לקרקפת ולשיער שלך.צא למשך 30 דקות לפני השטיפה.

9.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונות הלחות וההזנה הטבעיות שלו.זה עוזר לנעול לחות ולהגן מפני שבירה.לשימוש, מרחו כמות קטנה של שמן על הקרקפת והשיער שלכם, ואז עיסו אותו. השאירו לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

10.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, המסייעים להזין ולהגן על שיער יבש ושביר.לשימוש, טוחנים זרעי חילבה לאבקה ומערבבים עם מים להכנת משחה.החל את העיסה על הקרקפת והשיער שלך, ואז השאיר לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

11.אבקת אמלה

אבקת אמלה ידועה בתכונות הלחות וההזנה הטבעיות שלה.זה עוזר לנעול לחות ולהגן מפני שבירה.לשימוש, מערבבים כף אחת של אבקת אמלה עם כף שמן זית ועיסוי לקרקפת ולשיער שלך.צא לפחות 30 דקות לפני השטיפה.

12.חינה

חינה היא צבע טבעי המסייע להזין ולהגן על שיער יבש ושביר.לשימוש, מערבבים כף אחת של אבקת חינה עם מים לייצור משחה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן