דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להתייחס להרפס – 6 תרופות מיושנות הזמינות בבית ובמטבח
dbddad dcddaadddda dcddadada  daadaddaddaa dedddadaddaa dd

כיצד להתייחס להרפס – 6 תרופות מיושנות הזמינות בבית ובמטבח

הרפס-6 תרופות מיושנות זמינות בבית ובמטבח

הרפס הוא זיהום נגיפי המשפיע על העור, הממברנות הריריות ולעיתים חלקים אחרים בגוף.זה נגרם על ידי נגיף ההרפס סימפלקס (HSV), והוא מדבק מאוד.זה יכול להתפשט באמצעות מגע ישיר עם אדם נגוע, וזה יכול לגרום לתסמינים כמו שלפוחיות, גירוד, שריפה וכאב.אמנם אין תרופה להרפס, אך ישנם כמה תרופות מיושנות בהן תוכלו להשתמש בבית ובמטבח כדי להקל על הסימפטומים שלכם.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוד הנגרמים על ידי הרפס.זהו גם חומר אנטיבקטריאלי יעיל, שיכול לעזור במניעת התפשטות הנגיף.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו קוקוס או שמן זית, ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.הקפד לבצע בדיקת טלאים לפני שמריחת התערובת על האזור כולו כדי להבטיח שאין לך תגובות שליליות.

כורכום

כורכום הוא תבלין אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור, כולל הרפס.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

טיפ ייחודי:

אם אתה מוצא את העיסה קשה מדי לעור שלך, אתה יכול גם להכין תה כורכום על ידי רותח 2 כפיות אבקת כורכום בכוס מים למשך 5 דקות.אפשר לתה להתקרר, ואז השתמש במטלית נקייה כדי למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בו, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 3 חלקים מים, ומרחו אותו ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה.אפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שום

שום הוא חומר אנטי -ויראלי יעיל שיכול לעזור להפחית את חומרת התפרצויות הרפס.כדי להשתמש בו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותו עם מספיק שמן זית כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לתנאי עור רבים, כולל הרפס.הוא מכיל תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.כדי להשתמש בו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

לימון בלאם

Lemon Balm הוא סוג של עשב שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, תלול 1 כפית של מזור לימון מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר, ואז השתמש במטלית נקייה כדי למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

התרופות המיושנות הללו הן דרך נהדרת להפחית את תסמיני הרפס ולהאיץ את תהליך הריפוי.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי.אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך.

תרופות הרפס

הרפס הוא נגיף חשוכי מרפא שיכול לגרום לתסמינים כואבים ומביכים.למרות שאין תרופה, ישנן דרכים לנהל הרפס ולהפחית את התדירות וחומרת ההתפרצויות.להלן שישה תרופות ביתיות מיושנות ומרכיבי מטבח שיכולים לעזור בטיפול בהרפס.

אמבטיות מלח

אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר עבור הרפס הוא לעשות אמבטיה מלח.אמבטיות מלח יכולות להפחית דלקת, גירוד וכאבים הקשורים לפצעי הרפס.פשוט מלא אמבטיה במים חמים והוסיפו כוס מלח אחת.משרים את אמבטיית המלח למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום, או לפי הצורך.

OLIVE שמן

שמן זית משמש במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעור, כולל הרפס.הוא מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הגירוד והשריפה הקשורים להרפס.לשימוש, פשוט החל כמה טיפות שמן זית ישירות על האזור הפגוע.לעסות את השמן לעור בתנועה סיבובית.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום, או לפי הצורך.

תרופות ביתיות אחרות לטיפול בהרפס

  • אלוורה.אלוורה מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור בטיפול בהרפס.לשימוש, פשוט החל כמה טיפות של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.לעסות את הג’ל לעור בתנועה סיבובית.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום, או לפי הצורך.
  • שום.לשום תכונות אנטי -ויראליות ואנטיביוטיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הגירוד והגירה הקשורים להרפס.לשימוש, פשוט לרסק כמה שיני שום ומרחים ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום, או לפי הצורך.
  • חומץ תפוחים.חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הגירוד והשריפה הקשורים להרפס.לשימוש, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים.החל את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום, או לפי הצורך.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בזיהומים בעור, כולל הרפס.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר המשמשים לטיפול בהרפס כולל:

  • echinacea : Echinacea יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והגיסה השריפה הקשורים לרפס.
  • Astragalus : לאסטרגלוס יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הגירוד והשריפה הקשורים לרפסים.
  • שורש ליקריץ : שורש ליקוריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והתחושות לשריפה הקשורים לתכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליותהרפס.
  • ג’ינג’ר : לג’ינג’ר יש תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הגירוד והנוער הקשורים להרפס.li>

שאלות נפוצות

ש: מהי התרופה הביתית הטובה ביותר עבור הרפס?

ת: התרופה הביתית הטובה ביותר עבור הרפס היא לעשות אמבטיה מלח.אמבטיות מלח יכולות להפחית דלקת, גירוד וכאבים הקשורים לפצעי הרפס.פשוט מלא אמבטיה במים חמים והוסיפו כוס מלח אחת.משרים את אמבטיית המלח למשך 15 עד 20 דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום, או לפי הצורך.

לסיכום, למרות שאין תרופה להרפס, ישנן דרכים לנהל את המצב ולהקטין את התדירות וחומרת ההתפרצויות.תרופות ביתיות מיושנות ומרכיבי מטבח אלה יכולים לעזור בטיפול בהרפס ולהעניק הקלה מהתסמינים הכואבים והמביכים הקשורים לנגיף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן