דף הבית » תרופות סבתא » ניקוי גוף הרעלים – 10 תרופות של סבתא טבעית ובריאה
daddadd ddda ddadadcddd  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa

ניקוי גוף הרעלים – 10 תרופות של סבתא טבעית ובריאה

ניקוי גוף הרעלים – 10 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

כשמדובר בניקוי וניקוי רעלים של הגוף, ישנן גישות רבות לנקוט.מניקוי צום ומיצים לדיאטות גמילה וניקוי המעי הגס, הבחירות יכולות להיות מכריעות.אבל אם אתם מחפשים גישה טבעית יותר לגמילה, אל תסתכל רחוק יותר מהמטבח של סבתא שלך.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי לסייע לנקות את גוף הרעלים ולשמור על בריא.להלן 10 תרופות של סבתא טבעית ובריאה שיכולים לעזור לך לנקות רעלים מהגוף שלך.

1.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לנקות רעלים מהגוף.עשבי תיבול רבים, כמו שן הארי, ג’ינג’ר, קמומיל ופפרמינט, הם בעלי תכונות גמילה שיכולות לעזור לשטוף רעלים ולנקות את הגוף.תה צמחי מרפא הם גם דרך נהדרת להיכנס למינון היומי של נוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על גופכם מפני ההשפעות המזיקות של רעלים.

טיפ:

כדי להפיק את המרב מתה הצמחים שלך, נסה לשתות אותם לאורך כל היום.אם אתה לא אוהב את טעם התה, אתה יכול גם לנסות להוסיף מעט דבש או מיץ לימון לטעם נוסף.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והנפוצות ביותר לניקוי רעלים מהגוף.ידוע שהוא עוזר לאזן את רמות החומציות של הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את כמות הרעלים בגוף.זהו גם מקור נהדר לאנזימים, מינרלים וויטמינים שיכולים לעזור לנקות את גוף הרעלים.

טיפ:

כדי להפיק את המרב מחומץ תפוחים, נסה לערבב 1-2 כפות ממנו עם 8 גרם מים ולשתות אותו לפני הארוחות.זה יעזור לאזן את רמות החומציות של גופך ולשטוף רעלים.

3.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון למעיים, שיכולים לעזור לחסל רעלים ולשיפור העיכול.ניתן למצוא פרוביוטיקה במזונות מותססים כמו יוגורט, קפיר, קומבוצ’ה, כרוב כבוש ומיסו, כמו גם בצורה תוספה.

טיפ:

נסה לשלב פרוביוטיקה בתזונה היומית שלך.אכילת כמה מנות של מזונות עשירים בפרוביוטיקה בכל יום יכולה לעזור לשמור על הבטן בריאה ומאוזנת, מה שיכול לעזור לנקות רעלים מהגוף.

4.ירקות עלים

ירקות עליים, כמו קייל, תרד ומנגולד שוויצרי, ארוזים בחומרים מזינים שיכולים לעזור לניקוי רעלים מהגוף.הם עשירים בסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לשטוף רעלים, והם עשירים גם בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להגן על הגוף מפני ההשפעות המזיקות של רעלים.

טיפ:

נסה לשלב כמה מנות של ירקות עליים בתזונה היומית שלך.אתה יכול להוסיף אותם לסלטים, שייקים, מרקים ומנות אחרות להגדרה נוספת של תזונה.

5.שום

שום הוא מגוון רעלים טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי לסייע בניקוי גוף הרעלים.זהו נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להגן על הגוף מפני ההשפעות המזיקות של רעלים, ויש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור לחסל רעלים.

טיפ:

אם אתה לא אוהב את טעם השום, נסה להוסיף אותו לכלים בכמויות קטנות.אתה יכול גם ליטול תוספי שום כדי לקבל את אותם היתרונות של גמילה.

גופנו נועד באופן טבעי לנקות את עצמם ולנקות רעלים.אבל בעולם של ימינו, שם אנו נחשפים לרעלים רבים מתמיד, זה יכול להועיל לתת לעצמנו דחיפה נוספת.סבתות העבירו תרופות טבעיות במשך דורות, החל תה צמחים לסאונות, ותרופות אלה יכולות להיות דרך נהדרת לעזור לתמוך בתהליך הניקוי הטבעי של גופך.

1.תה צמחים מרים

תה צמחי מרפא מרים כמו שורש שן הארי, שורש ליקוריץ ושורש ברדוק שימשו במשך מאות שנים כדי לתמוך בתהליכי הניקוי הטבעיים של הגוף.על פי ההערכה, תה אלה עוזרים לעורר עיכול, תומכים ב- LIVפונקציה er, והסירו רעלים מהגוף.כדי להכין כוס תה צמחים מרים, תלול 1 כפית של עשבי התיבול בכוס מים רותחים למשך 5-10 דקות.אתה יכול גם לקנות תה או תמידי תוצרת מראש.

2.מי לימון

מי לימון מי לימון הם תרופת גמילה פופולרית המשמשת במשך מאות שנים.על פי ההערכה, היא מסייעת לשטוף רעלים מהגוף ולתמוך בעיכול.להכנת מי לימון, סחטו את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים.שתו את הדבר הראשון בבוקר, לפני שאכלו או שותים משהו אחר.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של פלפל קאיין לתערובת לקבלת אפקט נוסף לניקוי רעלים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופת גמילה פופולרית שלפי ההערכה היא עוזרת לנקות את גוף הרעלים.ההערכה היא כי היא מסייעת לתמוך בעיכול בריא, להפחית דלקת ואיזון בין רמות הסוכר בדם.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לגמילה, מערבבים 1-2 כפות של חומץ תפוחים עם 8 גרם מים ושתו אותו פעמיים ביום.

4.מזיעים דרך סאונות

סאונות הן דרך נהדרת לעזור לגופך לנקות את עצמה באופן טבעי.הזעה עוזרת לשטוף רעלים, וסאונות יכולות גם לעזור להרפות את השרירים שלך ולהפחית את הלחץ.אם אין לך גישה לסאונה, אתה יכול גם לנקוט אמבטיות חמות או להשתמש בחדר אדים.רק הקפד להישאר לחות במהלך הפעלת הסאונה שלך ואחריה.

5.צחצוח יבש

צחצוח יבש הוא צורה עדינה של פילינג שלפי ההערכה מסייעת לעורר את מערכת הלימפה ולהסיר רעלים מהגוף.כדי להתייבש, השתמש במברשת זיפים רכה כדי להבריש את עורך בעדינות בתנועות עגולות.התחל לרגליך ועבד בדרך שלך למעלה, ואז סיים עם החזה והצוואר שלך.ניתן לעשות צחצוח יבש פעם או פעמיים ביום.

6.פחם מופעל

פחם מופעל הוא תרופת גמילה פופולרית שלפי ההערכה היא מסייעת לקלוט רעלים מהגוף.הוא משמש בדרך כלל לטיפול בהרעלת מזון ובעיות עיכול אחרות.כדי להשתמש בפחם פעיל כתרופה לגמילה, קח 1-2 כמוסות על בטן ריקה עם כוס מים.חשוב לציין כי פחם פעיל יכול להפריע לתרופות מסוימות, לכן הקפידו לדבר עם הרופא שלכם לפני שתקח אותו.

מסקנה

ניקוי גוף הרעלים יכול להיות דרך נהדרת לעזור לתמוך בבריאותך וברווחתך.אמנם יש הרבה תרופות גמילה שונות שם בחוץ, אך הסעדים הטבעיים והבריאים של סבתא המפורטים לעיל יכולים להיות דרך נהדרת לעזור לתמוך בתהליך הניקוי הטבעי של גופך.הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית גמילה חדשה.

שאלות נפוצות

ש: מהם היתרונות של ניקוי גוף הרעלים?

א: ניקוי גוף הרעלים יכול לעזור בשיפור הבריאות הכללית שלך ורווחתך.זה יכול לעזור לתמוך בתהליכי הגמילה הטבעית של גופך, להפחית דלקת ולאזן בין רמות הסוכר בדם.זה יכול גם לעזור בשיפור העיכול שלך ולהגביר את רמות האנרגיה שלך.

ש: באיזו תדירות עלי לעשות גמילה?

א: בדרך כלל מומלץ לעשות גמילה כל 3-4 חודשים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית גמילה חדשה.

סיכום

גופנו מעוצב באופן טבעי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן