דף הבית » תרופות סבתא » פריקות מהעין – 13 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וטבעיות
dadaddaddaa deddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadddcddaa

פריקות מהעין – 13 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וטבעיות

טיפול בהפרשות מהעין עם 13 תרופות של סבתא ופתרונות טבעיים

במשך מאות שנים, סבתות ברחבי העולם הציעו תרופות צמחי מרפא ופתרונות טבעיים אחרים לטיפול בבעיה הלא נוחה, ולעיתים מביכה, של פריקות מהעין.שיטות אלה, המועברות לאורך דורות, עדיין רלוונטיות כיום ומציעות מגוון פתרונות שלעתים קרובות יעילים ובטוחים יותר מאלה המוצעים באמצעות רפואה מודרנית.

במאמר זה נסתכל על 13 מהתרופות והפתרונות הטבעיים של סבתא אלה המתקבלים ברחבי העולם ונציע טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם ביעילות ובבטיחות.

H2: גורמים לפריקות מהעין

פריקות מהעין, המכונה גם אפיפורה, יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים.אלה כוללים עין יבשה, אלרגיות, דלקות עיניים, תעלות דמעה חסומות וטראומת עיניים.לא משנה מה הסיבה, אפיפורה יכולה להיות לא נוחה ומביכה.

H2: 13 תרופות של סבתא ופתרונות טבעיים

למרבה המזל, ישנם מגוון פתרונות וסעדים ששימשו במשך דורות לטיפול בהפרשות מהעין.להלן 13 מהתרופות של סבתא אלה ופתרונות טבעיים המקובלים ברחבי העולם ומוכחים כיעילים ובטוחים.

1. אלוורה: אלוורה שימשה זה מכבר לטיפול במגוון מחלות עור וכעת היא הופכת פופולרית לטיפול בהפרשות מהעין.אלוורה יש השפעה אנטי דלקתית המסייעת להפחתת אדמומיות וגירוי, ויכולה גם לעזור להפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

2. קמומיל: תה קמומיל הוא תרופה ביתית פופולרית למחלות רבות וניתן להשתמש בה גם לטיפול באפיפורה.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של קמומיל הופכות אותו לטיפול יעיל בזיהומי עיניים, בעוד שההשפעה המרגיעה שלו מסייעת להפחתת אי הנוחות והגירוי הנגרמים כתוצאה מפריקות מהעין.

3. מלפפון: מלפפון הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול בהפרשות מהעין.תכונות הקירור של מלפפון יכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי, ואילו תכולת המים הגבוהה שלה עוזרת לחות את העין ולהפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

4. דבש: דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית למחלות שונות, והוא גם טיפול יעיל לפרשות מהעין.לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי, ויכולים גם לעזור להפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

5. לבנדר: לבנדר הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל דלקות עיניים, וניתן להשתמש בה גם לטיפול בהפרשות מהעין.התכונות האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות של לבנדר הופכות אותו לטיפול יעיל להפחתת דלקת וגירוי, ואילו השפעתו המרגיעה עוזרת להפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

6. חלב: חלב הוא תרופה טבעית פופולרית לטיפול במגוון מחלות, כולל פריקות מהעין.ההשפעה המרגיעה של חלב יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות והגירוי הנגרמים על ידי אפיפורה, ואילו תכולת השומן הגבוהה שלו עוזרת לשמן את העין ולהפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

7. תפוח אדמה: תפוח אדמה הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לפריקות מהעין.התכונות הקירור והמרגיע של תפוחי אדמה יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי, ואילו תכולת המים הגבוהה שלה עוזרת לחות את העין ולהפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

8. מי רודים: רוזווווו הם תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל פריקות מהעין.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של מי ורדים הופכים אותו לטיפול יעיל להפחתת דלקת וגירוי, ואילו השפעתו המרגיעה עוזרת להפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

9. מלח: מלח הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל פריקות מהעין.התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי של מלח הופכות אותו לטיפול יעיל להפחתת דלקת וגירוי, ואילו הסל הגבוה שלותוכן T עוזר להפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

10. שקיות תה: שקיות תה הן תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל פריקות מהעין.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של התה הופכות אותו לטיפול יעיל להפחתת דלקת וגירוי, ואילו תכולת הטאנין הגבוהה שלו עוזרת להפחית את מספר הדמעות המיוצרות.

11. כורכום: כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל פריקות מהעין.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של הכורכום הופכות אותו לטיפול יעיל להפחתת דלקת וגירוי, ואילו תוכן הנוגד חמצון הגבוה שלו מסייע בהפחתת מספר הדמעות המיוצרות.

12. לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון מחלות, כולל פריקות מהעין.התכונות האנטי-דלקתיות והחיטוי של לוז המכשפה הופכות אותו לטיפול יעיל להפחתת הדלקת ו

חלק 2: היתרונות של 13 תרופות של סבתא לפריקות מהעין

מגוון רחב של תרופות טבעיות שימשו לטיפול בהפרשות מהעין במשך מאות שנים, כאשר רבים מהם עדיין בשימוש כיום.שלוש עשרה תרופות של סבתא שנדונו במאמר זה התקבלו ברחבי העולם, והוכחו כי הם בעלי השפעות חיוביות על הטיפול בהפסקת העיניים.

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח עסיסי עם תכונות רפואיות.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לטיפול בהפרשות עיניים.ניתן להשתמש ב- Aloe Vera בצורה של ג’ל, מיץ או שמנת, וניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

2.דבש

דבש הוא תרופה עתיקה לטיפול בהפרשות עיניים מהעין.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפריקות עיניים.ניתן ליישם דבש ישירות על האזור המושפע, או שניתן לקחת דרך הפה כדי לספק הקלה מהזיהום.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין עשיר בנוגדי חמצון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בהפרשות עיניים וזיהומי עיניים אחרים.ניתן לקחת כורכום בצורה של תוספי מזון או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

4.קלנדולה

קלנדולה היא עשב הידוע בתכונות הריפוי שלו.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בהפרשות עיניים.ניתן ליטול קלנדולה בצורה של תוספי מזון או שניתן ליישם אותה ישירות על האזור המושפע.

5.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות, נוגדי פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן לקחת קמומיל בצורה של תה או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

6.לבנדר

לבנדר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן לקחת לבנדר בצורה של שמן אתרי או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן ליטול שמן עץ התה בצורה של שמן אתרי או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תמצית צמח המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן לקחת לוז מכשפה בצורה של תה או שניתן ליישם אותו ישירות על המושפעאֵזוֹר.

9.שום

שום הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן ליטול שום בצורה של תוספי מזון או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי-פטריאליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן ליטול שמן קוקוס בצורה של תוספי מזון או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

11.חלב

חלב הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בהפרשות עיניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו ליעיל בטיפול בתסמינים הקשורים לפרוקות עיניים.ניתן לקחת חלב בצורה של תוספי מזון או שניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בעין

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן