דף הבית » תרופות סבתא » קרם פנים – 14 תרופות סבתות ריפוי ואיכותיות
dadadd dadaddd  daadaddaddaa daddaaddaa daddadd ddddbddaadd

קרם פנים – 14 תרופות סבתות ריפוי ואיכותיות

יופי דרך חוכמת סבתא: 14 מתכוני קרם פנים ריפוי ואיכותי

כחברה, התמקדנו יותר ויותר ביופי, ועם זה, הפכנו גם יותר ויותר קרמים ובמוצרי טיפוח אחרים.עם זאת, יכול להיות קל לשכוח שחלק מהטיפים היופי החזקים ביותר הועברו לאורך דורות.לסבתות יש לעתים קרובות כמה מסודות היופי השמורות הטובות ביותר, ורבים מאלה הפכו למוצרי יופי.כדי לכבד את סבתותינו, ולעזור לכם להשיג עור יפה וזוהר, הנה 14 מתכוני קרם פנים ריפוי ואיכותי.

קרם גליצרין ואלוורה

גליצרין ואלוורה הם שני המרכיבים הטבעיים החזקים ביותר לבריאות העור.גליצרין הוא חומר הומנט, כלומר הוא עוזר למשוך לחות לעור.אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ומסייעת להפחתת גירוי בעור.כדי להכין קרם זה, מערבבים חלקים שווים גליצרין וג’ל אלוורה ומורחים על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

קרם דבש ויוגורט

דבש ויוגורט הם שניהם מרכיבים נהדרים לבריאות העור.דבש הוא חומר הומטום טבעי ועוזר לשמור על לחות בעור.יוגורט מלא בפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על בריאות העור.להכנת קרם זה, מערבבים חלקים שווים דבש ויוגורט ומורחים על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

קרם חלמון שמן זית וחלמון ביצה

שמן זית וחלמון ביצה הם שניהם מרכיבים נהדרים לבריאות העור.שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ומסייע בהפחתת גירוי העור.חלמון ביצה מלא בחומצות שומן חיוניות המסייעות לשמור על לחות בעור.להכנת קרם זה, מערבבים חלקים שווים שמן זית וחלמון ביצה ומרחים על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

H2: טיפ ייחודי ומועיל

בעת הכנת מתכוני קרם פנים אלה, הקפידו להשתמש בחומרים טריים.רבים מהמתכונים הללו קוראים למרכיבים שיכולים לקלקל בקלות, ולכן חשוב להשתמש בהם בהקדם האפשרי לאחר הכנתם.

H2: שמן קוקוס וקרם בננה

שמן קוקוס ובננה הם שניהם מרכיבים נהדרים לבריאות העור.שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ומסייע בהפחתת גירוי העור.בננה מלאה בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים לשמור על בריאות העור.להכנת קרם זה, מערבבים חלקים שווים שמן קוקוס ובננה מחית ומורחים על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

H3: קרם דבש ושקדים

דבש ושקדים שניהם מרכיבים נהדרים לבריאות העור.דבש הוא חומר הומטום טבעי ועוזר לשמור על לחות בעור.שקד מלא בחומצות שומן חיוניות המסייעות לשמור על בריאות העור.להכנת קרם זה, מערבבים חלקים שווים דבש ומשחת שקדים ומורחים על הפנים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

חלק 2: מרכיבים טבעיים לקרם פנים

בעת הכנת קרם פנים, חשוב לבחור מרכיבים טבעיים שהם מרפא ואיכותיים כאחד.ישנם תרופות רבות של סבתות לקרמים פנים ששימשו במשך דורות והוכחו כיעילים.להלן 14 מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם לייצור קרם פנים ריפוי ואיכותי.

אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי ששימש זה מכבר בקרמי פנים לתכונות הריפוי והלחות שלו.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור המוגרג, ולעתים קרובות הוא משמש לטיפול בכוויות שמש ומחלות עור אחרות.אלוורה מלאה בחומרים מזינים ומינרלים, והיא יכולה לעזור לקדם צמיחת תאי עור בריאים.

דבש

דבש הוא מרכיב טבעי נוסף המשמש בקרמי פנים.זהו הומנטנט טבעי, כלומר הוא עוזר למשוך לחות לעור.לדבש יש גם תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי, שהופכות אותו למרכיב נהדר לריפוי ולהגן על העור.דבש ידוע גם ביכולתו להפחית את הדלקתn ומרגיע את גירויי העור.

שמן זית

שמן זית הוא מרכיב ששימש בקרמי פנים במשך מאות שנים.הוא עשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן, המסייעות להזין ולהגן על העור.שמן זית הוא גם קרם לחות טבעי, המסייע לשמור על לחות העור וחלק.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-אייג’ינג, מכיוון שהוא עוזר להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מרכיב טבעי המשמש לעתים קרובות בקרמי פנים.הוא עשיר בחומצות שומן, המסייעות לחות ולהזין את העור.שמן קוקוס הוא גם אנטי דלקתי טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.לשמן הקוקוס יש גם תכונות אנטי אייג’ינג, מכיוון שהוא מסייע בהפחתת המראה של קמטים וקווים עדינים.

חמאת שיאה

חמאת שיאה היא מרכיב המשמש בקרמי פנים במשך מאות שנים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים, המסייעים להזין את העור ולהגן עליו מפני נזק.חמאת שיאה היא גם קרם לחות טבעי, המסייע לשמור על לחות העור וחלק.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת אדמומיות וגירוי.

שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא מרכיב טבעי המשמש לעתים קרובות בקרמי פנים.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות, המסייעות להזין ולהגן על העור.שמן חוחובה הוא גם קרם לחות טבעי, המסייע לשמור על העור לחות וחלק.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת אדמומיות וגירוי.

תמצית מלפפון

תמצית מלפפון

היא מרכיב טבעי המשמש לעתים קרובות בקרמי פנים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים, המסייעים להזין את העור ולהגן עליו מפני נזק.תמצית מלפפון היא גם קרם לחות טבעי, המסייע לשמור על לחות העור וחלק.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות, המסייעות להפחתת אדמומיות וגירוי.

שמן אתרי לבנדר

שמן אתרי לבנדר הוא מרכיב טבעי המשמש לרוב בקרמי פנים.הוא עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק.שמן אתרי לבנדר הוא גם קרם לחות טבעי, המסייע לשמור על העור לחות וחלק.זה ידוע גם בזכות תכונותיו המרגיעות והמרגיעות, המסייעות להפחתת לחץ ומתח.

שמן אתרי קמומיל

שמן אתרי קמומיל הוא מרכיב טבעי המשמש לרוב בקרמי פנים.הוא עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק.שמן אתרי קמומיל הוא גם קרם לחות טבעי, המסייע לשמור על העור לחות וחלק.זה ידוע גם בזכות תכונותיו המרגיעות והמרגיעות, המסייעות להפחתת לחץ ומתח.

שמן אתרי ורד

שמן אתרי ורד הוא מרכיב טבעי המשמש לעתים קרובות בקרמי פנים.הוא עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק.שמן אתרי ורד הוא גם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן