דף הבית » תרופות סבתא » קור חמור – 4 תרופות של סבתא מומלצת ולא מרשם
dadda ddedda  daadaddaddaa dadc daddaad deddedcdadaa ddcd dedada

קור חמור – 4 תרופות של סבתא מומלצת ולא מרשם

קור חמור – 4 תרופות של סבתא מומלצת ללא מרשם

כאשר החורף מתחיל להיכנס, רבים מאיתנו מתחילים לדאוג לעונת הקור והפעת האימה.גם אם נקבל את אמצעי הזהירות הנדרשים, כמו קבלת יריית שפעת, שטיפת ידיים והימנעות ממגע עם אנשים חולים, עדיין יכול להיות קשה להימנע מהצטננות.זו הסיבה שתמיד זה רעיון טוב להיות מודע לכמה מהתרופות ללא מרשם שסבתא שלך כנראה נהגה לוודא שאתה לא סובל בקור מגעיל.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר להצטננות שעשויה לסבתא שלך.

1.שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת להצטננות.תכונותיו האנטי -ויראליות, האנטיביוטיקה והנטי -פטרייתיות יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את דרכי הנשימה שלך כדי להקל על העומס.אחת הדרכים לקחת שום היא לרסק כמה ציפורן ולערבב אותו עם דבש ומים חמים.אתה יכול גם לקחת כמוסות שום שניתן למצוא בחנות מזון הבריאות המקומי שלך.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה קלאסית נוספת להצטננות.הלימון מספק ויטמין C, שיכול לעזור להגביר את החסינות שלך ולהילחם בהצטננות, בעוד שהדבש עוזר להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.אתה יכול לערבב כף דבש עם מיץ של חצי לימון ולשתות אותו עד שלוש פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת להצטננות.תכונותיו האנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית את גודש האף ותכונותיו האנטי-ויראליות והאנטיבקטריאליות יכולות לעזור להרוג חיידקים הגורמים לקור.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי במים או שאתה יכול לקחת כמוסות ג’ינג’ר.

4.Elderberry

Elderberry הוא תרופה עוצמתית להצטננות ולשפעת ששימשה במשך מאות שנים.תכונותיו האנטי -ויראליות יכולות לעזור להפחית את חומרת ההצטננות ומשך הזמן וזה יכול גם לעזור להגביר את החסינות שלך.אתה יכול לקחת סירופ, תמיסות וכמוסות סמכות, או שתוכל להכין תה סמאי משלך על ידי רתיחת פרחי סמלים במים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה סובל מהצטננות, חשוב להישאר לחות.שתיית מים רבים יכולה לעזור לדלל את הריר שלך ולהפחית את העומס.זה יכול גם לעזור לשטוף רעלים מגופך ולהגביר את מערכת החיסון שלך.בנוסף, הוספת מיץ לימון טרי למים שלך יכולה לעזור לספק דחיפה נוספת של ויטמין C.

מסקנה

העונה הקרה יכולה להיות תקופה קשה בשנה, אך למרבה המזל יש הרבה תרופות ללא מרשם כי סבתא שלך אולי המליצה.אלה כוללים שום, דבש ולימון, ג’ינג’ר ואלדברי, כולם תרופות טבעיות חזקות שיכולות לעזור להפחית את חומרת ההצטננות ומשך זמן ההצטננות.חשוב גם להישאר לחות על ידי שתיית הרבה מים והוספת מיץ לימון טרי לדחיפה נוספת של ויטמין C. באמצעות תרופות אלה, תוכלו לעזור להישאר בריאים ולמנוע הצטננות מגעילה בחורף.

סיכום

במאמר זה דיברנו על ארבעת הסעדים המומלצים והסבתא המומלצת והלא מרשם לקור קשה.תרופות אלה כוללות תה חם, שאיפת אדים, דבש ולימון ומרק שום.סיפקנו גם מידע כיצד להשתמש בכל תרופה וביתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים הקשורים אליהם.לבסוף, סימנו עם שאלות נפוצות לגבי השימוש בסעדים אלה.

תה חם

תה חם הוא אחד הסעדים הנפוצים והמומלצים ביותר של סבתא לקור קשה.תרופה זו יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, להפחית את הדלקת ולנקות קטעי אף.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלולות 1-2 כפיות של תה הצמחים האהוב עליך בכוס מים חמים למשך 5-10 דקות.אתה יכול להוסיף דבש או לימון לקבלת דחיפה נוספת של יתרונות טעם ובריאות.שתיית תה חם יכולה לעזור להרגיע את גרונך, להפחית חום ולספק הקלה מהצטננות.

היתרונות הבריאותיים של תה חם

תה חם יכול לעזור להפחית את הדלקת בגוף, להגביר את החיסוני שלךystem, ולספק הקלה מגודש.זה גם גבוה בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על התאים שלך מפני נזק.בנוסף, תה חם עשוי להיות מסוגל להפחית את חומרת הסימפטומים הקרים, כמו כאב גרון או אף מחניק.

שאיפת קיטור

תרופה נוספת של סבתא מומלצת לקור קשה היא שאיפת קיטור.תרופה זו משמשת כדי לסייע בפינוי מעברי האף ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.לאחר מכן, נשען מעל הקערה וכיסו את הראש במגבת.נסה לנשום את הקיטור למשך 10-15 דקות.תרופה זו יכולה לעזור לשחרר את העומס, להפחית דלקת ולהקל על תסמיני קור.

היתרונות הבריאותיים של שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לסייע בהפחתת הדלקת במעברי האף, לשחרר את העומס ולספק הקלה מתסמיני קר.זה יכול גם לעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהקטין את חומרת השיעול.בנוסף, שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות זיהום משני, כמו ברונכיטיס.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה נוספת של סבתא מומלצת לקור קשה.תרופה זו יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1-2 כפיות דבש ומיץ חצי לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

היתרונות הבריאותיים של דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה עוצמתית להצטננות ושפעת.הדבש עוזר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת, ואילו הלימון עוזר להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.בנוסף, דבש ולימון יכולים לעזור להפחית חום ולנקות את מעברי האף.

מרק שום

מרק שום הוא תרופה נוספת של סבתא מומלצת לקור קשה.תרופה זו משמשת להגברת מערכת החיסון ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט בישלו 2-3 שיני שום בסיר מרק למשך 10-15 דקות.לאחר מכן, הוסף את התבלינים והעשבי התיבול האהובים עליך לטעם.אתה יכול גם להוסיף ירקות כמו גזר, סלרי ובצל לדחיפה נוספת של תזונה.שתו את המרק הזה פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

היתרונות הבריאותיים של מרק שום

מרק שום הוא תרופה עוצמתית להצטננות ושפעת.שום עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.בנוסף, שום יכול לסייע בהפחתת הדלקת ולהעניק הקלה מגודש.זה יכול גם לעזור להפחית חום ולנקות את מעברי האף.

שאלות נפוצות

מה היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא לקור קשה?

הסעדים של סבתא לקור קשה יכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, להפחית דלקת ולספק הקלה מתסמיני קר.בנוסף, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית חום, לנקות את מעברי האף ולהפחית את חומרת שיעול.

האם יש סיכונים הקשורים לשימוש בתרופות של סבתא לקור קשה?

חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.בנוסף, חלק מהתרופות הללו עלולות להפריע לתרופות מסוימות.חשוב גם לנקוט בזהירות בעת שימוש בשמנים אתרים, מכיוון שהם יכולים לגרום לגירוי בעור או לתגובה אלרגית אם לא משתמשים בהם כראוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן