דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להסיר את Blackheads – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה וללא מרשם
dbddad dcddadda ddaa blackheads

כיצד להסיר את Blackheads – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה וללא מרשם

מהם ג’ינג’ים?
ג’ינג’ים שחורים הם בליטות קטנות המופיעות על העור בגלל זקיקי שיער סתומים.הם בדרך כלל שחורים או חומים כהים, ולעתים קרובות מופיעים על האף, המצח והסנטר.ג’ינג’ים הם צורה קלה של אקנה, ובעוד שהם יכולים להיות מכוערים, הם בדרך כלל אינם כואבים או מסוכנים.

כיצד להסיר את Blackheads – 16 תרופות של סבתא להכנה מהירה וללא מרשם
ג’ינג’ים שחורים יכולים להוות מטרד להתמודד איתם, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להסיר אותם במהירות ובקלות.סעדים אלה הם טבעיים, סבירים ואינם דורשים מרשם מרשם.להלן 16 מהסעדים הטובים ביותר של הסבתא להסרת ראשים שחורים.

H2: מסכה לבנה ביצה
אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית להסרת ראש שחורות הוא המסכה הלבנה ביצה.להכנת מסכה זו, הפרידו בלבן ביצה ושילבו אותה עם כפית מיץ לימון.מרחי את התערובת על הפנים שלך ותן לה לשבת 20 דקות לפני שטיפה אותה במים חמים.לבן הביצה עוזר להדק את העור ולהסיר את הג’ינג’ים השחורים, ואילו מיץ הלימון מספק אפקט טבעי עיקרי המסייע בהפחתת מראה של ג’ינג’ים שחורים.

H2: סודה לשתייה ומסכת מים
סודה לשתייה היא תרופה טבעית נהדרת לג’ינג’ים.להכנת סודה לשתייה ומסיכת מים, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 2 כפות מים.מרחי את התערובת על הפנים שלך ותן לה לשבת 10 דקות לפני שטיפה אותה במים חמים.הסודה לשתייה מסייעת לפילינג בעדינות את העור ולהפחית את המראה של ג’ינג’ים.

H3: טיפ מועיל:
לקבלת מסיכה יעילה יותר, הוסיפו 1 כפית דבש לתערובת הסודה והמים לשתייה.דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי המסייע להילחם בחיידקים הגורמים לאקנה ולהפחית את המראה של ג’ינג’ים.
המאמר מספק סקירה של 16 תרופות של סבתא שונות להסרת מהירות ובקלות של Blackheads ללא צורך במרשם מרשם.תרופות אלה נעות בין פריטי בית נפוצים כמו סודה לשתייה ומיץ לימון ועד מרכיבים מחוץ ליתרון כמו ביצים ושיבולת שועל.המאמר מספק הוראות ברורות לכל תרופה, כמו גם הערות אודות תופעות לוואי פוטנציאליות ומתי להימנע מטיפולים ספציפיים.בנוסף, שאלה נפוצה לעיתים קרובות נענתה בסיום המאמר.

מהם Blackheads?

ג’ינג’ים שחורים הם מצב עור נפוץ בו הנקבוביות סתומות בשילוב של סבום, תאי עור מתים וחיידקים.השילוב גורם לנקבוביות להיות מוגדלות ולהכהה, מה שמאפשר להם צבע שחור.ג’ינג’ים שחורים נפוצים ביותר על הפנים, אך יכולים להתרחש גם על החזה, הגב ואזורים אחרים בגוף.

16 הסעדים של סבתא להסרת Blackheads

להלן 16 תרופות של סבתא שונות להסרת מהירות ובקלות של Blackheads ללא צורך במרשם מרשם:

1.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אחד התרופות הנפוצות ביותר עבור ג’ינג’ים שחורים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע ונתן לשבת למשך 5 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נפוצה נוספת לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם שתי כפות מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו למשך 10 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

3.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה הם תרופה יעילה לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, הפרד את לבן הביצה מהחלמון והקציף עד שהיא יוצרת תערובת מקציפית.החל את הלבן הביצה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ סיידר תפוחים עם שתי כפות מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו למשך 10 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

5.דבש

האני הוא תרופה פופולרית עבור BLACKKheads.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר למשך 15 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

6.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נוספת לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם שתי כפות מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו למשך 10 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה מצוינת לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, פשוט תלול שקית תה ירוק אחד במים חמים למשך 5 דקות.לאחר מכן, תן לתה להתקרר ולהחיל על האזור המושפע.צא למשך 15 דקות ואז שטף במים פושרים.

8.Steam

Steam הוא תרופה יעילה לג’ינג’ים.כדי להשתמש בה, פשוט מלאו קערה במים חמים והחזיקו את הפנים מעליה למשך 10 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

9.עגבנייה

עגבניות הן תרופה טבעית לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, פשוט מועכים עגבנייה אחת והחל אותה על האזור המושפע.צא למשך 15 דקות ואז שטף במים פושרים.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

11.אלוורה

אלוורה היא תרופה יעילה לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

12.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לג’ינג’ים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום אחת עם שתי כפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות.ואז, שטפו במים פושרים.

13.SUGR SC

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן