דף הבית » תרופות סבתא » עיבוי שיער – 8 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים וזמינים בבית
dadddd daddada  ddadadddd dadc daddaad daddaddcdadddd d

עיבוי שיער – 8 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים וזמינים בבית

עיבוי שיער: 8 תרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים
בעל שיער עבה ובריא הוא חלום שיש לרבים מאיתנו.למרבה הצער, לא תמיד קל להשיג.אבל, אם אתם מחפשים פתרונות טבעיים, ייתכן שסבתא שלכם הייתה התשובה לאורך כל הדרך!להלן 8 תרופות של סבתא שהיו פופולריות בין כל הגילאים – וכולם זמינים בבית.

ביצים
ביצים הן אחד התרופות הפופולריות ביותר לעיבוי שיער.ביצים ארוזות בחלבון ושמנים טבעיים שיכולים לעזור לחזק ולהזין את השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להקציף ביצה ולעסות אותה לקרקפת שלך, ותן לה לשבת 15-20 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

שמן קוקוס
שמן קוקוס הוא אחד התרופות הטבעיות הטובות ביותר לעיבוי שיער.הוא ארוז בחומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולחזק את השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי קצת שמן קוקוס חם על הקרקפת שלך ותן לו לשבת 30 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

זרעי חילבה
זרעי חילבה הם תרופה פופולרית נוספת לעיבוי שיער.הזרעים עשירים בחלבונים, ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין ולחזק את השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים את זרעי החילבה במים בן לילה ואז טוחנים אותם לעיסה.לעסות את העיסה על קרקפתך ותן לו לשבת 30 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

דבש
דבש הוא חומר הומטוס טבעי, שמשמעותו שהוא יכול לעזור לנעול לחות ולהזין את השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות דבש עם כף שמן זית אחת.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולתת לה לשבת 30 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

אלוורה
אלוורה היא תרופה פופולרית נוספת לעיבוי שיער.הוא ארוז בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין ולחזק את השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, לחלץ קצת ג’ל אלוורה טרי ועסה אותו לקרקפת שלך.תן לזה לשבת 30 דקות ואז לשטוף אותו במים פושרים.שמפו ומצב את שיערך אחר כך.

שמן זית
שמן זית הוא תרופה נהדרת לעיבוי שיער.הוא ארוז בנוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להזין ולחזק את השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסוי שמן זית חם על קרקפתך ותן לו לשבת 30 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

יוגורט
יוגורט הוא תרופה טבעית נוספת לעיבוי שיער.הוא מלא בחלבון ושמנים טבעיים שיכולים לעזור להזין ולהגן על השיער.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של יוגורט עם כף דבש אחת.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולתת לה לשבת 30 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

מיץ לימון
מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לעיבוי שיער.התכונות החומציות של מיץ הלימון יכולות לעזור להפחית עודף שמן ולמנוע נשירת שיער.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם שתי כפות שמן זית.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולתת לה לשבת 30 דקות.שטפו אותו במים פושרים ואז שמפו ותנו את שיערך.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא

חשוב לזכור שתרופות אלה יכולות לקחת זמן להיכנס לתוקף.לכן, חשוב להיות סבלני ותואם את הטיפולים.כמו כן, יש להשתמש בתרופות אלה במתינות כדי להימנע מכל תופעות לוואי אפשריות.

טיפ ייחודי ומועיל

כמו בכל תרופה טבעית, חשוב לבצע בדיקת תיקון לפני שתשתמש בתרופה על כל הקרקפת שלך.זה יעזור להבטיח כי אין לך תגובה שלילית לאף אחד מהמרכיבים.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לעבות את שיערך באופן טבעי.אמנם זה עשוי לקחת זמן עד שהתרופות ייכנסו לתוקף, עם סבלנות ועקביות, אך אתה בטוח תראה תוצאהג.אז נסה את הסעדים האלה ולראות מה הכי מתאים לך!

7 המתכונים של סבתא לעיבוי שיער

סבתות העבירו תרופות טבעיות לעיבוי שיער במשך דורות.כל המתכונים הללו קלים להכנה ולהשתמש בהם מרכיבים שסביר להניח שיש לך במטבח שלך.בשימוש נכון, מתכונים אלה יכולים לעזור לך לעבות ולחזק את השיער שלך.

1.מסכת שמן קוקוס ומסיכת דבש

שמן קוקוס

הוא תרופה טבעית נהדרת לעיבוי שיער.דבש הוא חומר הומטום טבעי, המסייע בציירת לחות לשיער ולקרקפת.בשילוב הם מכינים מסכה עוצמתית לשיערך.להכנת מסכה זו, מערבבים שני חלקים שמן קוקוס עם חלק אחד דבש.לעסות את התערובת בקרקפתך ומרחי אותה בכל שיערך.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

2.מסיכת שיער חילבה ויוגורט

חילופי חילוף הוא עשב טבעי ששימש זה מכבר לטיפול בבעיות שיער כמו דילול שיער, נשירת שיער וקשקשים.יוגורט הוא קרם לחות טבעי נהדר המלא בחלבונים וויטמינים שיכולים לעזור לחזק ולעבות את שיערך.כדי להכין את המסכה הזו, משרים כמה כפות זרעי חילבה במים בן לילה.בבוקר, טוחנים את הזרעים הספוגים לעיסה ומערבבים אותה עם כמה כפות יוגורט.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער שלך, השאר אותה למשך 30 דקות ואז לשטוף אותה במים חמים.

3.מסכת שמן ביצה ושמן זית

ביצים הן מקור עשיר לחלבונים שיכולים לעזור לעבות את השיער שלך.שמן זית הוא קרם לחות נהדר שיכול לעזור להגן על שיערך מפני נזק.להכנת מסכה זו, מערבבים ביצה אחת עם כמה כפות שמן זית ומקציפים עד שהיא יוצרת משחה עבה.מרחי תערובת זו על הקרקפת והשיער שלך, השאר אותה למשך 15 דקות ואז לשטוף אותה במים חמים.

4.מסכת שיער אבוקדו ובננה

אבוקדו ובננה הם שניהם מרכיבים טבעיים נהדרים לעיבוי שיערך.אבוקדו עשיר בחלבונים וויטמינים המסייעים להזין ולחזק את שיערך בזמן שהבננה עשירה באשלגן המסייע לשמור על קרקפת ושיער בריא.להכנת המסכה הזו, מועכים בננה בשלה אחת ואבוקדו בשל אחד יחד עד שהם יוצרים משחה עבה.מרחי תערובת זו על הקרקפת והשיער שלך, השאר אותה למשך 15 דקות ואז לשטוף אותה במים חמים.

5.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לעיבוי שיער.זה עוזר לאזן את רמת החומציות של הקרקפת שלך, שיכולה לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.כדי לגרום לשטיפה זו, מערבבים 1/4 כוס חומץ תפוחים עם כוס מים.לאחר שמפו את שיערך, שפכו את התערובת על הקרקפת והשיער שלכם, השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שוטפים אותה במים חמים.

6.מסכת אלוורה ושמן קוקוס

אלוורה הוא מרכיב טבעי נהדר לעיבוי שיער.זה עוזר להזין ולהתייבש את הקרקפת, מה שיכול לעזור לקדם צמיחת שיער בריאה.שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור בהגנה על שיערך מפני נזק.להכנת מסכה זו, מערבבים שתי כפות של ג’ל אלוורה עם כף אחת של שמן קוקוס.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער שלך והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7.מסכת שיער שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית נהדרת לעיבוי שיער.זה עוזר לחזק את שורשי השיער שלך ולקדם צמיחת שיער בריאה.להכנת מסכה זו, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כף שמן קוקוס.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ואז למרוח אותה בכל שיערך.השאירו אותו לפחות 30 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

סיכום

סבתות העבירו תרופות טבעיות לעיבוי שיער במשך דורות.כל המתכונים הללו קלים להכנה ולהשתמש בהם מרכיבים שסביר להניח שיש לך במטבח שלך.בשימוש נכון, מתכונים אלה יכולים לעזור לכם לעבות ולחזק את שיערך.מסכות שמן קוקוס ודבש, חילבה ומסכות יוגורט, מסכות שמן ביצה ושמן זית, מסכות אבוקדו ובננות, שטיפות חומץ תפוחים, מסכות אלוורה ושמן קוקוס, ומסכות שמן קיק הן כל תרופות טבעיות לעיבוי שיער.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן